vassdel
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/01/2009
- Μηνύματα
- 1.197
- Likes
- 4
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
Από φίλο μου, επιβάτη της πρωινής πτήσης της Olympic από Αθήνα για Ιωάννινα με Q-400, την περασμένη Τρίτη 9-3-10, πληροφορήθηκα το εξής περιστατικό: Κατά την τροχοδρόμηση για απογείωση, επιβάτης παρατήρησε στην δεξιά πτέρυγα του αεροσκάφους κάτι να κρέμεται από κάτι σαν σκοινί ή αλυσίδα. Σχετικά πανικόβλητος, ωρυόταν προς το ΠΚ, ενημερώνοντάς τους για το συμβάν. Μετά την ενημέρωση του ΘΔ, το αεροσκάφος γύρισε στην πίστα και το εν λόγω "κρεμάμενο αντικείμενο" - το οποίο κατά πάσα πιθανότητα ήταν τάπα στομίου πλήρωσης κάποιου υγρού, ίσως καύσιμο ή λιπαντικό - επανατοποθετήθηκε στην κατάλληλη θέση για απογείωση και το αεροσκάφος τροχοδρόμησε εκ νέου, χωρίς άλλα προβλήματα.
Χωρίς να θέλω να μειώσω την σοβαρότητα του συμβάντος, πιστεύω πως τέτοια περιστατικά, συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβαίνουν. Δεν ωφελεί σε τίποτα να ρωτήσω πώς αντιμετωπίζει η εταιρία και κάθε ανάλογη εταιρία τέτοια συμβάντα, αφού όσοι γνωρίζουν την απάντηση, το μόνο που μπορούν να πουν είναι πως αντιμετωπίζεται με τη δέουσα αυστηρότητα.... Αυτό που με ενδιαφέρει να μάθω, είναι το ποιός θεωρείται υπόλογος για ένα τέτοιο συμβάν. Μόνο ο Κυβερνήτης, ο οποίος ώφειλε να κάνει την δέουσα εξωτερική επιθεώρηση μετά το turn around του αεροσκάφους; Κάποιος μηχανικός; Κάποιος από το ground crew; Όλοι μαζί ίσως; Επίσης, η συγκεκριμένη πτήση ήταν κατά πάσα πιθανότητα η πρώτη πτήση της ημέρας, οπότε το πλήρωμα ώφειλε να έχει κάνει ΠΠΕ και Εξωτερική Επιθεώρηση σύμφωνα με το flight manual. Τί γίνεται στις περιπτώσεις που το αεροσκάφος "πιάνει" σε φυσσούνα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα επανεξυπηρετείται και αναχωρεί πλήρες επιβατών; Κάνει κάποιος από αυτούς που θα βρίσκονται στην πτήση κάποιον έλεγχο ότι όλα έγιναν σωστά; Γίνεται εκ νέου εξωτερική και εσωτερική επιθεώρηση; Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Χωρίς να θέλω να μειώσω την σοβαρότητα του συμβάντος, πιστεύω πως τέτοια περιστατικά, συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβαίνουν. Δεν ωφελεί σε τίποτα να ρωτήσω πώς αντιμετωπίζει η εταιρία και κάθε ανάλογη εταιρία τέτοια συμβάντα, αφού όσοι γνωρίζουν την απάντηση, το μόνο που μπορούν να πουν είναι πως αντιμετωπίζεται με τη δέουσα αυστηρότητα.... Αυτό που με ενδιαφέρει να μάθω, είναι το ποιός θεωρείται υπόλογος για ένα τέτοιο συμβάν. Μόνο ο Κυβερνήτης, ο οποίος ώφειλε να κάνει την δέουσα εξωτερική επιθεώρηση μετά το turn around του αεροσκάφους; Κάποιος μηχανικός; Κάποιος από το ground crew; Όλοι μαζί ίσως; Επίσης, η συγκεκριμένη πτήση ήταν κατά πάσα πιθανότητα η πρώτη πτήση της ημέρας, οπότε το πλήρωμα ώφειλε να έχει κάνει ΠΠΕ και Εξωτερική Επιθεώρηση σύμφωνα με το flight manual. Τί γίνεται στις περιπτώσεις που το αεροσκάφος "πιάνει" σε φυσσούνα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα επανεξυπηρετείται και αναχωρεί πλήρες επιβατών; Κάνει κάποιος από αυτούς που θα βρίσκονται στην πτήση κάποιον έλεγχο ότι όλα έγιναν σωστά; Γίνεται εκ νέου εξωτερική και εσωτερική επιθεώρηση; Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.