Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είδες; Στο τέλος επανέλαβα το λάθος κι εγώ... Υδρογονάνθρακες είναι το σωστό. Το διόρθωσα και στο προηγούμενο post μου.
 
Oi 3 πρώτες αγωγές από συγγενείς θυμάτων της αεροπορικής τραγωδίας στο Γραμματικό (τον Αύγουστο του 2005) με το αεροσκάφος της «Ηλιος» κατατέθηκαν στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών. Με αυτές, οι ενάγοντες, που στρέφονται κατά της κατασκευάστριας εταιρείας του αεροσκάφους, διεκδικούν αστική αποζημίωση συνολικού ύψους 76 εκατομμυρίων ευρώ.

Οι αγωγές αυτές προσδιορίστηκε να εκδικαστούν το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο του 2008. Αναμένεται, όμως, να ακολουθήσουν πολλές ακόμα αγωγές από συγγενείς θυμάτων (αναμένεται να φτάσουν τις 40).


source: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αουτς
 
2 xρονια σημερα

2 χρονια σημερα και ακομα να αποδωθουν ευθυνες.Αντε και να δουμε
 
Re: 2 xρονια σημερα

Συλλυπητηρια στις οικογενειες ολων των αδικα χαμενων επιβατων.Δυο χρονια η συγκαλυψη ειναι γεγονος μονο σκορπιες φωνες απο εισαγγελεις και ολα καλα.Η Ηλιος εγινε α-τζετ και η ζωη συνεχιζετε.Αμα εχεις γνωριμιες ακομα και τα πιο μεγαλα εγκληματα.
 
Re: 2 xρονια σημερα

MAXIM":19u5v0ho said:
Δυο χρονια η συγκαλυψη ειναι γεγονος μονο σκορπιες...
Νομίζω ότι είσαι άδικος: Η επιτροπή έχει εκδόσει και δημοσιεύσει πόρισμα, άρα δεν υπάρχει συγκαλυψη.

Αν τώρα οι εμπλεκόμενοι προσπαθούν να καθυστερήσουν τις δικαστικές διαδικασίες και να πέσουν στα μαλακά, αυτό είναι άλλο θέμα.
 
Re: 2 xρονια σημερα

sv1xv":37oxfd02 said:
MAXIM":37oxfd02 said:
Δυο χρονια η συγκαλυψη ειναι γεγονος μονο σκορπιες...
Νομίζω ότι είσαι άδικος: Η επιτροπή έχει εκδόσει και δημοσιεύσει πόρισμα, άρα δεν υπάρχει συγκαλυψη.

Αν τώρα οι εμπλεκόμενοι προσπαθούν να καθυστερήσουν τις δικαστικές διαδικασίες και να πέσουν στα μαλακά, αυτό είναι άλλο θέμα.

Σχεδον παντα ετσι γινετε και λιγο πριν το ετος της διαγραφης τα δικαστηρια θα επιβαλλουν απο 3μηνες εως 12 φυλακιση στον φυλακα της παρακειμενης αποθηκης και ολα καλα..........ΕΙΝΑΙ πολυ λιγοι που πιστευουν οτι θα αποδωθουν ΕΥΘΥΝΕς οι πολλοι γελανε με το χαλι μας......RICOMEX-ΘΥΡΑ7-ΣΙΝΟΥΚ-ΣΑΜΑΙΝΑ-ειναι θεμα γνωριμιων.....

Αλιμονο σε οσους εφυγαν,στις μανες,στα ορφανα,ο πονος και η αλητεια περισσευει.....
 
Σωστός, αλλά σωστός και ο sv1, αυτό ονομάζεται ατιμωρησία, όχι συγκάλυψη 8)

Όταν έγινε πχ. η AA191 και η UAL232 και η καταστροφή στην Τενερίφη, μπήκε κανείς από τις American, United και PanAm/KLM στη φυλακή; Και στις 3, η απροσεξία και οι μέθοδοι της εκάστοτε εταιρείας δημιούργησαν πολύ πιο "χαζά" δυστυχήματα με περισσότερους νεκρούς (δεν θυμάμαι αν η UAL232 είχε πιο πολλούς αλλά αυτό μάλλον οφείλεται σε 4 εξαιρετικούς πιλότους που το DC-10 είχε την τύχη να κουβαλάει μέσα του εκείνη τη μέρα).

Απλώς ως ιστορικό το ρωτώ...
 
Νομίζω οτι θα έπρεπε πρίν εκφέρουμε μιά γνώμη να έχουμε πρώτα ενημερωθεί.

Είμαστε βέβαια off topic,όμως:

1.AA191:Δέν ξέρω κατά πόσον μπήκαν στη φυλακή οι υπεύθυνοι τεχνικοί τής American που μέ την εφαρμογή τής ακατάλληλης διαδικασίας αποσύνδεσης και σύνδεσης τού κινητήρα υπήρξαν η αιτία να αποκολληθή αυτός και νά συντριβή το αεροπλάνο.Υποθέτω όμως οτι θά μπήκαν.
Υποθέτω επίσης οτι και κάποιοι εκ τής διοικήσεως τής εταιρείας θά έφαγαν σοβαρές ποινές επειδή ενέκριναν-ή απλώς συναίνεσαν να γίνεται η διαδικασία αυτή,επειδή την βρήκαν οικονομικώς πιό συμφέρουσα.

