sotisdiv
Economy-Class-Member
Με αφορμή το χθεσινό επεισόδιο της εκπομπής ''Σαν Σήμερα'' της ΕΤ1 (23 Νοε 2007),θυμήθηκα το δυστύχημα της πτήσης 961 της Ethiopian Airlines στις 23 Νοεμβρίου 1996 στις Νήσους Κονόρες.
Στο αεροσκάφος είχε εξελιχθεί αεροπειρατία και κατέπεσε λόγω έλλειψης καυσίμων 100 μέτρα περίπου απο την παραλία.
Απο τους 175 επιβάτες κατάφεραν να επιζήσουν μόνο οι 50.
Το μοναδικό βίντεο της συντριβής κατέγραψε ένας Αμερικανός τουρίστας ο οποίος βρισκόταν εκεί για τον Μήνα Του Μέλιτος.
http://www.youtube.com/watch?v=nV7yE4hK2hI
Πάντως μπράβο στους πιλότους που προσπάθησαν (επιτυχώς για μένα) να το προσθαλασσώσουν ομαλά και μακρια απο τους λουόμενους.
Θα ήθελα με αφορμή αυτό το περιστατικό να ρωτήσω.
Μπορεί ένας πιλότος όταν έχουν τελειώσει τα καύσιμα να υπολογίσει με χειρισμούς στο 'περίπου' το σημείο προσθαλάσσωσης ειδικά σε τόσο βαριά αεροσκάφη,γιατί αν κρίνω απο το βίντεο, έχω την εντύπωση πως επέλεξαν να το 'ρίξουν' εκεί για να είναι πιο κοντά στην ακτή για τους επιζώντες ενω παράλληλα να μην υπάρξουν και θύματα απο αυτούς που ήταν στην ακτή.
Στο αεροσκάφος είχε εξελιχθεί αεροπειρατία και κατέπεσε λόγω έλλειψης καυσίμων 100 μέτρα περίπου απο την παραλία.
Απο τους 175 επιβάτες κατάφεραν να επιζήσουν μόνο οι 50.
Το μοναδικό βίντεο της συντριβής κατέγραψε ένας Αμερικανός τουρίστας ο οποίος βρισκόταν εκεί για τον Μήνα Του Μέλιτος.
http://www.youtube.com/watch?v=nV7yE4hK2hI
Πάντως μπράβο στους πιλότους που προσπάθησαν (επιτυχώς για μένα) να το προσθαλασσώσουν ομαλά και μακρια απο τους λουόμενους.
Θα ήθελα με αφορμή αυτό το περιστατικό να ρωτήσω.
Μπορεί ένας πιλότος όταν έχουν τελειώσει τα καύσιμα να υπολογίσει με χειρισμούς στο 'περίπου' το σημείο προσθαλάσσωσης ειδικά σε τόσο βαριά αεροσκάφη,γιατί αν κρίνω απο το βίντεο, έχω την εντύπωση πως επέλεξαν να το 'ρίξουν' εκεί για να είναι πιο κοντά στην ακτή για τους επιζώντες ενω παράλληλα να μην υπάρξουν και θύματα απο αυτούς που ήταν στην ακτή.