6circles
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/09/2006
- Μηνύματα
- 843
- Likes
- 1.785
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- NZAA
Έχω ξαναπεί ( με την σιγουριά αυτόπτη μάρτυρα ) ότι τα flaps στα Β777 και Β787 σε διαρρύθμιση απογείωσης γίνονται δύσκολα αντιληπτά με γυμνό μάτι, και υπό κάποιες οπτικές γωνίες ή γωνίες λήψης φαίνονται ότι είναι μαζεμένα. Δείτε φωτό παρακάτω από μια κανονική απογείωση Β787 και δείτε τα φλαπς extended.
Το πρώτο βίντεο που κυκλοφόρησε με την πτώση του Β787 ( όχι εκείνο από την κάμερα ασφαλείας του αεροδρομίου ) δείχνει ξεκάθαρα ότι οι κινητήρες ήταν στην καλύτερη περίπτωση σε idle και εκεί φαίνεται ότι κρύβεται ο λόγος της τραγωδίας, στην έλλειψη ισχύος των κινητήρων και όχι στην ( υποθετική ) απουσία ή ανέβασμα των flaps.

Το πρώτο βίντεο που κυκλοφόρησε με την πτώση του Β787 ( όχι εκείνο από την κάμερα ασφαλείας του αεροδρομίου ) δείχνει ξεκάθαρα ότι οι κινητήρες ήταν στην καλύτερη περίπτωση σε idle και εκεί φαίνεται ότι κρύβεται ο λόγος της τραγωδίας, στην έλλειψη ισχύος των κινητήρων και όχι στην ( υποθετική ) απουσία ή ανέβασμα των flaps.
