ToSofoPaidi
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 13/10/2007
- Μηνύματα
- 456
- Likes
- 0
- Περιοχή
- κόσμος
- Website
- tosofopaidi.weebly.com
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
- ToSofoPaidi
Δεν το θεωρώ καθόλου απίθανο καθότι τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει δραματικά και η πίεση από την Ε.Ε. μεγαλώνει. Υπάρχει άλλωστε η δέσμευση του υπουργού πως το θέμα θα έχει λήξει ως το τέλος του χρόνου. Από την άλλη είναι γνωστές οι τροπολογίες για μη περίληψη των νεοπροσλαμβανόμενων στον δημόσιο τομέα στις συλλογικές συμβάσεις και η, κατά Φώλια, δήλωση πως είναι άδικο να υπάρχουν δύο κατηγορίες υπαλλήλων, αυτοί που παίρνουν χιλιάδες ευρώ και η γενιά των 700. Ο υπουργός επιθυμεί ισότητα γι' αυτό και όλοι θα παίρνουν εφεξής 700 ευρώimaginas":q3lcl8at said:Στο άρθρο της Express γράφει σε ένα σημείο
Η νέα εταιρία θα απασχολεί 2.162 εργαζομένους, οι οποίοι θα προσληφθούν από την αγορά με ατομικές συμβάσεις.
Δηλαδή θα απολυθούν από την Ο.Α όλοι οι εργαζόμενοι,θα αποζημιωθούν (με τι λεφτά άραγεκαι θα επαναπροσληφθούν στην νέα εταιρεία;Και απ΄ότι γράφει δε θα υπάρξει συλλογική σύμβαση εργασίας να καθορίζει τους όρους.Μάλιστα...
Ετοιμαστείτε για απεργίες,και διαμαρτυρίες.Αν και μου φαίνεται απίθανο να αναλάβει η κυβέρνηση τέτοιο κόστος,και πριν τις ευρωεκλογές...

Ο προβληματισμός μου ωστόσο έχει ως εξης (και είναι παντελώς διαφορετικός από την άποψη μου για την ΟΑ). Αφού είναι να γίνουν όσα είναι να γίνουν, υπάρχει το σχέδιο και ο στόχος παραμένει προφανής (2 μεγάλες ιδιωτικές αεροπορικές δηλαδή), για ποιο λόγο συρρικνώνουν την εταιρεία τώρα και δεν αφήνουν στον όποιο νέο ιδιοκτήτη να αποφασίσει κατά τις διαπραγματεύσεις ποια κομμάτια της παλαιάς ΟΑ θέλει να κρατήσει και ποια όχι; Γιατί το καλοκαίρι σχεδίαζαν πρόγραμμα για 41 αεροσκάφη και είχαν 38, και τώρα σχεδιάζουν πρόγραμμα για 39 και έτσι όπως πάμε θα έχουν 41-42; :shock:
Τα παραπάνω ερωτήματα είναι προφανώς ρητορικά και ουδεμία απάντηση αναμένουν... :cry: :evil:
