Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: RYANAIR news

jetflight":1f6w7ig4 said:
Ο Ο λυρι εχει προαγορασει τεραστιες ποσοτητες καυσιμων ...

Και ποιός το λέει αυτό jetflight ή που το διάβασες? Εγώ εδώ στην Αγγλία γνωρίζω το ακριβώς αντίθετο ! (όπως γράφω και παραπάνω)
 
Re: RYANAIR news

Γιατι χαιρεται να παραμεινουν οι τιμεςς των καυσιμων ακριβες και το χειμωνα; Νομιζετε οτι κανει πλακα και οτι κοροιδευει, λαθος μεγαλο ξερει τι λεει και παντοτε μπλοφαρει για να παραπλανησει τον ανταγωνισμο...
 
Re: RYANAIR news

Ααα, υπόθεση κάνεις από τα λεγόμενά του. Γιατί αυτό που λέω εγώ δεν είναι υπόθεση, είναι γεγονος.

Το γιατί επιθυμεί να παραμείνουν οι τιμές ψηλά δεν είναι δύσκολο να το αντιληφθεί κανείς. Γιατί έχει μαζέψει πολύ χρήμα τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα να έχει ανθεκτικότητα στις "κακοκαιρίες". Όταν φτάσει στο σημείο να έχει αυτός πρόβλημα cash flow, θα σημαίνει ότι έχουν φαληρίσει τουλάχιστον 4-5 εταιρείες νωρίτερα, οι επιβάτες των οποίων φυσικά θα "κληρονομηθούν" στις διασωθήσες εταιρείες.

Όταν το καίκι σου είναι πιό γερό από των άλλων και εξακολουθείς να μην μπορείς να τα βουλιάξεις....ελπίζεις σε θεομηνίες !
 
Re: RYANAIR news

Δεν ειναι υποθεση η Ryanair προαγορασε καυσιμα πριν αναιβουν οι τιμες και αυτος ειναι ο ενας λογος ανθεκτικοτητας. Ενας αλλος λογος ειναι οτι στα περισσοτερα μερη που πεταει τον πληρωνουν αντι αυτος να πληρωνει, δηλαδη επιδοτειται ατυπα, και ενας αλλος λογος οτι πλεον πολυ εξυπνα αγορασε boeing...Πολλοι απο εμας κατακρινουμε οτι η Ryanair φτηνιαρικια εταιρια,αλλα πρωτον αυτο δεν ειναι τελειως σωστο διοτι τελευταια στιγμη βαραει παρα πολυ και δευτερον το βασικο πλεον που ικανοποιει τους περισσοτερους ακομα και τους Ευρωπαιους που δεν το παιζουν μουρη με τις πολυτελειες οπως εμεις οι Ελληνες ειναι το χαμηλο κοστος και οι πολλες συνδεσεις.
 
Re: RYANAIR news

Άντε πάλι ο jetflight :roll: Από τα καύσιμα πας στις επιδοτήσεις και στην αγορά boeing. Μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο "φτιάχνεις" τα ποστ σου .... :roll:

Τα δύο τελευταία που έγραψες όμως δεν άλλαξαν τους τελευταίους μήνες. Αυτό που άλλαξε είναι η τιμή του αργού!!! Άρα; Κάτι άλλαξε που δεν είναι θετικό για την εταιρία και αυτό φυσικά δεν έχει καλές επιπτώσεις στα οικονομικά της εταιρίας. (Γιατί ακόμη κι αν προαγοράζει, σίγουρα άλλη τιμή πέτυχε πριν ένα έτος και άλλη πριν 3 μήνες...)

Οπότε οι επιδοτήσεις κτλ. δεν έχουν και μεγάλη σχέση με τον διάλογο αυτόν.
 
Re: RYANAIR news

Τι να κανω; Προσπαθω να βαλω καποιες κινησεις που σιγουρα κατα τη δικη μου αποψη,αλλα και καποιου που γνωριζει την αγορα των εταιριων χαμηλου κοστους φαινονται οτι βοηθουν τον Ιρλανδο να μην ανυσηχει και ιδαιτερα για τις τελευταιες οικονομικες εξελιξεις.
Αν δε το ξερετε ειναι δικος σας θεμα, και ποτε καποιος δεν μπορει να αισθανεται απολυτα βεβαιος οτι η μικροτεροι ανταγωνιστες θα καταρευσουν σιγουρα.Για μενα 3 αιτιες κρατανε την εταιρια αυτη στο απυροβλητο μεχρι στιγμης:
Προαγορα καυσιμων που ακομα και πριν 3 μηνες ηταν σαφως κατωτερες( Πιο μπροστα εχει αγορασει),επιδοτησεις απο αεροδρομια,τοπικη αυτοδιοικηση , επιχειρηματιες για να φερνει τουρισμο ολο το χρονο και οχι εποχικα μονο ,και η φτηνοτερη πλεον λογω δολαριου αγορα 738.Δηλαδη τι πιο λογικο;
Επισεις να μην περναμε την λανθασμενη εντυπωση οτι η Ryanair πουλαει γενικα φτηνα, οπως και οτι ειναι εταιρια της πλακας.
Ακη θεωρω οτι κανεις λαθος οτι μονο η τιμη του πετρελαιου αλλαξε.
Η αγορα boeing συμφερει πολυ τωρα οπως καλα εκανε ο ολιρι διοτι και η πτωση του δολαριου εγινε τον τελευταιο καιρο οπως και η αυξηση του πετελαιου και δευτερον οι επιδοτησεις στη χειροτερη να μεινουν ιδιες εαν δεν αυξηθουν.
Επισεις δεν βλεπω απο αυτα που ειπε να τον επηραζει καθολου η τιμη του πετελαιου και αντιθετα ευχεται να μεινει ψηλα...Δεν καταλαβαινω γιατι συνεχεια διαφωνειτε μπορειτε να διαφωνησετε βεβαια αλλα πραγματικα βλεπω μια ταση ειρωνιας που δε βοηθαει σε τιποτα...
 
