SEP - LAND Revalidation

  • Thread starter Thread starter gkatsou
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
C421":2pt3bu0j said:
με 12 προσγειώσεις μετά πλήρους στάσεως (δεν μετράει το touch and go, δηλ οι πτήσεις πρέπει να είναι από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο όχι άφιξη και αναχώρηση στο ίδιο αεροδρόμιο)
Καλημέρα,
Έχω την εντύπωση ότι 12 προσγειώσεις μετά πλήρου στάσεως μπορούν να γίνουν και στο ίδιο α/δ, αρκεί όπως λες να μην είναι T&G (άλλωστε υπάρχουν τα αρχεία των προσγειώσεων και των T&G στον Πύργο).
 
εισαι σιγουρος οτι δεν ισχυουν τα touch and go's?
 
Μέσα στην νομοθεσία δεν λέει τίποτα για full stop landings ούτε για διαφορετικά αεροδρόμια. Λέει ξεκάθαρα:

(ii) within the 12 months preceding the expiry date of the rating, complete 12 hours of flight time in the relevant class, including:
— 6 hours as PIC,
12 take-offs and 12 landings, and
— a training flight of at least 1 hour with a flight instructor (FI) or a class rating instructor (CRI). Applicants shall be exempted from this flight if they have passed a class or type rating proficiency check or skill test in any other class or type of aeroplane

Αρα τα touch & go στο ίδιο αεροδρόμιο μια χαρά κάνουν.
 
Και μενα μου φαινεται παραξενο να μην ισχυουν τα touch and go's γιατι αν μετραγαν μονο takeoffs-landings, σε περιπτωση που εκανε καποιος ενα ταξιδακι πχ σαντορινη που ειναι 4 ωρες πηγαινε ελα, θα χρειαζοταν πολυ περισσοτερες ωρες για να πιασει τα ελαχιστα. Για παραδειγμα με 3-4 ταξιδια στην Ελλαδα τις εχεις βαλει τις 12 ωρες αλλα εχεις ελαχιστες απογ-προσγειωσεις.
 
Θα ηθελα να σας υπενθυμίσω οτι για την απόκτηση ppl ή cpl χρειάζεται να κανει καποιος πτηση ορισμένων μιλίων και να απογειωθεί/προσγειωθεί σε τρια διαφορετικά αεροδρόμια. Αυτο ισχύει για βρετανικά πτυχία αλλα είμαι σιγουρος οτι ειναι το ίδιο. Το λέω αυτο γιατί καθε φορα που στην νομοθεσία αναφέρεται ορος takeoff and landing σημαίνει full stop. Τα touch and gos αναφέρονται ως έχουν και θεωρούνται training flight. Θέλω και εγω να το ανανεώσω, εχω να πεταξω sep πανω απο 3 χρονια και εχω easa uk πτυχιο αλλα δεν θελω να τρεχω στην Βρετανία για αυτό και δεν ειμαι και σιγουρος πως μπορει να γινει στην Ελλάδα
 
Επειδη περυσι ανανεωσα το SEP μου , χρειαζονται 12 takeoff -landings (full stop) και οχι touch n go.....
 
Αυτοδιόρθωση στο post μου της 20ης τρέχοντος μηνός: Μπορούμε (και πρέπει) να γράφουμε μία απογείωση και προσγείωση στο ίδιο αεροδρόμιο ανά μία πτήση (γιαυτό έγραψα από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο) υπό την εξής λογική: Το touch and go δεν είναι ούτε προσγείωση ούτε απογείωση. Ετσι λοιπόν εάν θέλουμε να ανανεώσουμε το πτυχίο και τον τελευταίο χρόνο πχ έχουμε πιάσει τις 12 ώρες με 3 πτήσεις (και φυσικά δεν μπορούμε να κάνουμε ανανέωση γιατί μας λείπουν 9 προσγειώσεις), πάμε στο αεροδρόμιο και πετάμε 9 πτήσεις τη μία πίσω απ την άλλη με διαφορά λειτουργίας (chokes off-chokes on) 5 λεπτά η μία από την άλλη ώστε να γίνεται εμφανής η διαδοχικότητα των πτήσεων δηλ αποφεύγουμε μ αυτόν τον τρόπο το touch and go. Το λέω αυτό γιατί στο logbook του αεροπλάνου δεν μπορούμε να γράψουμε μία 45λεπτη πτήση με 9 απογειώσεις και προσγειώσεις διότι αυτό αμέσως εκλαμβάνεται -και σωστά- ως touch and go και η ΥΠΑ δεν το δέχεται.
 
Δε τις ξερω αυτες τις λεπτομερειες. Παντως στα τριγωνικα ταξιδια για αρχικη εκδοση του πτυχιου ο μαθητης στον ενδιαμεσο σταθμο κανει ενα stop and go δηλαδη προσγειωση backtrack και απογειωση (μη πω οτι μερικες φορες γινεται απλα touch and go) και ποτε δεν εχω ακουσει οτι υπηρχε προβλημα με την ΥΠΑ. Το λεω αυτο γιατι φανταζομαι οτι και σ αυτη την περιπτωση κατι αναλογο ισχυει..
 
Απλώς η ΥΠΑ δεν θέλει να το ψάξει (αρκετά προβλήματα έχει, θα κάθεται τώρα ν ασχολείται και με τα εκπαιδευτικά ταξίδια?)διότι στο stop and go δεν σβύνεις κινητήρα, οπότε η πτήση είναι συνεχής, άρα αφού δεν υπάρχει έναρξη νέας πτήσεως, το νέο σκέλος δεν μετράει ως σκέλος τρίσκελου ταξιδιού (τριγωνικό λέγεται διότι το αεροπλάνο επιστρέφει στη βάση του ενώ η Νομοθεσία ζητάει απλώς τρίσκελο).
 
Top