Singapore στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter anno1978
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

anno1978

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
19/04/2006
Μηνύματα
14
Likes
0
Και ένα νέο που μόλις διάβασα στην ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: τα υπουργεία Μεταφορών Ελλάδας και Σιγκαπούρης έκλεισαν Συμφωνία για συνεργασία σιτς αεροπορικές μεταφορές, με την οποία επιτυγχάνετα αύξηση της επιβατικής κίνησης, εξυπηρέτηση ενδιάμεσης κίνησης μεταξύ Ελλάδας-Σιγκαπούρης, ενώ παράλληλα υπάρχει δυνατότητα για περαιτέρω ανάπτυξη και διεύρυνση των αεροπορικών προορισμών και συνδέσεων προς Ευρώπη και Ανατολή. Λέτε το LGAV να γίνει hub της Singapore; Αρχιστε να μετράτε τα 747 και τα Α380!!! (ειδικά το τελευταίο μόνο στα ονειρά μας,ε;)
 
μακάρι...

αλλα προσωπικά πιστεύω ότι, το πολύ πολύ να δούμε μια 4x πτήση τιν εβδομάδα μεταξύ SIN-ATH-SIN...
 
Μακάρι,όντως. Αλλα,το έχουμε ξαναμαναπεί, το 380 ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ. ΔΕΝ επιχειρεί απο το LGAV.
 
ΓΤ?απο οσο ειχα διαβασει σε διαφορα ελληνικα περιοδικα του χωρου οταν το 380 ηταν στα"φορτε" του ανεφεραν οτι οι προδιαγραφες ανοχης των διαδρομων τροχοδρομων και γενικοτερα πιστας καλυπτουν τις "απαιτησεις" του 380.το μονο προβλημα ηταν οτι οι γεφυρες εχουν μεγιστο (νομιζω 500 τοννους? δν θαμαμαι ακριβως) και ετσι θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει μονο ο ενας διαδρομος ο 03R h 21L.
 
ΟΚ....το ξαναμαναματαλέμε: 8)

-Το 380 δέν χωράει να ελιχθεί στους τροχόδρομους του LGAV γιατι έχει τεράστιο μετατρόχιο (εκτός κι άν το αναλαμβάνουν κάθε φορά 40 marshallers και 10 follow-me)
-Eπίσης, οι διάδρομοι είναι αρκετά στενοί (45μ) και οι κινητήρες νο1 και νο4 θα δημιουργούν προβλήματα (θυμηθείτε οτι είχε ζητηθεί απο το Αn225 να σβήσει τον 1 και τον 6 στην τροχοδρόμηση). Επίσης (με μικρή επιφύλαξη αυτό) η κατηγορία ασφαλτόστρωσης των διαδρόμων του LGAV δέν αρκεί για να "σηκώσει" αεροπλάνο με την κατανομή βάρους ανα τροχό που έχει το 380.
-Οι (μονές)φυσούνες του LGAV μη μου πείτε οτι εξυπηρετούν Α380? Αποβίβαση και επιβίβαση 150 ατόμων χρειάζεται περίπου 35 με 40 λεπτά στην καλύτερη. Φανταστείτε 550κάτι άτομα (εκτός κι άν οι εταιρέιες προγραμματίζουν κανένα 6ωρο turnaround για να βγαίνει η δουλειά, αλλα δέν το νομίζω)... Απ την άλλη, σε remote stand θα χρειαστεί ό,τι λεοφωρείο υπάρχει στο αεροδρόμιο για να το εξυπηρετήσει.
-Επίσης, με άνοιγμα φτερών σχεδόν 80μ, δέν υπάρχει θέση να σταθμεύσει οπου να μήν κλείσει τουλάχιστον μία διπλανή του.

Αυτά. :wink:
 
Singapore kai LGAV

Den 3erw ti periexei h symfwnia alla oi pthseis gia Singapourh htan perissoteres kapote otan stamatouse ekei kai h OA phgainwntas gia thn Australia. Kapote h pthsh 471-472, 473-474 ths OA phgaine ATH-SIN-MEL-SYD h ATH-BKK-SIN-MEL-SYD.
 
Βασικα νομιζω οτι πρεπει να σταματησουμε να ονειρευομαστε Α 380 και
πιστα του ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛ. γεματο αερπλανα της SQ.
Απλα ειναι μαλλον μια απλη ανανεωση διακρατικης συμφωνιας για αερομεταφορες.
Τωρα τα περι κομβου ανατολης--δυσης και Ευρωπης--Ασιας ειναι οι
γνωστες πολιτικες μπουρδολογιες που θελουν την Ελλαδα κεντρο του
κοσμου.
Καταρχην τι χρειαζεται η SQ ενδιαμεσους κομβους οταν πεταει σχεδον παντου nonstop?
Επισης οπου δεν πεταει εχει τις πολεις--hub της star alliance...που χρησιμοποιει..
Και τελος η Αθηνα δεν εχει και τις πολλες connection για Ευρωπη και Αμερικη ουτε σε συχνοτητα ουτε σε προορισμους οπως πχ η FRA..
οποτε για τι hub μιλαμε?????
Δεν ειναι χαζοι της SQ δεν νομιζεται ???
 
seven4seven":3clgz76w said:
ΟΚ....το ξαναμαναματαλέμε: 8)