Re: RYANAIR news

jetflight":27cvcbn3 said:
Η αγορα boeing συμφερει πολυ τωρα οπως καλα εκανε ο ολιρι διοτι και η πτωση του δολαριου εγινε τον τελευταιο καιρο ........................


Και η ΑΒ σε δολάρια πουλάει.
Μπορεί αυτό να μήν δίνει μεγάλα περιθώρια κέρδους (αφού είναι Ευρωπαική εταιρεία) αλλά την κρατά μέσα στο παιχνίδι των πωλήσεων.

Συμπερασματικά το παραπάνω που γράφεις δεν ισχύει.
 
Re: RYANAIR news

Δεν γνωριζω ακριβως τις τιμες πωλησεις ενος 320 και ενος 738 που ειναι περιπου της ιδιας χωριτηκοτητας ,αλλα εχω την εντυπωση οτι με το μπαμ πωλησεων της η Airbus ανεβασε τις τιμες πιο πανω απο τις αντιστοιχες της boeing.Αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος.
 
To κό δεν είναι πιά λό

jetflight, από μεριάς μου δεν υπάρχει καμμία διάθεση ειρωνίας στα πόστ σου. Ειλικρινά.

Απλά διαβάζω στο πόστ σου ότι η Ryanair έχει κάνει fuel hedging (προαγορά καυσίμου), την στιγμή που εδώ στην ευρύτερη Βρεταννία έχει βουίξει η αγορά. Έχει βουίξει γιατί όλοι απορούσαν γιατί δεν προαγόρασε όπως όλοι οι άλλοι. Υπήρχαν φήμες ότι μπορεί να είχε inside information που οι άλλοι δεν είχαν (πχ. απότομη πτώση της τιμής πετρελαίου μέσ'το καλοκαίρι και να πιάνονταν όλοι με τα βρακιά κατεβασμένα πλήν Ο'Λίρι). Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει καλύτερη πληροφόρηση η Ryanair από την ΒΑ-LH και άλλες τέτοιου στύλ εταιρείες.

Λές ότι η Ryanair είναι στο απυρόβλητο μέχρι στιγμής. Σε ενημερώνω ότι ΔΕΝ είναι στο απυρόβλητο. Όχι από προβλέψεις, αλλά από γεγονότα:
1) Η "φούσκα" των λόκο δεν πάει καλά με κύρια αιτία τα κάυσιμα. Το ...-κό (κόστος) δεν είναι πιά...λό (low) !
2) Έχεις δεί την πορεία της Ryanair στο χρηματιστήριο τους 5 τελευταίους μήνες? Από Ε5.70 τον Νοέμβριο στο Ε2.86 σήμερα. Στην σημερινή μόνο συνεδρίαση, από το άνοιγμα, έπεσε %5 κάτω σε 27 λεπτά ! Όσοι επένδυσαν στις λό-κο, ζωή σε λόγου σας :( http://www.londonstockexchange.co.u...rices.htm?sym=IE00B1GKF381IEEURSSMMB1GKF38RYA
3) Το ίδιο της το αφεντικό ανακοίνωσςε ότι στέλνει στο ράφι 20 αεροπλάνα το χειμώνα.....
4) Πές μου τώρα εσύ, πόσο φοβερή κίνηση ήταν να παραγείλει 100 αεροπλάνα το 2002, 70 αεροπλάνα το 2005 και άλλα 36 το 2006 ? Η αδυναμία του δολλαρίου, δεν ήταν τόσο μεγάλη το 2002 που παρήγειλε τα 100 αεροπλάνα.

ΥΓ. Σχετικά με τις τεράστιες παραγγελίες ένθεν και ένθεν στην αρχή της δεκαετίας από τις λόκο, έλεγα τότε αυτό που λέω και τώρα. Ήταν η επιτομή της φούσκας:
1) Οι λό-κο κάνανε τεράστιο ντόρο γύρω από το ονομά τους με αποτέλεσμα να γίνονται πασίγνωστες στο κοινό, και κυρίως στους επενδυτές (τους σήμερα κλαίοντες). Έπεσε τρελλό "χαρτί" τότε.
2) Η Boeing και η Airbus παίξανε το παιχνίδι μιά χαρά. Δεν είναι λίγο να ανακοινώνεις παραγγελία 100+140 αεροπλάνα από μία μόνο εταιρεία (Ryanair). Έχουν και οι κατασκευάστριες μετοχές :wink:
Για τις τιμές που πλήρωσε η Ryanair στη Boeing ανά α/φος, καλύτερα μήν ανοίξουμε κουβέντα.
 
Re: RYANAIR news

Gonso,

πόσο πιθανό είναι να πέσουν οι τιμές του πετρελαίου; Και πότε; Όταν λέμε απότομα εννοούμε κατά πολύ; Ευχαριστώ
 
Top