Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447

  • Thread starter Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Ναι, αλλά βασισμένα στα δεδομένα που έχουν ληφθεί μέσω δορυφόρου.
 
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του BBC βρέθηκαν συντρίμια του 332 της AF
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-12953432

Μένει πλέον να βρεθούν τα FDR & CVR για να αποκαλυφθούν τα αίτια της πτώσης.

Με βάση αυτά τα δεδομενα, καλό ειναι να αλλάξει ο τιτλος του topic μιας και πλεον το αεροσκάφος δεν αγνοείται...
 
Λίγες περισσότερες πληροφορίες δίνει το reuters
France's BEA accident investigation authority said on Sunday it had found a large part of the plane's wreckage including the engine and parts of the fuselage, and Environment Minister Nathalie Kosciusko-Morizet said on Monday there were human remains inside.

"We have more than just traces, we have bodies... Identification is possible," she told France Inter radio.

Transport Minister Thierry Mariani said victims' families would be informed of the findings at a meeting at the end of the week and no further details would be made public before then.
Θετική, όσο δλδ μπορεί να είναι, εξέλιξη, μακάρι να βρεθούν και τα "κουτιά" ώστε να υπάρξει κάποιο πόρισμα.
RIP για τους επιβάτες που βρέθηκαν :(
 
OA701":3a0nysrk said:
Θετική, όσο δλδ μπορεί να είναι, εξέλιξη, μακάρι να βρεθούν και τα "κουτιά" ώστε να υπάρξει κάποιο πόρισμα. RIP για τους επιβάτες που βρέθηκαν :(

Αν βρεθού τα κουτιά θα δούμε αν είχαν δίκηο οι Αμερικανοί που έλεγαν ότι η αιτία του δυστυχήματος ήταν ότι... οι Ευρωπαίοι "ξέχασαν" πως να χειρίζονται ένα αεροσκάφος εξ αιτίας του flying-by-wire. Κακίες με διακόσιους τόσους νεκρούς! Μ
 
Η Repubblica αναφέρει ότι βρέθηκαν τα μαύρα κουτιά:
http://www.repubblica.it/esteri/2011/04 ... ef=HREC1-7

Οι Γάλλοι θέλουν να τα αναλύσουν στη Γαλλία αλλά οι Βραζιλιάνοι γκρινιάζουν και πιέζουν για εξέταση σε ουδέτερο έδαφος (ΗΠΑ).
 
Ναι, κι'άλλη φορά το είπαν. Το "καλό" είναι ότι βρέθηκε το αεροπλάνο.
 
τα FDR & CVR μετα απο τοσο καιρο, σε τετοιο βαθος σε τι κατασταση μπορει να ειναι?
 
με μια προχειρη αναζητηση στο ιντερνετ μπορει καποιος να βρει τα εξης: εχει αποκαλυφθει οτι τα συντριμια του αεροσκαφους βρεθηκαν σε μεγαλα κομματια και σε σχετικα μικρη διασπορα, πραγμα που σημαινει οτι το αεροπλανο μαλλον συνετριβη κατα την προσκρουση στον ωκεανο και οχι στον αερα και μαλιστα εχουν βρει και πολλα πτωματα...απο την κατασταση των συντριμιων θεωρουν οτι ειναι πιθανοτατο τα μαυρα κουτια να ειναι ακομα στη θεση τους μιας και βρεθηκε το τμημα του αεροσκαφους που ηταν τοποθετημενα. αυτο που θα γινει τωρα ειναι η ανελκυση συντριμιων και πτωματων και ακολουθως η εξεταση των ευρηματων...
εκει που θα γινει ο χαμος και γιαυτο μαλλον αφηνουν και λιγα να διαρευσουν στον τυπο μεχρι στιγμης, ειναι ΠΟΙΟΣ θα κανει την πραγματογνωμοσυνη. οι Γαλλοι αρνουνται να αφησουν οποιονδηποτε αλλο, οι βραζιλιανοι θελουν ουδετερο εδαφος και κατα προτιμηση αμερικανους και γενικα δε συμφωνει κανενας με κανεναν στη προσπαθεια ελεγχου της πραγματογνωμοσυνης και του τελικου πορισματος...η περιοδος που ακολουθει θα εχει πολυ ενδιαφερον σχετικα με το ατυχημα, ας ελπισουμε να μαθουμε πραγματικα τι συνεβη και χαθηκε ενα υπερσυγχρονο και ολοκαινουργιο αεροσκαφος στα καλα του καθουμενου εν ωρα πτησης.
 
τα ερωτηματικα γυρω απο το συγκεκριμενο ατυχημα ειναι πολλα. στην ουσια τα σημαντικοτερα δεν εχουν να κανουν ουτε καν με την αιτια του ατυχηματος.
το συγκεκριμενο ατυχημα συνεβη στη μεση του ατλαντικου ωκεανου, σε μια στιγμη που δεν ελεγχοταν απο κανενα κεντρο ελεγχου εναεριας κυκλοφοριας.
η απουσια του αεροσκαφους εγινε αντιληπτη αρκετες ωρες αργοτερα απο τη στιγμη του ατυχηματος. δεν ηταν γνωστη η ακριβης θεση του ατυχηματος.
τα πρωτα ιχνη εντοπιστηκαν 6 ημερες μετα απο το ατυχημα, ενω τα κυρια συντριμια εντοπιστηκαν σχεδον 2 χρονια αργοτερα.
και ολα αυτα τη στιγμη που το αεροσκαφος βρισκοταν στην περιοχη του κεντρου ελεγχου εναεριας κυκλοφοριας dakkar εφοδιασμενου (οπως και το αεροσκαφος) με το πλεον εξελιγμενο συστημα επιτηρησης της εναεριας κυκλοφοριας ads (automatic dependent surveillance) που σχεδιαστηκε απο το icao για τις ωκεανιες περιοχες του fans (future air navigation system).
το αποτελεσμα απο αποψης ερευνας και διασωσης ειναι εξαιρετικα απογοητευτικο και περα απο καθε αποδεκτη προδιαγραφη για τις αερομεταφορες.
αυτο λιγο πολυ το παραδεχεται και ο προεδρος της bea που διενεργει τη διερευνηση του ατυχηματος, με την συντομη ανακοινωση που εξεδωσε στις 8-απρ-2011.http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.af.447/note.from.bea.director.end.phase4.pdf
στην ουσια το συγκεκριμενο ατυχημα φανερωνει κενο στο υφισταμενο συστημα αεροναυσιπλοϊας
 
Top