-Το 380 δέν χωράει να ελιχθεί στους τροχόδρομους του LGAV γιατι έχει τεράστιο μετατρόχιο (εκτός κι άν το αναλαμβάνουν κάθε φορά 40 marshallers και 10 follow-me)
-Eπίσης, οι διάδρομοι είναι αρκετά στενοί (45μ) και οι κινητήρες νο1 και νο4 θα δημιουργούν προβλήματα (θυμηθείτε οτι είχε ζητηθεί απο το Αn225 να σβήσει τον 1 και τον 6 στην τροχοδρόμηση). Επίσης (με μικρή επιφύλαξη αυτό) η κατηγορία ασφαλτόστρωσης των διαδρόμων του LGAV δέν αρκεί για να "σηκώσει" αεροπλάνο με την κατανομή βάρους ανα τροχό που έχει το 380.
-Οι (μονές)φυσούνες του LGAV μη μου πείτε οτι εξυπηρετούν Α380? Αποβίβαση και επιβίβαση 150 ατόμων χρειάζεται περίπου 35 με 40 λεπτά στην καλύτερη. Φανταστείτε 550κάτι άτομα (εκτός κι άν οι εταιρέιες προγραμματίζουν κανένα 6ωρο turnaround για να βγαίνει η δουλειά, αλλα δέν το νομίζω)... Απ την άλλη, σε remote stand θα χρειαστεί ό,τι λεοφωρείο υπάρχει στο αεροδρόμιο για να το εξυπηρετήσει.
-Επίσης, με άνοιγμα φτερών σχεδόν 80μ, δέν υπάρχει θέση να σταθμεύσει οπου να μήν κλείσει τουλάχιστον μία διπλανή του.

Αυτά. :wink:

ΔΗΛΑΔΗ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑ ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΜΟΣ Α/Φ :cry: :cry: :cry: Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑΑΑΑΑΑ (Κατα το ΕΘΝΙΚΑΡΑ)
 
Σωστά, το πρόβλημα βρίσκεται στους τροχόδρομους και στα gates/φυσούνες. Οι στάνταρντ διάδρομοι των 45m και τροχόδρομοι των 23m επαρκούν (και το Α380 έχει επισκεφτεί και "μικρά" αεροδρόμια), και το σβήσιμο των εξωτερικών κινητήρων είναι σύνηθες σε πολλά αεροδρόμια, αλλά η Airbus συνιστά τη διαπλάτυνση των στροφών στους τροχοδρόμους για αεροδρόμια που θα δέχονται το Α380 τακτικά. Αλλιώς απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στις στροφές.
Οι φυσούνες χρειάζονται νέα διαρύθμιση.
Όσο για την κατανομή βάρους ανά τροχό, είναι χαμηλότερη από το 747 (και κοντά στο 777), οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Παρομοίως η στάθμευση: το Α380 χωρά, ίσα-ίσα, στο γνωστό τετράγωνο 80x80m.
Επομένως, το Α380 δεν έχει πρόβλημα να επισκεφτεί την Αθήνα, αλλά δεν θα μπορούσε να εκτελεί τακτικές πτήσεις χωρίς αλλαγές στο αεροδρόμιο.

Σχετικά άρθρα, πολλά. Ένα δείγμα:
http://www.atwonline.com/channels/aircr ... cleID=1187

seven4seven":22q1enli said:
-Το 380 δέν χωράει να ελιχθεί στους τροχόδρομους του LGAV γιατι έχει τεράστιο μετατρόχιο (εκτός κι άν το αναλαμβάνουν κάθε φορά 40 marshallers και 10 follow-me)
-Eπίσης, οι διάδρομοι είναι αρκετά στενοί (45μ) και οι κινητήρες νο1 και νο4 θα δημιουργούν προβλήματα (θυμηθείτε οτι είχε ζητηθεί απο το Αn225 να σβήσει τον 1 και τον 6 στην τροχοδρόμηση). Επίσης (με μικρή επιφύλαξη αυτό) η κατηγορία ασφαλτόστρωσης των διαδρόμων του LGAV δέν αρκεί για να "σηκώσει" αεροπλάνο με την κατανομή βάρους ανα τροχό που έχει το 380.
-Οι (μονές)φυσούνες του LGAV μη μου πείτε οτι εξυπηρετούν Α380? Αποβίβαση και επιβίβαση 150 ατόμων χρειάζεται περίπου 35 με 40 λεπτά στην καλύτερη. Φανταστείτε 550κάτι άτομα (εκτός κι άν οι εταιρέιες προγραμματίζουν κανένα 6ωρο turnaround για να βγαίνει η δουλειά, αλλα δέν το νομίζω)... Απ την άλλη, σε remote stand θα χρειαστεί ό,τι λεοφωρείο υπάρχει στο αεροδρόμιο για να το εξυπηρετήσει.
-Επίσης, με άνοιγμα φτερών σχεδόν 80μ, δέν υπάρχει θέση να σταθμεύσει οπου να μήν κλείσει τουλάχιστον μία διπλανή του.
 
Re: Singapore Airlines

Τροποποίηση δρομολογίου για Αθήνα.

Το δρομολόγιο θα παραμείνει στις 3 συχνότητες και για την χειμερινή περίοδο 2011/12, αλλά μέσω Κων/πολης.

http://www.singaporeair.com/jsp/cms/en_ ... 110715.jsp

Υ.Γ. Η αρχή του τέλους για την πτήση για Αθήνα; :( ( Γιατί μου φαίνεται κάτι σαν δοκιμή για codeshare μέσω IST ? )
 
Top