Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ryanair's Expansion to Greece

Παιδιά, τα τελευταία δύο χρόνια, αναρωτιόμουν και τρωγόμουν συνέχεια πώς είναι δυνατόν να γεμίζει μια πτήση απ'το Shannon της Ιρλαδίας (που δεν είναι καν πόλη - ένα αεροδρόμιο στη μέση του πουθενα) προς το Biarritz & το Carcassonne της Γαλλίας, δύο υπερβολικά μικρές πόλεις... Μεχρι και project στο παν/μιο έκανα για μια πιθανη επεκταση στην Ελλαδα (http://jetder.tripod.com/booking.htm), το οποιο μαλλον θα την έριχνε έξω. Τελικά, κατέληξα στα εξης τα οποια είναι λίγο πολυ γνωστά:1) Ολοι λέτε να ερθει Ελλάδα αλλα δεν παρατηρείτε ότι απο τα hubs που έχει δεν προσφέρεται κανενα φοβερά ελκυστικό δρομολόγιο για Αθηνα. Λονδινο, Μιλάνο τα'χει παρει η Easyjet, Ρώμη, Μιλάνο, Φρανκφουρτη, Ντισσελντορφ, η Αegean που πλέον το aller-retour κόστιζει 100 ευρω. Μαδριτη, Βαρκελώνη η vueling & clickair. Δεν έμεινε τίποτα! Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει πολλους να πάνε Δουβλινο ή Στοκχόλμη απευθειας το χειμωνα. Δεν τίθεται θέμα απόστασης όπως έθιξαν μερικοί. Οταν βγαίνει το δρομολόγιο, τύφλα να'χει η απόσταση... Γιατί άραγε η ryanair πετάει από ένα σωρό πολωνικές πόλεις που ουτε καν εχουμε ακουστά προς ενα σωρο Βρετανικές και Ιρλανδικές?? 2) Η Ryanair δε θα πετουσε ποτε σε ενα αεροδρόμιο (ΑΤΗ) με τοσο υψηλους φόρους. Τα ελαχιστα κεντρικά αεροδρομια που εξηπηρετει οπως MAD & DUB εχουν παρα πολυ χαμηλους φόρους 5-10 ευρω, ασχετως αν η Ryanair δειχνει ενιοτε οτι είναι 15-20. Αν προσεξει κανεις στα δρομολογια της, οι φοροι που επιβαλλει είναι εντελώς αυθαίρετοι, από 5 ευρω στις προσφορες της μέχρι και 30 ευρώ. Διαφοροποιουνται αναλογά κ με την ημερα. Η Αθηνα αυτη τη στιγμη, με το σπατοσημο των 13 ευρώ, είναι η ακριβότερη σε φορους ευρωπαική πολη. Ξεπερνάει, ακόμα και τα αεροδρόμια LGW, LTN μετα την επιβολη του φόρου περιβάλλοντος 8 ευρώ απο το Μαρτιο '07. Τελος, η Ryanair ελισσεται σε χώρες που είναι ιδιαίτερα γνωστή και επεκτείνεται σε αυτες. Στην Ελλάδα, πιθανοτατα να αντιμετωπιζόταν με αρκετη καχυποψία, όσον αφορά την αξιοπιστία της... (Αν σκεφτει κανεις ότι υπάρχουν αρκετοι Έλληνες ακόμα που αν δεν πληρώσουν ακριβά το εισητηριό τους, φοβούνται ότι θα πέσει το αεροπλανο τους). Γι'αυτους και για άλλους λόγους που δεν ξέρουμε η αγαπημένη μας Ryanair ίσως να μην έρθει ποτέ στην Ελλάδα, παρόλο που μαζί με την Κύπρο αποτελούν τις 2 μοναδικές χώρες στην ΕΕ των 25 που δεν πετάει η World's least favourite airline (The Guardian, 2006).
 
Σε συνέχεια της κόντρας της Ryanair με την Κομισιόν, η πρώτη προσφεύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο εναντίον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής γιατί η Ε.Ε. δεν απέτρεψε την απόδοση κρατικών ενισχύσεων ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ τα τελευταία επτά χρόνια από το γαλλικό κράτος προς την Air France.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7085966.stm
 
Κατ επεκταση ειναι η εδω και πολυ και καιρο κοντρα Ryanair,Air France η οποια συνεχιζεται απτοητη.
 
