Sky Express Airbus A320 Family

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.315
Likes
1.896
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Το ένα Α321 αναμένεται σύντομα ενώ το δεύτερο θα καθυστερήσει λόγω κάποιων διαδικαστικών θεμάτων.
 

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
571
Likes
812
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Και επειδή η κάθε καλή είδηση θέλει και την φωτογραφία της...

 

spotterakis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2008
Μηνύματα
2.698
Likes
403
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Ξέρουμε πόσες θέσεις θαχει; Σαν Easyjet, 235?
 

Tijs

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
17/07/2017
Μηνύματα
25
Likes
10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Καλοταξιδο να είναι. Βλέπω ότι αν και neo, διατηρεί τις δύο emergency exits στο μπροστινό τμήμα της ατράκτου. Πέραν των πλεονεκτημάτων που προσφέρει η διαμόρφωση για παράδειγμα των neo της Αιγαίου, εμφανισιακά προτιμώ τα neo με τα emergency exits στην άτρακτο.
 

d|m|tr|s

First-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2007
Μηνύματα
695
Likes
130
Περιοχή
Mosquito land
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Θα πάρει ελληνικό νηολόγιο ή θα κρατήσει αυτό από τα νησιά Cayman; :oops:

edit:
Αν διαβάζεις πολλά μικρά post κάτι θα σου ξεφύγει o_O
Λίγο πριν την παράδοση του πρώτου Α321 μάθαμε και το νηολόγιο: SX-GRA (8014)
 
Last edited:

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.272
Likes
993
Περιοχή
Elbonia
Βλέπω ότι αν και neo, διατηρεί τις δύο emergency exits στο μπροστινό τμήμα της ατράκτου. Πέραν των πλεονεκτημάτων που προσφέρει η διαμόρφωση για παράδειγμα των neo της Αιγαίου, εμφανισιακά προτιμώ τα neo με τα emergency exits στην άτρακτο.

Σε ευχαριστώ για αυτό το σχόλιο γιατί με έκανε να ψάξω γιατί συμβαίνει αυτό και έμαθα κάτι που δεν ήξερα.

Όλα τα 321neo που κατασκευάστηκαν μετά το 2020 φέρουν υποχρεωτικά δύο emergency exits πάνω από το φτερό επειδή τους υποχρεώνει ο νέος κανονισμός. Το συγκεκριμένο της GQ (MSN 8014) είναι του 2018.

Η Airbus προσέφερε την επιλογή των δύο overwing exits ως κομμάτι του “Airbus Cabin-Flex” επειδή ο πελάτης θα μπορούσε να βάλει ως και 10 επιπλέον καθίσματα (στις εξόδους αυτές βάζεις καθίσματα, στις κανονικές πόρτες όχι) και όταν έβαλαν κάτω τα οικονομικά είδαν ότι συμφέρει.

Επιπλέον, οι overwing exits του Α321neo είναι πια overwing doors. Δεν πετιούνται μόλις ανοίξουν, αλλά έχουν μεντεσέ και ανοίγουν προς τα πάνω.

Κάποια 321neo έχουν πέντε εξόδους σε κάθε πλευρά. Πιθανότατα λόγω density. Δεν έχω χρόνο να ψάξω αν όλα της Α3 είναι έτσι.

Screenshot 2023-03-26 at 16.09.02.png

Δείτε και εδώ
 
Last edited:
Top