Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447

  • Thread starter Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για την ακρίβεια έγιναν download τα δεδομένα ώστε να αρχίσει και η επεξεργασία τους.
“These downloads gathered all of the data from the Flight Data recorder, as well as the whole recording of the last two hours of the flight from the Cockpit Voice Recorder,” the BEA said.

Σύμφωνα με το άρθρο, αναμένουμε ένα πρώτο ριπόρτ το καλοκαίρι...
:arrow: http://blog.seattlepi.com/aerospace/2011/05/16/investigators-get-data-from-air-france-recorders/

Και μια gallery με υποβρύχιες φωτό απ' τα συντρίμια...
:arrow: http://www.seattlepi.com/business/gallery/Air-France-flight-447-wreckage-11184/photo-981142.php
 
Το πρώτο πόρισμα μπορεί να αναμένεται το καλοκαίρι αλλά τα "γλέντια" ξεκίνησαν ήδη, πάντοτε ανεπίσημα.

Σύμφωνα με το reuters, η Airbus απέστειλλε σημείωμα στις αεροπορικές που πετάνε Α330 ότι η "πρώτη ματιά" των ειδικών δεν καθιστά αναγκαία την έκδοση κάποιου safety recommendation.

Άρα, μιάς και το note αυτό είχε την έγκριση της ΒΕΑ, το φταίξιμο πάει αλλού (πιλότοι?AF?) αν και η ΒΕΑ επισήμως δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς για συμπερασμάτα.

Γιατί όλα αυτά?
The outcome of the investigation has potentially significant legal implications for both the plane manufacturer and airline

:arrow: Reuters
 
Για μισό λεπτό ρε παιδιά.Εαν απο την πρώτη "ανάγνωση" των FDR,CVR ειχε προκύψει λάθος στο σχεδιασμό (βλέπε comet 4b) έπρεπε η airbus να περιμένει το καλοκαίρι να βγεί το πόρισμα? η να προλάβει τίποτα ανάλογες περιπτώσεις? λέμε τώρα!!! Συνεπώς η όψιμη ενόχληση της ΒΕΑ για τις αποκαλύψεις του figaro (ο οποίος σύμφωνα με γνωστό site ατυχημάτων ) ανήκει ακουσον-ακουσον στην Dasseault!!.Επίσης στο παραπάνω site υπάρχει ανάλυση (για λίγους ειναι αλήθεια ) σύμφωνα με την οποία στο λογισμικό των airbus υπάρχει ατέλεια στην περίπτωση του manual χειρισμού σε μεγάλο ύψος που αφορά την προστασία του flight envelope του ΑΟΑ και του autothrotlle όταν πιέσεις το stick προς τα κάτω για να παρεις λίγο ταχύτητα!!!Αν διαβάζει τοforum κάποιος ειδικός ας το διαβάσει και ας μας το αναλύσει.
 
Συνεχίζεται η ροή των πληροφοριών, πάντα ανεπίσημα...

Η AF λοιπόν ενοχλήθηκε λιγάαααακι απ΄την κίνηση της Airbus
Air France officials are said to be upset that Airbus quickly let it be known that an initial reading of black box data uncovered no significant mechanical problems, by telling airlines it did not plan immediate new safety recommendations.

"It is not very fair play," a source familiar with the airline's thinking said, adding it had broken a convention.

The airline seems particularly upset that the industry bulletin appeared in French newspaper Le Figaro, coupled with a story line blaming Air France pilots for the crash.

ενώ η Airbus υποστηρίζει ότι είχε την έγκριση του BEA.

Με ενδιαφέρον αναμένεται η συνέχεια, πλησιάζει και το Paris Air Show...

:arrow: Reuters
 
Δηλαδή η Airbus πάει να βγάλη την ουρίτσα της απ'έξω;

Επίσης,η BEA επισήμως δηλώνει ότι είναι πολύ νωρίς γιά συμπεράσματα,αλλά δίνει την έγκριση στην Airbus να βγάλη (νωρίς-νωρίς) το συμπέρασμα ότι δέν φαίνεται να υπήρξαν μηχανικά προβλήματα στο αεροπλάνο;

Και αληθεύει ότι η εφημερίδα Le Figaro ανήκει στον όμιλο τής Dassault;Δέν έχουν στην Γαλλία νομοθεσία περί "βασικού μετόχου";

Μήπως τελικά δέν έχουμε μόνο εδώ στην Ελλάδα πολλούς διεφθαρμένους;
 
Χωρίς να θέλω να σχολιάσω τη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν νομίζω πως υπάρχει εταιρία ή γενικότερα φορέας που να διαχειρίζεται τέτοια ποσά χρημάτων και κεφαλαίων και να μην παίζει ΚΑΙ κάτω από το τραπέζι. Δεν είναι αποκλειστικότητά μας. Μην κοιτάς που εδώ απλώς το κάνουν απροκάλυπτα...

Ας περιμένουμε πάντως να δούμε. Μπορεί τα lobby να είναι μεγάλα και δυνατά, αλλά σίγουρα οι πληροφορίες που τελικώς θα πάρουμε θα είναι πολλές και κάπου θα καταλήξουμε.
 
Ας μην προτρέχουμε. Άλλωστε το τελικό πόρισμα αναμένεται σχετικά σύντομα. Ελπίζω ότι η BEA δεν ξόδεψε ένα κάρο χρήματα ψάχνοντας ολόκληρο τον Ατλαντικό σπιθαμή - σπιθαμή, για να λέει απλώς αερολογίες στο τελικό πόρισμα. Άλλωστε, από αυτό θα εξαρτηθεί κάθε συνέχεια στο θέμα.
 
Ωστόσο,ήδη από πέρυσι έχουν γίνει μηνύσεις από συγγενείς τών θυμάτων κατά τής Airbus και λοιπών κατασκευαστών.Είμαι περίεργος να δώ τί θα συμβή άν από την ανάλυση τών καταγραφών και το πόρισμα προκύψη τελικά ότι δέν υπήρξε κάποιο μηχανικό πρόβλημα ούτε εσφαλμένη εκτίμηση τού πληρώματος και το δυστύχημα οφειλόταν απλώς σε κακές συγκυρίες (η "κακιά ή ώρα" που λένε-γιατί δέν φταίνε πάντα τα μηχανήματα και οι άνθρωποι,κάποιες φορές συμβαίνει ώστε αστάθμητοι παράγοντες να συνδυαστούν την (α)κατάλληλη στιγμή...).
 
Για να συντηρείται το θέμα τόσο καιρό υπάρχει η φυσική περιέργεια ενω η πληροφόρηση για το πιο περιεργο ατύχημα του σύγχρονου καιρού δεν ειναι και απο τις καλύτερες.
Οχι ΔΕΝ μπορεί να φταίει η κακιά η ώρα .Δεν μπορεί ούτε το αεροσκάφος να έχει βλάβη ούτε το πλήρωμα να μην έκανε ουσιώδεις πράξεις η παραλέιψεις.Μην φτάσουμε στην egyptair που λέγανε ότι ο Κ1 "πείραξε" την καμαριέρα!!!!! και μετά πήγε στο JFK πέταξε έφερε την μανέτα ξαφνικά στο idle και έσπρωξε τα χειριστήρια!
Λοιπόν Γεργονότα
1)Η airbus και η Αιρ Φρανς βρίσκονται σε προανάκριση για θάνατο απο αμέλεια 228 ατόμων.Ειναι φυσικό να τα "ρίχνει" η μια στην άλλη.
2)Οπως ανέφερα και παραπάνω αν ηταν κραυγαλέο και φαίνονταν με 2 ώρες ακρόαση CVR (fuel starvation π.χ.) θα ειχε διαρρεύσει.
3)24 σήματα acars δείχνουν ότι το σκάφος κάτι έπαθε
4)Ψάχνουν να βρούν πόσοι και ποίοι ηταν στον θάλαμο διακυβέρνησης
5)Γιατι ενω οι άλλες πτήσεις έκαναν ένα σχετικά μικρό deviation της καταιγίδας pilot flying πήγε κατευθείαν στο κέντρο(αν υπήρχε θέμα καυσίμων ας έκανε refuel stop)
Υποθέσεις:1)Τι λένε οι διαδικασίες όταν μέσα στην νύχτα με αναταράξεις σου αποσυνδεθεί ο αυτόματος λόγω έλλειψης στοιχείων απο pitot.Λές και αν το παρεις στο χέρι βλέπεις IAS?( βλέπε aeroperu)
2)Οταν σου ανάβει master caution και έχεις και δυό σελίδες (20 γραμμές) eicam action να εκτελέσεις ποιός πετά το αεροπλάνο CRM
3)Οι αμερικανοί λένε ότι στα airbus που δεν κουνιέται η μανέτα δεν αντιλήφθηκαν έγκαιρα ότι η ισχύς ειχε πέσει πολύ (βλέπε colgan)όταν μπήκαν στις αναταράξεις η για load aleviation και ότι έπερπε να κάνουν μια γρήγορη retard-climb σαν τογα δηλαδή
4)Κάτι γίνεται όπως σας ειπα με το flight envelope protection (Οταν "σπρώξεις το stick ανεβάζει pitch και τα χειροτερεύει)Ειναι όμως προκατειλημένοι οι αμερικάνοι με το FBW εδω και στο HUDSON ειχαν πεί ότι καλύτερα θα ήταν να το ειχε στο "χέρι" autothrotle και pitch.
5)ΥΠΟΜΟΝΗ
 