Το οικονομικό ενθετο της εφημερίδας ΒΗΜΑ (σελ Β/11) αναφέρει σήμερα οτι ο υπουργός τουρισμού Α.Σπηλιωτόπουλος συναντήθηκε με στελέχη της Ryanair στο πλαίσιο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης στο Λονδίνο και συζήτησε το ενδεχόμενο&επιθυμία του κράτους να πετάνε πλέον και στα μέρη μας!
Να σημειωθεί οτι στόχος του υπουργείου τουρισμού και εοτ είναι η προώθηση των citybreaks σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη , και προς την κατεύθυνση αυτή βοηθούν οι πτήσεις των LCCs.
Ίδωμεν! :D
 
Ναι στη διεθνη εκθεση World Travel στο Λονδινo ο Σπηλιωτοπουλος συναντηθηκε με στελεχη της Ryanair. Φανταζομαι οτι καθε φορα που γινονται αυτες οι συζητησεις σιγουρα πεφτουν σε αδιεξοδο και ετσι φτασαμε ηδη στον τριτο διαφορετικο υπουργο τουρισμου που μας λεει το ιδιο πραγμα. Οσο υπαρχει αυτη η διαχειρηση απο την ΥΠΑ δεν υπαρχουν πολλες ελπιδες να ερθει και γενικοτερα να ανοιξει και η Ελλαδα περισσοτερο στο φαινομενο των τακτικων πτησεων κυριως απο εταιριες χαμηλου κοστους. Βεβαια η Ελλαδα εχει και αλλα εμποδια οπως π.χ η μεγαλη παρουσια των Tour Operators κατι που δε συμαβαινει για παραδειγμα σε τετοιο βαθμο στην Ιταλια. Αν αποφασισουν να ερθουν θα ερθουν απο καθαρα δικη τους πρωτοβουλια θα υποστουν τους υπερογκους φορους της ΥΠΑ καθως και τη δυσκαμψια της μονο και μονο επειδη υπαρχει ενδιαφερον των Ευρωπαιων για τη Χωρα μας. Οπως κανει η Easyjet. Στη Θεσσαλονικη δεν υπαρχει κανενα κινητρο απο πλευρας αεροδρομιου. Οτι ισχυει για αυτην ισχυει και για τις αλλες εταιριες. Αυτο θα κανει οποτε ερθει και η Ryanair και απο τη στιγμη που υπαρχει ενδιαφερον και καλες προβλεψεις για τον Τουρισμο μας δεν υπαρχει και μεγαλη αναγκαιοτητα να τους παρακαλαει κανενας οπως σε αλλες χωρες που ο τουρισμος και η αναγνωριση ηρθε μονο απο τις Low Cost.
 
Έχουν πάρει φόρα και μηνύουν με τη σειρά όποιον βρουν μπροστά τους. Κάθε τρεις και λίγο τα βάζουν με κάποιον.
 
Re: SEXY CALENDAR !!!

flying Doc":1phekwcv said:
Από την άλλη Παρασκευή η Ryanair αρχίζει τις on-board πωλήσεις ημερολογίου με τις αεροσυνοδούς της σε "πονηρές" φάσεις.
Οχι μόνο on-board..τώρα και on-line...
Αγοράστε κόσμε , να στηρίξουμε τα κορίτσια μας απέναντι στην ανεργία..
Μόνο με 5 λίρες + μεταφορικά-φπα φτάνει 6.95 (9,70 ευρώ)..
Σοβαρά τώρα, τα χρήματα από τις πωλήσεις λένε , πηγαίνουν σε ένα ίδρύμα για παιδιά με ειδικές ανάγκες.
 
Ακούσατε για το ρεπορτάζ του Mega, στην πραγματικότητα ενός αγγλικού καναλιού, που έστειλε στη Ραιαν 2 δημοσιογράφους να γίνουν αεροσυνοδοί? (με κρυφές κάμερες) Μπορώ να πώ ότι με προβλημάτισε λίγο! Με τις "οδηγίες" που λαμβάνανε... Θέλαν να δείξουν την ασφάλεια της Ραιαν! Θα το ψάξω και στο youtube σίγουρα κάτι θα έχει ανέβει...
 
Όντως υπάρχει στο youtube το βίντεο που επικαλείται το ΜΕΓΚΑ , το είχα δει παλαιότερα και ξεγυμνώνει πραγματικά Ryanair.
Είναι 50 λεπτα περίπου το βιντέο αλλά πολύ αποκαλυπτικό!
Υπάρχει στην παρακάτω διεύθυνση:
http://www.youtube.com/watch?v=ZkKPirksymQ
 
Top