Συρρίκνωση δρομολογίων της ΟΑ

  • Thread starter Thread starter ivan_the_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
imaginas":q3lcl8at said:
Στο άρθρο της Express γράφει σε ένα σημείο

Η νέα εταιρία θα απασχολεί 2.162 εργαζομένους, οι οποίοι θα προσληφθούν από την αγορά με ατομικές συμβάσεις.

Δηλαδή θα απολυθούν από την Ο.Α όλοι οι εργαζόμενοι,θα αποζημιωθούν (με τι λεφτά άραγε;) και θα επαναπροσληφθούν στην νέα εταιρεία;Και απ΄ότι γράφει δε θα υπάρξει συλλογική σύμβαση εργασίας να καθορίζει τους όρους.Μάλιστα...
Ετοιμαστείτε για απεργίες,και διαμαρτυρίες.Αν και μου φαίνεται απίθανο να αναλάβει η κυβέρνηση τέτοιο κόστος,και πριν τις ευρωεκλογές...
Δεν το θεωρώ καθόλου απίθανο καθότι τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει δραματικά και η πίεση από την Ε.Ε. μεγαλώνει. Υπάρχει άλλωστε η δέσμευση του υπουργού πως το θέμα θα έχει λήξει ως το τέλος του χρόνου. Από την άλλη είναι γνωστές οι τροπολογίες για μη περίληψη των νεοπροσλαμβανόμενων στον δημόσιο τομέα στις συλλογικές συμβάσεις και η, κατά Φώλια, δήλωση πως είναι άδικο να υπάρχουν δύο κατηγορίες υπαλλήλων, αυτοί που παίρνουν χιλιάδες ευρώ και η γενιά των 700. Ο υπουργός επιθυμεί ισότητα γι' αυτό και όλοι θα παίρνουν εφεξής 700 ευρώ :wall: Με όλο αυτό το σκηνικό οι απεργίες είναι αναμενόμενες (όχι μόνο από τους εργαζόμενους στην ΟΑ).

Ο προβληματισμός μου ωστόσο έχει ως εξης (και είναι παντελώς διαφορετικός από την άποψη μου για την ΟΑ). Αφού είναι να γίνουν όσα είναι να γίνουν, υπάρχει το σχέδιο και ο στόχος παραμένει προφανής (2 μεγάλες ιδιωτικές αεροπορικές δηλαδή), για ποιο λόγο συρρικνώνουν την εταιρεία τώρα και δεν αφήνουν στον όποιο νέο ιδιοκτήτη να αποφασίσει κατά τις διαπραγματεύσεις ποια κομμάτια της παλαιάς ΟΑ θέλει να κρατήσει και ποια όχι; Γιατί το καλοκαίρι σχεδίαζαν πρόγραμμα για 41 αεροσκάφη και είχαν 38, και τώρα σχεδιάζουν πρόγραμμα για 39 και έτσι όπως πάμε θα έχουν 41-42; :shock:

Τα παραπάνω ερωτήματα είναι προφανώς ρητορικά και ουδεμία απάντηση αναμένουν... :cry: :evil: :x
 
ToSofoPaidi":13vxgo71 said:
.............. δεν αφήνουν στον όποιο νέο ιδιοκτήτη να αποφασίσει ...........................


Είδες πουθενά κανένα να ενδιαφέρεται για να γίνει ιδιοκτήτης??????????

Φίλτατε πάλι "Κρατική" θα είναι γιατί προφανώς είναι φθηνότερο να στήσεις μία νέα εταιρεία από το μηδέν παρά να πάρεις μια σαν αυτή με τα παρελκόμενα της [Συνδικαλοπολιτικάντηδες , καλ(κ)ομαθημένοι και (ορισμένοι) καλοπληρωμένοι υπάλληλοι , απαρχαιωμένο στόλο , συνεχή υποχώρηση μεριδίου στην αγορά κλπ].

Το λέω με πόνο αυτό γιατί όταν τα ....(παλιά τα χρόνια) βρισκόταν κάποια μεγάλη εταιρεία που έδειχνε έστω και ένα μικρό ενδιαφέρον οι κυβερνώντες και οι συνδικαλισταράδες της ΟΑ φρόντιζαν να τους δείξουν εμπράκτως τι τους περίμενε αν προχωρούσαν σε κάποια κίνηση...........
 
aas59":4zbx61hy said:
όταν τα ....(παλιά τα χρόνια) βρισκόταν κάποια μεγάλη εταιρεία που έδειχνε έστω και ένα μικρό ενδιαφέρον οι κυβερνώντες και οι συνδικαλισταράδες της ΟΑ φρόντιζαν να τους δείξουν εμπράκτως τι τους περίμενε αν προχωρούσαν σε κάποια κίνηση...........

Ποια εταιρεία έδειξε σοβαρό ενδιαφέρον και την έδιωξαν οι συνδικαλισταράδες όπως τους αποκαλείς;Ποια,και με τι όρους ήθελε να την πάρει;
 
Πριν πέσει λουκέτο και σε αυτό το θέμα, θέλω να υπενθυμίσω ότι οι μειώσεις των συχνοτήτων είναι συνηθισμένο φαινόμενο όταν μία εταιρεία μπαίνει στα χειμερινά δρομολόγια. Δεν είναι κάτι το τόσο παράξενο, ειδικά όταν μιλάμε για μία εταιρεία που πετάει κυρίως point-to-point. Διότι όπως μπορεί κανείς να αντιληφθεί, δεν υπάρχουν και πολλοί που παίρνουν την πτήση από Ντουμπάι για να πάνε Μόναχο ή Παρίσι ή Λονδίνο μέσω Αθηνών. Αντιθέτως, η Α3 κατάφερε μέσω της συνεργασίας της με τη LH να γεμίζει τα αεροπλάνα της για Γερμανία με μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες. Αν διαβάσετε καλύτερα το δημοσίευμα, ίσως αντιληφθείτε ότι και οι ΟΑ βρίσκονται σε αναζήτηση συνεργαζομένων εταιρειών, προκειμένου να ενισχύσουν τις πληρότητές τους και να εκτελέσουν feeder flights μέσω των συμφωνιών code-share.

Κάποιος παραπάνω, σχολιασε το γεγονός ότι η ΕΚ θα πεταει δις ημερησίως όταν η ΟΑ θα πετάει για Ντουμπάι τεσσερις φορές την εβδομάδα και παρομοίασε τις ΟΑ με τις αφρικανικές εταιρείες. Το σχόλιο το θεωρώ εντελώς άστοχο, μια και είναι λίγοι αυτοί οι οποίοι καταλήγουν στο Ντουμπάι. Όταν λοιπόν δεν έχουν μία αξιόλογη συνεργασία με κάποιον αερομεταφορέα, από το Ντουμπάι προς την Μέση ή Άπω Ανατολή και Αυστραλία, τότε τι να την κάνουν την καθημερινή πτήση οι Ολυμπιακές, τη στιγμή που η ΕΚ χρησιμοποιεί την πτήση της Αθήνας ως feeder του υπόλοιπου δικτύου της σε Ασία και Ωκεανία; Αλλά τα code-shares έχουν υψηλό τίμημα και μεγάλο ρίσκο...

Και τώρα σας αφήνω να ασχοληθείτε με τους συνδικαλιστές και τους πιλότους, τις αφρικανικές εταιρείες, τις οποιες κάποιοι φαίνεται ότι γνωρίζουν καλύτερα, την άτιμη την κοινωνία, τις ανίκανες κυβερνήσεις και τις υπόλοιπες αναλύσεις σας...
 
Φιλε aakunz μου αρεσει πολυ η φυσικοτητα και το αυτονοητο των λεγομενων σου αλλα μαλλον πας να μας τρελανεις.
Δηλαδη το χειμωνα η AF , AZ ,LH πετανε 3-4 weekly απο ATH η' ολοι οι Ελληνες πετανε intercontinental transfer με αυτες γι αυτο τις προτιμανε?
Οσο για το DXB που μαλλον αγνοεις το ποσο ανεβασμενο ειναι σαν τουριστικος προορισμος απο Ελλαδα να σε ενημερωσω οτι επειδη εψαχνα να παω, απο Μαιο εως και Αυγουστο τα περισσοτερα πρακτορεια ειχαν απο ελαχιστες εως και καθολου θεσεις στα αεροπορικα εισητηρια και τα περισσοτερα χρησιμοποιουσαν GF,QR,TK,RJ,OA
που κανουν transfer , αρα δεν νομιζω οτι κανεις δεν πηγαινε Ντουμπαι και συνεχιζαν πια ολοι για Αυστραλια και Ασια ( τοσο χλιδη στην Ελλαδα πια?) ...και γι αυτο πανε με ΕΚ που ειναι και πανακριβη!!
Αν θα σου αρεσε να δεις δρομολογια στυλ 1960-70 ATH--FCO--ORY--LHR ,ATH--ZRH--AMS κλπ. ετσι ωστε να γεμισει θεσεις τι να σου πω?
Οσο για τα codeshare εαν χρειαστει codeshare και για τα μεγαλα Ευρωπαικα τοτε τι να πω...
Τελος παντων σεβομαι το οτι καθενας το βλεπει διαφορετικα το θεμα και σταματαω...

Και μια θετικη κριτικη που σπανια πια βλεπω να λενε κυριως ξενοι

http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4117296/
 
Πάντως δεν θα ήταν άσχημο ένα code-share με άλλη εταιρεία..πχ KLM για connctions και για Αμερική ή Austrian για connections σε όλη την Ευρώπη! ή κατι τέτοιο..
 
