Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

  • Thread starter Thread starter mitsupitsu
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φιλε makedona !
Καθε αλλο παρά αντίθετος ήμουν και ειμαι στην πώληση της Ο.Α και παντός κρατικού Οργανισμού καθ όσον γνωστό τοίς πασι το κράτος είναι ο χειρότερος επιχειρηματίας.
Και είναι ο χειρότερος δίοτι τα "λαμόγια" που διορίζουν σε καθε Κρατικό Οργανισμό και διόριζαν (στην εν λόγω εταιρεία) κατα καιρούς αμφότερες οι Κυβερνήσεις, γέννησαν και διόγκωσαν το καρκίνωμα. Αν μία Ιδιωτική επιχειρηση την κλέβουν τα μεγαλοστελέχη της κατα 5% εδώ το ποσοστό έφτανε το 30%. Συνηθίζεται αλλωστε σε κάθε "λουμπινιά" για να κωφεύεις τούς παροικούντες , να δίνεις μικροδωράκια είτε αυτά λεγονται δωρεάν εισητήρια στούς υπαλλήλους σου ,είτε προσλήψεις απο "Πρασινους και Βένετους", είτε εισητήρια στα κόμματα και το αντίτιμο στα "κουκούλια".
Να μιλησουμε για τις εξυγειάνσεις (και δή του Leeance-200.000.000 δρχ και extra πιστωτικές απεριορίστου ύψους πήρε ο εν λόγω στα 2 χρονια θητείας του-)?
Nα μιλήσουμε για το καθεστός των Leasing ( που παιδί του Δημοτικού να βάλεις θα σου πει ποιά ειναι η συμφερότερη προσφορά)?
Να μιλήσουμε για "Σταυροφόρους" που μπρός στην αποκάληψη των μιζο-σκανδάλων εκδιώχθηκαν εν μία νυκτί, απειλούμενοι για την ζωή τους?
Οι μόνοι που δεν φταίνε λοιπόν είναι οι Υπάλληλοι της εταιρείας,οι τελικοί αποδέκτες των μύριων παραπόνων και δεν νομίζω τα ενα - δυό εισητήρια που κατα Μ.Ο τους χορηγουνταν τον χρόνο να "υπερχρέωσαν " την εταιρεία.
Ας ερθουμε λοιπόν και στο προκείμενο.
Όταν θες να πουλησεις κατι μάλλον το εκθειάζεις παρά το απαξιώνεις.Και εδώ και χρόνια υπήρξε συντονισμένη προσπαθεια απαξίωσης της Ο.Α είτε εκ των ένδω (βλ.Ισολογισμούς εν 21ο αιώνα γραμμένους στο γόνατο,"κοκκινα" βιβλία πάσης φύσεως, αλλά και καθυστερήσεις-απροειδοποίητες αλλαγές-αναβολές- κόψιμο κερδοφόρων δρομολογίων με δοιηκητική μέριμνα), είτε δια στόματος αρμοδίων και μή Υπουργών(θα θυμασαι και το πρόσφατο μπάχαλο που εγινε με πρώην Υπ. Μεταφορών κριθείς εκ των υστέρων ανεπιθύμητος) .
Δεν ειναι αλλωστε τυχαίο ότι και στα Μετοχο-χαρτοφυλάκια πολλών τέως υπουργών,υπάρχουν μετοχές της "Αιγαίου" καθώς και η χρήση της ως ανω εταιρείας (απο πρωθυπουργό και βάλε) στις μετακινήσεις τους.Σ΄ αυτό ας προστεθούν και τα εξώδικα μεταξύ Βγενόπουλου-Μπακογιάννη για την γραμμη Κων/πολης.
Η ερώτησή μου λοιπόν στο "τί εχουν ακομα να μοιράσουν", αναφέρεται στο πιό ήταν τελικά το καθαρό μεγεθος της Εταιρείας,τι παρουσίασαν, τι πουλήθηκε και τι απέμεινε σαν μερτικό στα κρυφά αρχεία και ποιοί ειναι οι τελικοί αποδέκτες του.
Φυσικά ούτε εσύ , ούτε εγώ, ούτε και η .....κατακαϋμένη Ρούμελη
Επικροτώ λοιπόν την πώλησή της, ΝΑΙ στίς αποκρατικοποιήσεις παθητικών και μη Οργανισμών.
Όσο για το τι θα πληρώσουν τα παιδιά μας? Άστο καλλίτερα....
Και τον Θεό μπάρμπα να έχει η Ελλάδα η Οικονομία μας δεν ανακάμπτει με τίποτε.
 
