Συντριβή An-12BK στην Καβάλα

  • Thread starter Thread starter Pavlos-21-
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως σύμφωνα με την Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας σε μια πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη η ραδιενέργεια είναι στο 47.29 nSv/h και στην Κομοτηνή (μια κατά πολύ μικρότερη πόλη) στα 84.3 nSv/h με τον δείκτη να ανεβαίνει τις τελευταίες μέρες.

Απλά σκέψεις κάνω.
Post automatically merged:

Και το σημαντικότερο είναι πως της Καβάλας ο σταθμός είναι εκτός λειτουργίας.
 
Δεν είπε κάτι που θα πρέπει να προκαλεί ανησυχία.
:3:Εμείς όμως ανησυχούμε γιατί πάντοτε "κάτι μας κρύβουν". Είναι και εκείνη η προφητεία του Αγιορείτη Γεροντα που είχε προβλέψει τα πάντα για το δυστύχημα, αλλα η ΥΠΑ δεν τον άκουσε.
 
Ακόμη απορίες έχετε? Δεν σας ικανοποίησαν οι ειδήμονες που βγαίνουν στα κανάλια και αναλύουν δεκάδες σενάρια και υποθέσεις. Ξέχασαν όμως το ποιο βασικό. Το α/φος έκανε στροφή Ανατολικά του Αγίου όρους. Μήπως κάποιος Άγιος τους είπε να γυρίσουν πίσω πέφτοντας στην στεριά και να μην πνιγούν στο Αιγαίο? Στο παρών έχουμε την δυνατότητα να λέμε και κάτι άσχετο. Στα ΜΜΕ όμως όχι και μάλιστα για προσωπική διαφήμιση. Αλήθεια γνωρίζει κάποιος να μου πει πως αυτοχαρακτηρίζονται αυτοί οι 3-4 ως ειδήμονες και πραγματογνώμονες και πως μπορεί κάποιος να γίνει πραγματογνώμων στα αεροπορικά?
 
Αλήθεια γνωρίζει κάποιος να μου πει... πως μπορεί κάποιος να γίνει πραγματογνώμων στα αεροπορικά?
Μπορείς να γίνεις ειδικός σε όλα τα θέματα, από επιδημιολογία έως πυροπροστασία, οικονομία, αεροπορία κλπ αρκεί να σπουδάσεις σε ένα ΙΕΚ Δημοσιογραφίας και δεχθείς να (αντι)γράφεις ανοησίες κατά παραγγελία του Αρχισυντάκτη σου.
 
Ο φώσφορος στα τροχειοδεικτικά πυρομαχικά δεν είναι ραδιενεργός. . .

Η ραδιενέργεια σε κάποια παλιότερα αεροπλάνα οφειλόταν κυρίως στη χρήση απεμπλουτισμένου ουράνιου με σχετικά χαμηλές δόσεις ακτινοβολίας.

Στο DC8 της Swissair προερχόταν από ραδιενεργά υλικά για ιατρική χρήση, μια πολύ συνηθισμένη πηγή ραδιενεργειας. . . αλλά και ελαχιστο πλουτώνιο στη βαλίτσα ενός γιατρού...!
 
Ο φώσφορος στα τροχειοδεικτικά πυρομαχικά δεν είναι ραδιενεργός. . .
Τεχνικά έχεις δίκιο, όμως το θέμα είναι πολιτικό, ορισμένοι αξιοποιούν κάθε ευκαιρία για να προκαλούν ανησυχία στο κοινό, το οποίο δεν φημίζεται για την ψυχραιμία του.

Η ραδιενέργεια σε κάποια παλιότερα αεροπλάνα οφειλόταν...
Πιθανώς και πολύ μικρές ποσότητες αλάτων ραδίου για φθορίζοντα καντράν οργάνων, όπως και στην ωρολογοποιϊα. Σε τόσο παλαιό αεροπλάνο σοβιετικής προελεύσεως δεν είναι απίθανο.
 
Εχεις δίκιο για τα όργανα. Βέβαια ράδιο 226 είχαν βασικά πριν τη δεκαετία του '60 (όπως και στα ρολόγια). Είχα 2 χρονογράφους απο σοβιετικά αεροσκάφη, ο ένας απο τη δεκαετία του '50 που ήταν σαφώς σουπερ-ραδιενεργός ενώ ο δεύτερος
από το 1970 δεν ήταν! Τώρα ένα Α/Φ του 1972 όπως το συγκεκριμένο μπορεί να χρησιμοποιούσε και κάποια ραδιενεργά όργανα αλλά σίγουρα αμελητέα η ποσότητα ειδικά μετά τη φωτιά οπότε δεν θα λέγαμε ότι τα συντρίμμια αποτελούν ραδιενεργή εστία (που θα επρεπε να γίνει πλήρης εκσκαφή και αποθήκευση ....).
 
Last edited by a moderator:
Καλημέρα. Ήθελα να σας ρωτήσω αν ξέρετε πως μπορώ να βρω τις επικοινωνίες στο live ATC και αν έχουν καταγραφεί. Ξέρετε που θα μπορούσε ο πιλότος να επικοινωνεί; Ποια δηλαδή είναι η συχνότητα της Ελλάδος αν υπάρχει.
 
Δεν υπάρχουν πλέον στο live ATC επικοινωνίες από Ελλάδα. Όμως ο πιλότος είχε επικοινωνία με το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Μακεδονίας και κατά την κάθοδο με τον πύργο ελέγχου της Καβάλας.
 
Εχουμε κανα νέο σχετικά με το δυστύχημα αυτο? Να φανταστώ ακομα ψάχνουν το γιατι έπεσε. To aviation safety δεν εχει κάτι ενημερωμένο
 
Top