TAKIS":3ooa6jqw said:
Δηλαδη το χειμωνα η AF , AZ ,LH πετανε 3-4 weekly απο ATH η' ολοι οι Ελληνες πετανε intercontinental transfer με αυτες γι αυτο τις προτιμανε?

Κάνε μια διευκρίνιση γιατί δεν το κατάλαβα... Αν κατάλαβα καλά θεωρείς οτι οι εταιρίες που ανέφερες πετουν point to point προς τις χώρες τους και οι πτήσεις τους δεν είναι feeder flights... Aν είναι αυτό είσαι μακρυά νυχτωμένος... Η μεγάλη πληοψηφία των επιβατών τις χρησιμοποιούν για μετεπιβίβαση προς ευρώπη και αμερική... αυτή είναι η πραγματικότητα...

TAKIS":3ooa6jqw said:
Οσο για το DXB που μαλλον αγνοεις το ποσο ανεβασμενο ειναι σαν τουριστικος προορισμος απο Ελλαδα να σε ενημερωσω οτι επειδη εψαχνα να παω, απο Μαιο εως και Αυγουστο τα περισσοτερα πρακτορεια ειχαν απο ελαχιστες εως και καθολου θεσεις στα αεροπορικα εισητηρια και τα περισσοτερα χρησιμοποιουσαν GF,QR,TK,RJ,OA
που κανουν transfer , αρα δεν νομιζω οτι κανεις δεν πηγαινε Ντουμπαι και συνεχιζαν πια ολοι για Αυστραλια και Ασια ( τοσο χλιδη στην Ελλαδα πια?) ...και γι αυτο πανε με ΕΚ που ειναι και πανακριβη!!

Υποθέτω οτι εδώ κάνεις πλάκα... Εννοείς δηλαδή ότι η ΕΚ γεμίζει χειμώνα -καλοκαίρι 2 αεροπλάνα για Ντουμπάι με Έλληνες τουρίστες και μάλιστα δεν φτάνουν οι θέσεις και γεμίζουν και οι υπόλοιπες εταιρίες?? Σκέψου το λίγο... Ναι κι ας σου φαίνετε περίεργο όλλες σχεδόν οι θέσεις γεμίζουν για Αυστραλία,Ν.Ζηλανδία και Ασία σε σημείο που να μην ενδιαφέρει την ΕΚ το ATH-DXB και να πουλάει το DXB όπως σωστά είπες πανάκριβα...
 
TAKIS, από τη στιγμή που η ΟΑ δεν ανήκει σε κάποια συμμαχία και οι συνεργασίες κοινού κωδικού περιορίζονται σε Μάλτα,
Κιεβο, Οδησσό, Πράγα, Λάρνακα κ.α., είναι πολύ λογικό να αναγκάζεται να μειώνει τα δρομολόγιά της το χειμώνα, διότι δεν υπάρχουν πολλοί οι οποίοι θα γέμιζαν αεροπλάνα point to point ή θα την είχαν σαν πρώτη επιλογή από Ντουμπάι για Παρίσι μέσω Αθηνών, όταν υπάρχει μία ΕΚ. Τη Γερμανία την έχασε λόγω της συνεργασίας Α3 και LH, που δίνουν στον επιβάτη περισσότερες επιλογές και δυνατότητα συνδυασμού πτήσεων.

Όσο για το άλλο με το Ντουμπάι, επίτρεψέ μου να σου πω ότ "δεν το 'χεις" οπότε καλυτερα ας το αφήσουμε. Δεν είναι όλοι τουρίστες και δεν μπορείς να φανταστείς ποιοι είναι οι τελικοί ποορισμοί επιβατών της ΕΚ που έχουν ανταποκρίσεις στα ΗΑΕ. Εύχομαι να πας και να το εξακριβώσεις. Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη εποχή πάντως.

Το code-sharing είναι πρακτική που εφαρμόζεται κυρίως σε Ευρώπη και Β. Αμερική ανάμεσα σε συνεργαζόμενες εταιρείες, ακόμα και διαφορετικών συμμαχιών. Εδώ η ΟΑ μας μειονεκτεί.

Και τέλος: τι σχέση έχει ο σύνδεσμος που μας παρέθεσες, με τη συρρίκνωση των δρομολογίων; Τι σχέση μπορεί να έχει μία υπάλληλος που δεν εισέπραξε ακυρωτικά με το ότι η ΟΑ αναστέλλει δρομολόγια στο χειμερινο πλάνο πτήσεών της;
 
Φιλοι μου χαιρομαι που σας <<φουντωσα>> αλλα αμα ειναι να λεμε κατι εστω και οχι απολυτα ακριβες αλλα σκεψη και να αρχιζουμε τα << αστο καλυτερα μεγαλε , αυτο ειναι ασχετο , εσυ δεν ξερεις εγω ξερω ..κλπ..κλπ>>
τοτε καλυτερα ας βγαζουν οι expert διαγκελμα και οι υπολοιποι να ακουμε..sorry :wink:
 
Top