Kαι μια διόρθωση ακόμα στον φίλο μου τον Μακεδόνα
που εγραψε:
"Μιληστε για τους 45000 υπαλληλους της το 1989, μιληστε για τα δωρεαν εισιτηρια ακομη και για συγγενεις εργαζομενων μεχρι 3ου βαθμου τη δεκαετεια του 80 και τα μεσα του 90"

Ο μέγιστος αριθμός υπαλλήλων έφτασε τις 15.000 (δεκα πεντε χιλιάδες),ποτέ 45.000 που αναφέρεις και μετα αρχισε η κατιούσα.
Αναφορικά δε, με τα εισητήρια δικαιούνταν μονο ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ (τα των αδελφών δε, εχουν κοπεί εδω και αρκετά χρόνια)
Με εισητήρια free πετούσες μόνο και εφ' 'οσον υπήρχαν κενές θέσεις .αλλως πλήρωνες (παλιότερα το 20%) και μεχρι πρότεινος το 40% + τους φόρους αεροδρομίου.
 
mitsupitsu":sm5p7n0i said:
αλλως πλήρωνες (παλιότερα το 20%) και μεχρι πρότεινος το 40% + τους φόρους αεροδρομίου.
Οταν ομως το δρομολογιο ηταν Over, ειχες δεν ειχες πληρωσει το 40% τοτε εβγαινες απο το αεροπλανο και εμεναν τα στανταρ εισιτηρια μονο μεσα.
 
Όσον αφορά τα χρέη της ΟΑ θέλω να θέσω το ερώτημα:
Πόσες φορές οι καλοί πολιτικοί αυτού του τόπου χρησιμοποίησαν αεροσκάφη της ΟΑ "δωρεάν" για δικούς τους σκοπούς ή του "κράτους" βγάζοντάς τα έτσι από το πρόγραμμα πτήσεων;

Έχω μόνο 4 χρόνια παρουσία στο LGAV και δεν ήταν λίγες οι φορές που είδα α/φος της ΟΑ στη θέση Β17Α {VIP} ετοιμο να χρησιμοποιηθεί από την κυβέρνηση. Μάλλον ήταν τόσες οι φορές που σκέφτηκα να κρατήσω αρχείο {κάτι που δυστυχώς δεν έπραξα}, αν και εργαζόμουν σε άλλη αεροπορική εταιρία τότε.
Το μόνο που θυμάμαι με ακρίβεια νηολογίου είναι ότι τον Βαβίλη τον έφερε το SX-BKI από την Ιταλία όπου τον μπαγλαρώσανε.

Μιλάμε για χρονιές που της ΟΑ δεν της έφτανε ο δικός της στόλος, χρυσοπλήρωνε ερείπια, είχε καθυστερήσεις από έλλειψη ιπταμένου προσωπικού και δια μαγείας έβρισκε αεροσκάφος για τη μεταφορά πολιτικού προσώπου.
Πρόσφατο παράδειγμα χρήσης αεροσκάφους της ήταν η επίσκεψη του Προέδρου της Δημοκρατίας στην Κίνα.
Άλλο που θυμάμαι είναι η πολυήμερη χρήση αεροσκάφους Α340 από τον Σημίτη.
Πόσα άλλα άραγε;

Άλλη μία παράμετρος που πιστεύω οτι συνέβαλλε στην κατάσταση αυτή είναι και οι επιλογές του στόλου της ΟΑ.
{Σε γνωστά sites μπορείτε να βρείτε ακριβώς τον τύπο και τον αριθμό αεροσκαφών που είχε κατά καιρούς η ΟΑ στον στόλο της.}

Aναφέροντας ένα μόνο παράδειγμα, τα Airbus Α300 χωρητικότητας 270 επιβατών.
Τα περίπου 7 Α300Β4 αντικαταστάθηκαν με μόνο 2 Α300-600R και αργότερα με άλλο 1. Τα πρώτα 2 πωλήθηκαν μετά από λίγα χρόνια, αφήνοντας μόνο το ΒΕΜ.
Αποτέλεσμα;
Χρήση Α340 για 3-ωρες πτήσεις προς Λονδίνο, Παρίσι και καμιά φορά και σε δρομολόγια εσωτερικού ή απώλεια επιβατών λόγω χρήσης μικρότερων αεροσκαφών, όπως τα 733 και 734, στους προορισμούς αυτούς.
Τώρα ας μη μπούμε στο τριπάκι: πετούσαν άδεια - πετούσαν γεμάτα. Προσωπικά όσες φορές πέταξα για Λονδίνο, στα Α300 και Α340 δεν έπεφτε καρφίτσα.
Επίσης θυμάμαι τη δυσαρέσκεια πληρώματος ένος Α340 στο Heathrow, όταν κατά τη τροχοδρόμηση για απογείωση, περάσαμε μπροστά από ένα Α340-600 της Virgin. Χαρακτηριστηκά ο καπετάνιος θαύμασε το 600ρι και "μπήκε" στη θέση του συναδέλφου του της Virgin λέγοντας: "Κοίτα τους μ***κες τους έλληνες που χρησιμοποιούν ολόκληρο Α340 για πτήση προς Αθήνα...."

