mitsupitsu
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 24/09/2009
- Μηνύματα
- 62
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- O.A
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Φιλε makedona !
Καθε αλλο παρά αντίθετος ήμουν και ειμαι στην πώληση της Ο.Α και παντός κρατικού Οργανισμού καθ όσον γνωστό τοίς πασι το κράτος είναι ο χειρότερος επιχειρηματίας.
Και είναι ο χειρότερος δίοτι τα "λαμόγια" που διορίζουν σε καθε Κρατικό Οργανισμό και διόριζαν (στην εν λόγω εταιρεία) κατα καιρούς αμφότερες οι Κυβερνήσεις, γέννησαν και διόγκωσαν το καρκίνωμα. Αν μία Ιδιωτική επιχειρηση την κλέβουν τα μεγαλοστελέχη της κατα 5% εδώ το ποσοστό έφτανε το 30%. Συνηθίζεται αλλωστε σε κάθε "λουμπινιά" για να κωφεύεις τούς παροικούντες , να δίνεις μικροδωράκια είτε αυτά λεγονται δωρεάν εισητήρια στούς υπαλλήλους σου ,είτε προσλήψεις απο "Πρασινους και Βένετους", είτε εισητήρια στα κόμματα και το αντίτιμο στα "κουκούλια".
Να μιλησουμε για τις εξυγειάνσεις (και δή του Leeance-200.000.000 δρχ και extra πιστωτικές απεριορίστου ύψους πήρε ο εν λόγω στα 2 χρονια θητείας του-)?
Nα μιλήσουμε για το καθεστός των Leasing ( που παιδί του Δημοτικού να βάλεις θα σου πει ποιά ειναι η συμφερότερη προσφορά)?
Να μιλήσουμε για "Σταυροφόρους" που μπρός στην αποκάληψη των μιζο-σκανδάλων εκδιώχθηκαν εν μία νυκτί, απειλούμενοι για την ζωή τους?
Οι μόνοι που δεν φταίνε λοιπόν είναι οι Υπάλληλοι της εταιρείας,οι τελικοί αποδέκτες των μύριων παραπόνων και δεν νομίζω τα ενα - δυό εισητήρια που κατα Μ.Ο τους χορηγουνταν τον χρόνο να "υπερχρέωσαν " την εταιρεία.
Ας ερθουμε λοιπόν και στο προκείμενο.
Όταν θες να πουλησεις κατι μάλλον το εκθειάζεις παρά το απαξιώνεις.Και εδώ και χρόνια υπήρξε συντονισμένη προσπαθεια απαξίωσης της Ο.Α είτε εκ των ένδω (βλ.Ισολογισμούς εν 21ο αιώνα γραμμένους στο γόνατο,"κοκκινα" βιβλία πάσης φύσεως, αλλά και καθυστερήσεις-απροειδοποίητες αλλαγές-αναβολές- κόψιμο κερδοφόρων δρομολογίων με δοιηκητική μέριμνα), είτε δια στόματος αρμοδίων και μή Υπουργών(θα θυμασαι και το πρόσφατο μπάχαλο που εγινε με πρώην Υπ. Μεταφορών κριθείς εκ των υστέρων ανεπιθύμητος) .
Δεν ειναι αλλωστε τυχαίο ότι και στα Μετοχο-χαρτοφυλάκια πολλών τέως υπουργών,υπάρχουν μετοχές της "Αιγαίου" καθώς και η χρήση της ως ανω εταιρείας (απο πρωθυπουργό και βάλε) στις μετακινήσεις τους.Σ΄ αυτό ας προστεθούν και τα εξώδικα μεταξύ Βγενόπουλου-Μπακογιάννη για την γραμμη Κων/πολης.
Η ερώτησή μου λοιπόν στο "τί εχουν ακομα να μοιράσουν", αναφέρεται στο πιό ήταν τελικά το καθαρό μεγεθος της Εταιρείας,τι παρουσίασαν, τι πουλήθηκε και τι απέμεινε σαν μερτικό στα κρυφά αρχεία και ποιοί ειναι οι τελικοί αποδέκτες του.
Φυσικά ούτε εσύ , ούτε εγώ, ούτε και η .....κατακαϋμένη Ρούμελη
Επικροτώ λοιπόν την πώλησή της, ΝΑΙ στίς αποκρατικοποιήσεις παθητικών και μη Οργανισμών.
Όσο για το τι θα πληρώσουν τα παιδιά μας? Άστο καλλίτερα....
Και τον Θεό μπάρμπα να έχει η Ελλάδα η Οικονομία μας δεν ανακάμπτει με τίποτε.
