Σε ποια κατηγορια ανηκει το παρακατω "αεροσκαφος"

  • Thread starter Thread starter ΑΚΗΣ_ΧΑΝΙΑ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μά το λέει και στην ίδια την διαφήμισή του στο site τού κατασκευαστή,ότι είναι ultraleggero,δηλαδή υπερελαφρύ.

Τιμή δέν μάς δίνει μόνο,αλλά φαντάζομαι θα είναι "υπερβαρεία" γιά τα Ελληνικά βαλάντια...
 
Κατά EASA:

“LSA aircraft”
a light sport aeroplane which has all of the following characteristics:
(i) a Maximum Take-off Mass (MTOM) of not more than 600 kg;
(ii) a maximum stalling speed in the landing configuration (VS0) of not more than 45 knots Calibrated Airspeed (CAS) at the aircraft’s maximum certificated takeoff mass and most critical centre of gravity;
(iii) a maximum seating capacity of no more than two persons, including the pilot;
(iv) a single, non-turbine engine fitted with a propeller;
(v) a non-pressurised cabin;
 
Η γυμνή εκδοχή του ερχόταν στην Ελλάδα στα 12500 ευρώ!
Νομίζω πολύ προσιτή τιμή.
Δυστυχώς δε θυμάμαι από ποιόν, και δε μπόρεσα να το βρω (μήπως σταμάτησε την εισαγωγή; )
Ήταν πάντως από έναν εκ των γνωστών εμπόρων υπερελαφρών.

[επεξεργασία] Το βρήκα, τα φέρνει η prel

Είναι και μία αερολέσχη στην Κρήτη που πετάει με tucano
http://www.aer.gr/aeroclub/ultra-iraklio.htm
http://www.aer.gr/aeroclub/ultra-iraklio.htm
 
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Απ οτι βλεπω παιρνει και πλωτηρες!μια χαρα! θαλασσες εχουμε εν αφθονια!
Το light sport aeroplane (LSA) εχει διαφορα απο το Υπερελαφρυ η των τριων αξονων? η ειναι μεταφραση?
Ξερω λιγα αγγλικα αλλλα θελω να ειμαι ακριβης με τους ορους της αεροποριας μη κανω καμια πατατα στο τελος
Ευχαριστω
 
Μπορείς να διαβάσεις τον κανονισμό που ισχύει για τα υπερελαφρά στην Ελλάδα εδώ.
Τα LSA είναι μία κατηγοριοποίηση που υπάρχει στην αμερική, αλλά όχι και σε εμάς.
Ρίξε μια ματιά στον παραπάνω κανονισμό, είναι του 2010 ελπίζω ότι είναι ο πιο πρόσφατος, να δεις ακριβώς τί ισχύει σε εμάς.

Αντιγράφω για γρήγορη αναφορά το παρακάτω απόσπασμα


1. Κατηγορίες ΥΠΑΜ

Υπερελαφρό αεροπλάνο, ελικόπτερο, γυροπλάνο, μηχανοκίνητο αλεξίπτωτο, υδροπλάνο, αμφίβιο, ιπτάμενη λέμβος, καλείται η ΥΠΑΜ που:

:arrow: δεν διαθέτει περισσότερες των δύο θέσεων

:arrow: διαθέτει έναν ή περισσότερους κινητήρες

:arrow: το μέγιστο βάρος απογείωσης (MTOM) δεν υπερβαίνει τα:

  • :arrow: 300 κιλά για μονοθέσιο αεροπλάνο ή ελικόπτερο ξηράς χωρίς βαλλιστικό αλεξίπτωτο
  • :arrow: 450 κιλά για διθέσιο αεροπλάνο ή ελικόπτερο ξηράς χωρίς βαλλιστικό αλεξίπτωτο
  • :arrow: 330 κιλά για μονοθέσιο αμφίβιο αεροπλάνο ή ελικόπτερο με πλωτήρες
  • :arrow: 495 κιλά για αμφίβιο διθέσιο αεροπλάνο ή ελικόπτερο με πλωτήρες
  • :arrow: 315 κιλά για μονοθέσιο αεροσκάφος εξοπλισμένο με βαλλιστικό αλεξίπτωτο ασφαλείας
  • :arrow: 472,5 κιλά για διθέσιο αεροσκάφος εξοπλισμένο με βαλλιστικό αλεξίπτωτο ασφαλείας
  • :arrow: 560 κιλά για διθέσιο γυροπλάνο

:arrow: το ελάχιστο βάρος του αεροσκάφους κενού φορτίου δεν είναι μικρότερο των 70 κιλών,

:arrow: η ταχύτητα απώλειας στήριξης ή η μικρότερη σταθερή ταχύτητα του αεροσκάφους σε διαμόρφωση προσγείωσης δεν υπερβαίνει τους 35 κόμβους ή τα 64,82 χλμ/ώρα διορθωμένης ταχύτητος αέρος (CAS)
 
Στον Ευρωπαϊκό Kανονισμό (EC) No 2042/2003 όπως τροποποιήθηκε από τον (EC) No 1056/2008, στο άρθρο 2, παράγραφος (l) αναφέρει:

(l) “LSA aircraft” means a light sport aeroplane which has all
of the following characteristics:
(i) a Maximum Take-off Mass (MTOM) of not more than 600 kg;
(ii) a maximum stalling speed in the landing configuration (VS0) of not more than 45 knots Calibrated Airspeed (CAS) at the aircraft’s maximum certificated take-off mass and most critical centre of gravity;
(iii) a maximum seating capacity of no more than two persons, including the pilot;
(iv) a single, non-turbine engine fitted with a propeller;
(v) a non-pressurised cabin.
 
Top