Θέλετε άλλο παράδειγμα;
Η απαξίωση της τεχνικής βάσης.
Μεταξύ 1984 - 2008 η εταιρία προσλάμβανε ελάχιστους τεχνικούς κάθε 7 χρόνια {κατά μέσο όρο} ενώ κάθε χρόνο έχανε πόσους άλλους λόγο συνταξιοδότησης. Έτσι σιγά σιγά εμφανίστηκε το πρόβλημα έλλειψης προσωπικού.
Συγκεκριμένο shop κάποτε είχε 70 εργαζόμενους και έμεινε στο κλείσιμο της εταιρίας με μονοψήφιο αριθμό.
Πόσα κερδοφόρα για την εταιρία συμβόλαια χάθηκαν άραγε;

Αργά και σταθερά έγινε το ροκάνισμα της ΟΑ. Η απαξίωσή της έγινε από όλες τις κυβερνήσεις που περάσανε σε αυτόν τον τόπο από το 1980 και μετά.
Απλά το χαριστικό χτύπημα δόθηκε από τη προηγούμενη κυβέρνηση.
 
Τέλος πάντων, το φλέγον θέμα τώρα είναι να ΜΗΝ πέσει φαγοπότι ΚΑΙ στην εκκαθάριση!
 
gmmour αυτο εχει πεσει ηδη!! :evil:
Β737Μech ξεχασες τα θεικα ταξιδια με τα Β747 στις αρχες του 90 προς ΗΠΑ (Η Περιοχη Ανακαινιζεται), οπου βεβαια ο δευτερος τη δυναμει εξουσιας ανδρας της χωρας γνωρισε την αγαπη εκ νεου, και μας προσεφερε εικονες απειρου καλους (οι πιο μεγαλοι θα θυμουνται βεβαια τις φωτο που εβγαζε η ΑΥΡΙΑΝΗ τοτε) και δωρεαν διαφημιση της χωρας στο εξωτερικο? (μεταξυ μας, τον δικαιολογω, γιατι με τα προσοντα της κυριας στα νιατα της, και αγιος θα αμαρταινε!) 8)



Ηθικον διδαγμα της εποχης: Η Ολυμπιακη μας ενωνει! :banana:
 
Μεχρι στιγμής εχουμε τα εξής δεδομένα
1)ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ Αρ. Φύλλου 181
16 Σεπτεμβρίου 2009
ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

Συμπλήρωση, τροποποίηση διατάξεων του ν.
3717/2008 (Φ.Ε.Κ. Α 239) «Κοινωνικές ρυθμίσεις
για τους εργαζομένους στις εταιρείες «Ολυμπια−
κές Αερογραμμές Α.Ε.», «Ολυμπιακή Αεροπορία −
Υπηρεσίες Α.Ε.» και «Ολυμπιακή Αεροπλοΐα Α.Ε.»
και άλλες διατάξεις.
κλπ κλπ.
...................................
..........ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
Αθήνα, 16 Σεπτεμβρίου 2009
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ−ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΟΥΦΛΙΑΣ, ΑΡΙΣΤΟΒΟΥΛΟΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΑΝΗ ΠΑΛΛΗ − ΠΕΤΡΑΛΙΑ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΤΖΗΓΑΚΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

Η παρούσα πράξη δεν έχει εισέτι ψηφισθεί καί υπάρχει μεγαλη πιθανότητα(90%) να μην ψηφισθεί.

2)Βασει νεοτέρων δεδομένων οι απολύσεις του Τακτικού πρωσοπικού της πΟΑ θα αρχίσουν να επιδίδονται από τον Εκκαθαριστή από
16/11/09 για το πρωσοπικό των Αθηνών και από
19/11/09 για το προσωπικό της Επαρχίας.

****Αυτά ισχύουν μέχρι νεοτέρας
 
Μη ψήφιση Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου είναι μομφή προς το πρόσωπο του Προέδρου της Δημοκρατίας .
Θα ψηφισθεί.
 
Για το μέτρο της απόσυρσης αυτοκινήτων τότε τι έχεις να πεις;
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας το υπέγραψε στις 16/09/2009 και η σημερινή κυβέρνηση το "έκοψε" μόλις στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1070350

Αυτό δεν είναι μομφή;
 
Κανονικα θα επρεπε να ειναι...Πρακτικα δεν νομιζω οτι πλεον ο θεσμος του Προεδρου της Δημοκρατιας εχει τοσο κυρος οσο παλια...Πιο πολυ το εκμεταλευονται τα κομματα για μικροκομματικους λογους...Αλλωστε εχει περιοριστει στο να υπογραφει τους νομους που ψηφιζει (μονη της σχεδον παντα) η κυβερνηση.

Απο την αλλη δεν μπορω να καταλαβω τι θα γινει αν η κυβερνηση δεν ψηφισει τον νομο.Ποιο θα ειναι το νεο προγραμμα που θα εφαρμοστει?
 
Top