Μπορείς να διαβάσεις τον κανονισμό που ισχύει για τα υπερελαφρά στην Ελλάδα
εδώ.
Τα LSA είναι μία κατηγοριοποίηση που υπάρχει στην αμερική, αλλά όχι και σε εμάς.
Ρίξε μια ματιά στον παραπάνω κανονισμό, είναι του 2010 ελπίζω ότι είναι ο πιο πρόσφατος, να δεις ακριβώς τί ισχύει σε εμάς.
Αντιγράφω για γρήγορη αναφορά το παρακάτω απόσπασμα
1. Κατηγορίες ΥΠΑΜ
Υπερελαφρό αεροπλάνο, ελικόπτερο, γυροπλάνο, μηχανοκίνητο αλεξίπτωτο, υδροπλάνο, αμφίβιο, ιπτάμενη λέμβος, καλείται η ΥΠΑΜ που:

δεν διαθέτει περισσότερες των δύο θέσεων

διαθέτει έναν ή περισσότερους κινητήρες

το μέγιστο βάρος απογείωσης (MTOM) δεν υπερβαίνει τα:
-
300 κιλά για μονοθέσιο αεροπλάνο ή ελικόπτερο ξηράς χωρίς βαλλιστικό αλεξίπτωτο
-
450 κιλά για διθέσιο αεροπλάνο ή ελικόπτερο ξηράς χωρίς βαλλιστικό αλεξίπτωτο
-
330 κιλά για μονοθέσιο αμφίβιο αεροπλάνο ή ελικόπτερο με πλωτήρες
-
495 κιλά για αμφίβιο διθέσιο αεροπλάνο ή ελικόπτερο με πλωτήρες
-
315 κιλά για μονοθέσιο αεροσκάφος εξοπλισμένο με βαλλιστικό αλεξίπτωτο ασφαλείας
-
472,5 κιλά για διθέσιο αεροσκάφος εξοπλισμένο με βαλλιστικό αλεξίπτωτο ασφαλείας
-
560 κιλά για διθέσιο γυροπλάνο

το ελάχιστο βάρος του αεροσκάφους κενού φορτίου δεν είναι μικρότερο των 70 κιλών,

η ταχύτητα απώλειας στήριξης ή η μικρότερη σταθερή ταχύτητα του αεροσκάφους σε διαμόρφωση προσγείωσης δεν υπερβαίνει τους 35 κόμβους ή τα 64,82 χλμ/ώρα διορθωμένης ταχύτητος αέρος (CAS)