Συντριβή B787-8 της Air India

  • Thread starter Thread starter 6circles
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στην συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται να έχει ξεσπάσει διαμάχη μεταξύ Ινδών διερευνητών και Boeing για το τι φταίει και διακόπηκαν τα καύσιμα.

Είναι δεδομένο ότι από τις συνομιλίες φαίνονται πολλά και κυρίως ποιός λέει τι! (κάθε μέλος του πληρώματος καταγράφεται σε διαφορετικό κανάλι, εκτός από το μικρόφωνο χώρου που πρέπει πράγματι να γνωρίζεις τις φωνές).
Είναι πολύ πιθανό ο κυβερνήτης να χρεωθεί το ατύχημα (δυστυχώς κατά την πρακτική "αν μπορεί ας καταρρίψει τους οποιουσδήποτε ισχυρισμούς", και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι) ελπίζοντας ότι δεν θα ξανασυμβεί στο μέλλον!

Προς το παρόν φαίνεται ότι η Boeing διαρρέει τη δική της εκδοχή (γιαυτό και σε Αμερικάνικο πρακτορείο ειδήσεων), άλλωστε συμμετέχουν και εκείνοι στη διερεύνηση. Η κοινή γνώμη φαίνεται να επηρεάζει τις τελικές αποφάσεις, το έχουμε δει σε αρκετές περιπτώσεις.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να περιμένουμε το επίσημο πόρισμα (που λογικά θα εμπεριέχει και τυχόν αντιρρήσεις).
 
Το μόνο αδιαμφισβήτητο, με βάση τα μέχρι στιγμής επίσημα στοιχεία, είναι η ταυτόχρονη διακοπή καυσίμου και από τους δύο κινητήρες λόγω μετακίνησης των fuel switches αμέσως μετά την απογείωση. Τα σενάρια σκόπιμης ενέργειας ή τεχνικής αστοχίας προβάλλονται από ΜΜΕ μέσω διαρροών, αλλά δεν υιοθετούνται επισήμως στην προκαταρκτική έρευνα, ενώ παραμένουν ανοιχτά τα ενδεχόμενα τεχνικής βλάβης, συστημικού ελαττώματος ή σπάνιου συνδυασμού παραγόντων. Η πρόωρη δημοσιοποίηση προσωπικών ή αποσπασματικών στοιχείων δεν αποκλείεται να εξυπηρετεί συμφέροντα πέραν της πλήρους και αντικειμενικής διερεύνησης.

Επίσης, η θέση της Αμερικανίδας ειδικού, Mary Schiavo (πρώην επικεφαλής ερευνήτρια του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ και αναλύτρια αεροπορικής ασφάλειας) είναι ότι δεν πρέπει να βγαίνουν πρόωρα συμπεράσματα περί ανθρώπινης παρέμβασης, καθώς παρόμοιο συμβάν (αιφνίδια διακοπή καυσίμου στους κινητήρες Boeing 787) έχει καταγραφεί διεθνώς, στο παρελθόν, χωρίς ανθρώπινη επέμβαση, λόγω λογισμικού ή συστημικής βλάβης. Θεωρεί ότι το ενδεχόμενο τεχνικής βλάβης δεν πρέπει να αποκλειστεί αν δεν ολοκληρωθεί η εξέταση όλου του τεχνικού υλικού, ενώ ζητά να δημοσιοποιηθεί όλο το ηχητικό υλικό του cockpit για να αποφευχθούν φήμες και παραπληροφόρηση.

Eιναι πολλά τα λεφτά και το διακύβευμα τεράστιο...

 
Όχι για αερομοντέλο με το σωληνάκι των 4mm που ξεκουμπώνει με το νύχι
 
Last edited by a moderator:
Top