Δεν φταιει απαραιτητα ο πυργος ρε παιδια. Μπορει ο προπορευομενος,αν ηταν προσγειωση, να αργησε να ελευθερωσει. Μερικοι το κανουν για να βγουν στο rapid exit που τους βολευει και να γλυτωσουν τροχοδρομηση για το stand. Αν ηταν απογειωση, μπορει να αργησε να ξεκινησει. Και,στην τελικη,ο ενας διαδρομος χρησιμοποιειται για προσγειωσεις, και ο αλλος για απογειωσεις. Η 303 προφανως ζητησε να κατεβει στον διαδρομο των απογειωσεων κατ΄εξαιρεση (ο 03R ηταν,απ οτι ακουσα,μην το δεσετε και κομπο). Οχι οτι φταιει,βεβαια,ο ανθρωπος. Απο τη στιγμη που πηρε την αδεια για τον R, σημαινει οτι υπηρχε "κενο", το οποιο προφανως "μικρυνε" επικινδυνα, ειτε απο αμελεια του ΕΕΚ, ειτε του προπορευομενου, ειτε και των 2. Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη.