Συντριβή B787-8 της Air India

Έχω ξαναπεί ( με την σιγουριά αυτόπτη μάρτυρα ) ότι τα flaps στα Β777 και Β787 σε διαρρύθμιση απογείωσης γίνονται δύσκολα αντιληπτά με γυμνό μάτι, και υπό κάποιες οπτικές γωνίες ή γωνίες λήψης φαίνονται ότι είναι μαζεμένα. Δείτε φωτό παρακάτω από μια κανονική απογείωση Β787 και δείτε τα φλαπς extended.

Το πρώτο βίντεο που κυκλοφόρησε με την πτώση του Β787 ( όχι εκείνο από την κάμερα ασφαλείας του αεροδρομίου ) δείχνει ξεκάθαρα ότι οι κινητήρες ήταν στην καλύτερη περίπτωση σε idle και εκεί φαίνεται ότι κρύβεται ο λόγος της τραγωδίας, στην έλλειψη ισχύος των κινητήρων και όχι στην ( υποθετική ) απουσία ή ανέβασμα των flaps.

IMG_0193.jpeg
 
Αγαπητέ κ. jj.lgkr έχεις απόλυτο δίκαιο, αρκετές φορές αυτό συμβαίνει όταν ένα θέμα μεταφέρεται από τον ένα στον άλλο ... κι εγώ που είμαι παντελώς αδαής περί των τεχνικών, πόσο μάλλον για απολύτως εξειδικευμένα και πολύπλοκα αεροπορικά θέματα, ίσως δεν κατάλαβα εγώ καλά και μιλούσε περί φωτογραφιών πριν από τη πτώση π.χ από κάποιο spotter κλπ
 
Last edited:
Έτσι είναι δυστυχώς και δεν είναι η πρώτη φορά!!! Γράφουμε γράφουμε όλοι, έτσι για να γράψουμε λες και θα μας πει κάποιος μπράβο που υποθέσαμε την αιτία. Ας είμαστε και λίγο συγκρατημένοι. Όλοι στην φωλιά μας τώρα.
 
Αν συμβαίνει, σαφώς αντιβαίνει σε αρκετούς κανονισμούς. Ένας από αυτούς, ρητά αναφέρει ότι ένα καταστροφικό γεγονός δεν πρέπει να είναι δυνατόν να συμβεί με μια και μοναδική βλάβη. Εφόσον συμβαίνει αποτελεί ένα επιπλέον πλήγμα σχεδιαστικού σφάλματος, και πλημμελούς ανάλυσης ασφάλειας του αεροσκάφους.
 
Είναι δυνατόν να μην κλειδώνει το κάθισμα!!
Τι άλλο θα ακούσουμε
 
Last edited:
Γιατι δεν μπορω να βρω πουθενα την ειδηση εκτος απο ελληνικα site?
Ψαχνω the guardian, cnn, indian times ακομα και σε ξενα φορουμ και δεν υπαρχει πουθενα.
Μηπως ειναι μουφα?
 
Το κάθισμα κλειδώνει αν το κλειδώσεις και το δοκιμάσεις ότι πράγματι κλείδωσε!!. Το AD πράγματι είχε εκδοθεί από τον Ιανουάριο, αν δεν εκτελέστηκε είναι πρόβλημα της Εταιρείας, υπήρξε όμως και προηγούμενη παρατήρηση, έγινε διορθωτική ενέργεια (σύμφωνα με το προκαταρκτικό πόρισμα) πριν από 11 ημέρες. Ποιος φταίει τώρα?
**Sources**: [AAIB Preliminary Report](https://aaib.gov.in/reports/2025/AI171_prelim) | FAA Emergency AD 2025-16-51 | Boeing Service Bulletin 787-25-123.
 
Last edited:
Top