northwest dc10":2ry3bfj8 said:
.....Μην φτάσουμε στην egyptair που λέγανε ότι ο Κ1 "πείραξε" την καμαριέρα!!!!! και μετά πήγε στο JFK πέταξε έφερε την μανέτα ξαφνικά στο idle και έσπρωξε τα χειριστήρια!......
Τι θες να πεις εδώ ; έχεις διαβάσει το πόρισμα ; ο συγκυβερνήτης έσβησε και τις δύο μηχανές και έσπρωχνε το δικό του χειριστήριο εμπρός, ενώ ο κυβερνήτης τραβούσε, οι μηχανές δεν γύριζαν καν όταν χτύπησαν στην θάλασσα, μην λέμε ότι θέλουμε όταν υπάρχουν στοιχεία.


northwest dc10":2ry3bfj8 said:
.....1)Η airbus και η Αιρ Φρανς βρίσκονται σε προανάκριση για θάνατο απο αμέλεια 228 ατόμων.Ειναι φυσικό να τα "ρίχνει" η μια στην άλλη.....
Μην τρελαινόμαστε τώρα, κανείς δεν ρίχνει τίποτα σε κανέναν. Ο κατασκευαστής, σε περίπτωση ατυχήματος, είναι υποχρεωμένος αμέσως μόλις έχει κάποια στοιχεία ότι υπήρξε μηχανική βλάβη, να ενημερώσει εγγράφως όσους πετάνε το αεροπλάνο του να πάρουν μέτρα κλπ. Αυτό ακριβώς έκανε η AIRBUS με την άδεια της αρχής, ενημέρωσε ότι με την πρώτη ανάγνωση των κουτών, δεν φαίνεται κάποια μηχανική βλάβη, αυτά είναι γνωστά βήματα στους έχοντες σχέση, αλλά όχι στους δημοσιογράφους που ψάχνουν σενάρια. Μην τα αναπαράγουμε τόσο εύκολα.

northwest dc10":2ry3bfj8 said:
.....Υποθέσεις:1)Τι λένε οι διαδικασίες όταν μέσα στην νύχτα με αναταράξεις σου αποσυνδεθεί ο αυτόματος λόγω έλλειψης στοιχείων απο pitot.Λές και αν το παρεις στο χέρι βλέπεις IAS?( βλέπε aeroperu)....
Οι διαδικασία για "αναξιόπιστη ταχύτητα" λένε ότι πετάς με σταθερή στάση και σταθερή ισχύ κινητήρων, δεν ψάχνεις να διαβάσεις την αναξιόπιστη ταχύτητα.

northwest dc10":2ry3bfj8 said:
.....2)Οταν σου ανάβει master caution και έχεις και δυό σελίδες (20 γραμμές) eicam action να εκτελέσεις ποιός πετά το αεροπλάνο CRM.......
Τί θέλεις να πεις ποιο CRM ; είναι ξεκάθαρο από τίς εταιρικές διαδικασίες ποιος πετάει και ποιος κάνει τα check list, είτε με μία σελίδα είτε με 60 σελίδες

northwest dc10":2ry3bfj8 said:
.....3)Οι αμερικανοί λένε ότι στα airbus που δεν κουνιέται η μανέτα δεν αντιλήφθηκαν έγκαιρα ότι η ισχύς ειχε πέσει πολύ (βλέπε colgan)όταν μπήκαν στις αναταράξεις η για load aleviation και ότι έπερπε να κάνουν μια γρήγορη retard-climb σαν τογα δηλαδή.......
ποιος είπε ότι έπεσε η ισχύς ;
στην Colgan Air Flight 3407, η μανέτα δεν είναι σταθερή, εκεί ξέχασαν τελείως τίς μηχανές στην προσέγγιση γιατί είχαν πιάσει κουβεντούλα και καθώς to Q400 δεν έχει auto throttle ο autopilot παλεύοντας να κρατήσει το glide path αύξανε στάση και στο τέλος βγήκε εκτός, το αεροπλάνο πλησίασε το stall, έβαλαν επιτέλους μηχανές, αλλά ο Κ1 δυστυχώς συνέχισε να τραβάει και η Κ2 σήκωσε και τα flaps.
Μην βιάζεστε, θα μάθουμε ακριβώς τι συνέβη με την Air France Flight 447.
 
Top