Δε μ' αρέσει να επαναλαμβάνομαι, αλλά το IT τους φαίνεται να βρίσκεται πολύ πίσω και αυτό συμπαρασύρει όλο το servicing του πελατολογίου τους και εικάζω ότι με την ίδια σοβαρότητα αντιμετωπίζουν και το call centre τους. Μπορεί να μην έχουν χρήματα για Amadeus (αν κι εδώ που τα λέμε, ακόμα και η CY με το ένα Α319 της, παίζει σε Amadeus Altea) αλλά σίγουρα θα υπάρχουν καλύτερες πλατφόρμες από αυτήν που έχουν.
Εχω την εντυπωση ότι έχουν το Radixx (διορθώστε με αν κάνω λάθος) που είναι κομμάτι της SABRE (οπως το NAVITAIRE by Amadeus) . Η αληθεια είναι ότι AMADEUS AND SABRE (και το ξέρω απο πρώτο χέρι) , με μικρές εταιρειες δεν πολυ ασχολουνται και στο λένε καταμουτρα. Είτε θα σε προτείνουν τα δεύτερα συστήματα κρατήσεων που έχουν για μικρες και low cost εταιρείες είτε θα σε γράψουν εκει που δεν πιάνει η μελάνι. Θα με πείτε τώρα γιατί η CY έχει Αμαντεους, μάλλον γιατί ξεκίνησε λόγω της S7.
Τώρα όσο αναφορά τα υπόλοιπα της εταιρείας, απο τη μια βλέπεις ότι συμπεριφέρονται σε ένα κομμάτι του εμπορικού για να αρπάξουμε ότι μπορουμε (π.χ νεα αεροπλάνα , συμβόλαια με τουρ οπερατορς, τσαρτερ κτλ κτλ ) και κάποια άλλα δεν ασχολούμαστε καθόλου και δεν τρέχει μωρέ τιποτα.
Απο την άλλη, απ'οσο έχω ακούσει, χωρίς να το έχω τσεκάρει, η εταιρεία δεν πληρώνει. Τον βασικο και αν θες και ότι αυτό σημαίνει στο να δουλευεις σε μια αεροπορική εταιρεία (βάρδιες, αργίες κτλ κτλ) .
Σε τμήματα revenue, CRC, ΙΤ που υπάρχουν λίγα άτομα με εμπειρία στην Ελλάδα (αεροπορική εμπειρία) θα πρέπει να βάλεις λίγο το χέρι σου στην τσέπη για να σε βγάλουν δουλειά (άρα και χρήμα). Αν μπεις στη διαδικασία να προσλάβεις άτομα απο το check-in και να το βάλεις στο CRC or revenue (για παραδειγμα) και απο τα 650 ευρώ του δώσεις 750 ευρώ, τι δουλεια να σε βγάλει ?
Ολα αυτά βέβαια δεν αφορούν μόνο για την SKY αλλά και γενικότερα το πως λειτουργούν μικρομεσαίες εταιρείες και η ιστορία είδαμε πως κατέληξαν.
Επίσης κάτι τελευταίο, η εταιρεία νομίζω είναι κοντά στα 2 χρόνια που μεγάλωσε, Σωστα? Μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια (κοβιντ ξε κοβιντ δεν έχει σημασία) θα μπορούσε να είχε καλύψει και βρει κόσμο για δουλειά. Η περίοδος χάριτος νομίζω έχει λήξει (εδώ όμως ερχόμαστε στο προηγούμενο που έγραψα σχετικά με το χέρι στην τσέπη)