northwest dc10":2ry3bfj8 said:
.....Μην φτάσουμε στην egyptair που λέγανε ότι ο Κ1 "πείραξε" την καμαριέρα!!!!! και μετά πήγε στο JFK πέταξε έφερε την μανέτα ξαφνικά στο idle και έσπρωξε τα χειριστήρια!......
Τι θες να πεις εδώ ; έχεις διαβάσει το πόρισμα ;
ο συγκυβερνήτης έσβησε και τις δύο μηχανές και έσπρωχνε το δικό του χειριστήριο εμπρός, ενώ ο κυβερνήτης τραβούσε, οι μηχανές δεν γύριζαν καν όταν χτύπησαν στην θάλασσα, μην λέμε ότι θέλουμε όταν υπάρχουν στοιχεία.
northwest dc10":2ry3bfj8 said:
.....1)Η airbus και η Αιρ Φρανς βρίσκονται σε προανάκριση για θάνατο απο αμέλεια 228 ατόμων.Ειναι φυσικό να τα "ρίχνει" η μια στην άλλη.....
Μην τρελαινόμαστε τώρα, κανείς δεν ρίχνει τίποτα σε κανέναν. Ο κατασκευαστής, σε περίπτωση ατυχήματος,
είναι υποχρεωμένος αμέσως μόλις έχει κάποια στοιχεία ότι υπήρξε μηχανική βλάβη, να ενημερώσει εγγράφως όσους πετάνε το αεροπλάνο του να πάρουν μέτρα κλπ. Αυτό ακριβώς έκανε η AIRBUS με την άδεια της αρχής, ενημέρωσε ότι με την πρώτη ανάγνωση των κουτών, δεν φαίνεται κάποια μηχανική βλάβη, αυτά είναι γνωστά βήματα στους έχοντες σχέση, αλλά όχι στους δημοσιογράφους που ψάχνουν σενάρια. Μην τα αναπαράγουμε τόσο εύκολα.
northwest dc10":2ry3bfj8 said:
.....Υποθέσεις:1)Τι λένε οι διαδικασίες όταν μέσα στην νύχτα με αναταράξεις σου αποσυνδεθεί ο αυτόματος λόγω έλλειψης στοιχείων απο pitot.Λές και αν το παρεις στο χέρι βλέπεις IAS?( βλέπε aeroperu)....
Οι διαδικασία για "αναξιόπιστη ταχύτητα" λένε ότι πετάς με σταθερή στάση και σταθερή ισχύ κινητήρων, δεν ψάχνεις να διαβάσεις την αναξιόπιστη ταχύτητα.
northwest dc10":2ry3bfj8 said:
.....2)Οταν σου ανάβει master caution και έχεις και δυό σελίδες (20 γραμμές) eicam action να εκτελέσεις ποιός πετά το αεροπλάνο CRM.......
Τί θέλεις να πεις ποιο CRM ; είναι ξεκάθαρο από τίς εταιρικές διαδικασίες ποιος πετάει και ποιος κάνει τα check list, είτε με μία σελίδα είτε με 60 σελίδες
northwest dc10":2ry3bfj8 said:
.....3)Οι αμερικανοί λένε ότι στα airbus που δεν κουνιέται η μανέτα δεν αντιλήφθηκαν έγκαιρα ότι η ισχύς ειχε πέσει πολύ (βλέπε colgan)όταν μπήκαν στις αναταράξεις η για load aleviation και ότι έπερπε να κάνουν μια γρήγορη retard-climb σαν τογα δηλαδή.......
ποιος είπε ότι έπεσε η ισχύς ;
στην Colgan Air Flight 3407, η μανέτα δεν είναι σταθερή, εκεί ξέχασαν τελείως τίς μηχανές στην προσέγγιση γιατί είχαν πιάσει κουβεντούλα και καθώς to Q400 δεν έχει auto throttle ο autopilot παλεύοντας να κρατήσει το glide path αύξανε στάση και στο τέλος βγήκε εκτός, το αεροπλάνο πλησίασε το stall, έβαλαν επιτέλους μηχανές, αλλά ο Κ1 δυστυχώς συνέχισε να τραβάει και η Κ2 σήκωσε και τα flaps.
Μην βιάζεστε, θα μάθουμε ακριβώς τι συνέβη με την Air France Flight 447.