2.Τενερίφη:Ο βασικός υπαίτιος τού δυστυχήματος,ήτοι ο Ολλανδός κυβερνήτης που ξεκίνησε την απογείωση χωρίς να έχη την άδεια τού πύργου ελέγχου,πλήρωσε το λάθος του μέ τη ζωή του.Από την PanAm δέν νομίζω να έπρεπε να μπή κάποιος στη φυλακή,αφού το μόνο σφάλμα που διαπράχτηκε ήταν η μή έγκαιρη έξοδος τού αεροπλάνου στον τροχόδρομο που είχε υποδειχτεί στον κυβερνήτη,πράγμα όμως που οφειλόταν περισσότερο στίς κακές καιρικές συνθήκες (μηδενική ορατότητα) που μπέρδεψαν τους πιλότους.

3.UAL232:Δέν νομίζω οτι υπήρξε κάποια απροσεξία από την United-περισσότερο ήταν θέμα αστοχίας τού υλικού από το οποίο είχε κατασκευαστεί το πτερύγιο τού στροβίλου (fan blade) που αποκολλήθηκε καί προκάλεσε την ζημιά στο αεροπλάνο.

Ξαναγυρνώντας πάντως στο θέμα μας,ούτε εγώ είμαι αρκετά αισιόδοξος οτι θά επιβληθούν οι προβλεπόμενες ποινές στους υπεύθυνους τής-μή υφισταμένης πλέον-Helios.Μάλλον στά μαλακά θα πέσουν όλοι.
Ωστόσο,μήν ξεχνάμε οτι βασική αιτία τού δυστυχήματος υπήρξε η απόφαση τού κυβερνήτη να μήν γυρίση στη Λευκωσία όταν διαπίστωσε οτι υπήρχε πρόβλημα,αλλά να συνεχίση την πτήση.Το οτι στην απόφαση αυτή κατέληξε εξ αιτίας (καί) τής πολιτικής τής εταιρείας που θα θεωρούσε την ακύρωση τής πτήσης ζημιογόνο,είναι σημαντικό θέμα,αλλά όχι καθοριστικό,αφού άν αυτός αποφάσιζε οτι έπρεπε να ματαιώση την πτήση και να γυρίση πίσω,θα ήταν σε θέση να υποστηρίξη αυτή την απόφασή του απέναντι στην εταιρεία.
 
Συμφωνώ ότι είμαστε εν μέρει off-topic, παρ'ολα αυτά, και τα 3 αυτά δυστυχήματα έχουν κάποια κοινά με την Helios, γι'αυτό απλώς επιμένω :oops: Συγκεκριμένα:

1. Μια λανθασμένη τεχνική συντήρησης στις 2 αμερικάνικες (όπως και οι βλάβες στο σύστημα συμπίεσης της Helios δεν διορθώθηκαν παρ'όλες τις προηγούμενες αναφορές). Η AA με το "πριόνισμα" σχεδόν του engine pylon και η United - ή η εταιρεία που έκανε τους τεχνικούς ελέγχους γι'αυτήν τότε (σύμφωνα με το επίσημο πόρισμα) - επειδή δεν έκανε σωστό έλεγχο των fan blades, αφού η λεπίδα που έσπασε είχε ήδη cracks και ήταν ακατάλληλη όταν έγινε ο τελευταίος σχετικός έλεγχος.

2. Πίεση από την εταιρεία. Ο van Zanten είχε λόγους να τρέχει να εξαφανιστεί από το Los Rodeos αφού η μαμά-KLM τον περίμενε με τη βίτσα όσον αφορά τις ώρες του πληρώματος. Αυτός το πλήρωσε με τη ζωή του, αλλά η KLM έμμεσα τον ώθησε στην σύγκρουση. Όπως και πιθανών η πίεση της Helios να γίνονται οι πτήσεις no matter what να εξανάγκασε τους κυβερνήτες, μαζί με όλα τα άλλα προβλήματα που είχανε - υποξίες, λάθος ενδείξεις κλπ. - να κάνουν αυτά τα ακαταλαβίστικα που κάνανε.

Εν πάσει περιπτώσει, όλος αυτός ο κόσμος ήτανε από ΗΠΑ/Ολλανδία, χώρες που τις θεωρούμε αξιόπιστες. Αν δεν επιβλήθηκαν ποινές εκεί...Δυστυχώς δεν θα πρέπει να περιμένουμε ποινές εδώ.... :(
 
Μήπως λοιπόν θά έπρεπε οι διοικητικοί και μανατζάριοι πασών τών αεροπορικών εταιρειών να θυμούνται πάντοτε οτι...

the pilot in command is the final authority as to the conduct of the flight ;

καί οτι αυτό το final authority σημαίνει οτι υπερβαίνει ΚΑΙ την διοίκηση τής εταιρείας;
 
Top