Καθε αλλο παρά αντίθετος ήμουν και ειμαι στην πώληση της Ο.Α και παντός κρατικού Οργανισμού καθ όσον γνωστό τοίς πασι το κράτος είναι ο χειρότερος επιχειρηματίας.
Και είναι ο χειρότερος δίοτι τα "λαμόγια" που διορίζουν σε καθε Κρατικό Οργανισμό και διόριζαν (στην εν λόγω εταιρεία) κατα καιρούς αμφότερες οι Κυβερνήσεις, γέννησαν και διόγκωσαν το καρκίνωμα. Αν μία Ιδιωτική επιχειρηση την κλέβουν τα μεγαλοστελέχη της κατα 5% εδώ το ποσοστό έφτανε το 30%. Συνηθίζεται αλλωστε σε κάθε "λουμπινιά" για να κωφεύεις τούς παροικούντες , να δίνεις μικροδωράκια είτε αυτά λεγονται δωρεάν εισητήρια στούς υπαλλήλους σου ,είτε προσλήψεις απο "Πρασινους και Βένετους", είτε εισητήρια στα κόμματα και το αντίτιμο στα "κουκούλια".
Να μιλησουμε για τις εξυγειάνσεις (και δή του Leeance-200.000.000 δρχ και extra πιστωτικές απεριορίστου ύψους πήρε ο εν λόγω στα 2 χρονια θητείας του-)?
Nα μιλήσουμε για το καθεστός των Leasing ( που παιδί του Δημοτικού να βάλεις θα σου πει ποιά ειναι η συμφερότερη προσφορά)?
Να μιλήσουμε για "Σταυροφόρους" που μπρός στην αποκάληψη των μιζο-σκανδάλων εκδιώχθηκαν εν μία νυκτί, απειλούμενοι για την ζωή τους?
Οι μόνοι που δεν φταίνε λοιπόν είναι οι Υπάλληλοι της εταιρείας,οι τελικοί αποδέκτες των μύριων παραπόνων και δεν νομίζω τα ενα - δυό εισητήρια που κατα Μ.Ο τους χορηγουνταν τον χρόνο να "υπερχρέωσαν " την εταιρεία.
Ας ερθουμε λοιπόν και στο προκείμενο.
Όταν θες να πουλησεις κατι μάλλον το εκθειάζεις παρά το απαξιώνεις.Και εδώ και χρόνια υπήρξε συντονισμένη προσπαθεια απαξίωσης της Ο.Α είτε εκ των ένδω (βλ.Ισολογισμούς εν 21ο αιώνα γραμμένους στο γόνατο,"κοκκινα" βιβλία πάσης φύσεως, αλλά και καθυστερήσεις-απροειδοποίητες αλλαγές-αναβολές- κόψιμο κερδοφόρων δρομολογίων με δοιηκητική μέριμνα), είτε δια στόματος αρμοδίων και μή Υπουργών(θα θυμασαι και το πρόσφατο μπάχαλο που εγινε με πρώην Υπ. Μεταφορών κριθείς εκ των υστέρων ανεπιθύμητος) .
Δεν ειναι αλλωστε τυχαίο ότι και στα Μετοχο-χαρτοφυλάκια πολλών τέως υπουργών,υπάρχουν μετοχές της "Αιγαίου" καθώς και η χρήση της ως ανω εταιρείας (απο πρωθυπουργό και βάλε) στις μετακινήσεις τους.Σ΄ αυτό ας προστεθούν και τα εξώδικα μεταξύ Βγενόπουλου-Μπακογιάννη για την γραμμη Κων/πολης.
Η ερώτησή μου λοιπόν στο "τί εχουν ακομα να μοιράσουν", αναφέρεται στο πιό ήταν τελικά το καθαρό μεγεθος της Εταιρείας,τι παρουσίασαν, τι πουλήθηκε και τι απέμεινε σαν μερτικό στα κρυφά αρχεία και ποιοί ειναι οι τελικοί αποδέκτες του.
Φυσικά ούτε εσύ , ούτε εγώ, ούτε και η .....κατακαϋμένη Ρούμελη
Επικροτώ λοιπόν την πώλησή της, ΝΑΙ στίς αποκρατικοποιήσεις παθητικών και μη Οργανισμών.
Όσο για το τι θα πληρώσουν τα παιδιά μας? Άστο καλλίτερα....
Και τον Θεό μπάρμπα να έχει η Ελλάδα η Οικονομία μας δεν ανακάμπτει με τίποτε.