sky express-call center

  • Thread starter Thread starter natalia-p12
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για το μέγεθος της εταιρίας, ότι μετά από τόσα χρόνια συνεχίζουμε να διαβάζουμε αυτά τα σχόλια για το call center, με ξεπερνάει...
 
Μάλλον …δυσανάλογα μεγαλώνει η εταιρία ..
 
Δε μ' αρέσει να επαναλαμβάνομαι, αλλά το IT τους φαίνεται να βρίσκεται πολύ πίσω και αυτό συμπαρασύρει όλο το servicing του πελατολογίου τους και εικάζω ότι με την ίδια σοβαρότητα αντιμετωπίζουν και το call centre τους. Μπορεί να μην έχουν χρήματα για Amadeus (αν κι εδώ που τα λέμε, ακόμα και η CY με το ένα Α319 της, παίζει σε Amadeus Altea) αλλά σίγουρα θα υπάρχουν καλύτερες πλατφόρμες από αυτήν που έχουν.
 
  • Like
Reactions: cd
Αν δεν κάνω λάθος είδα ότι ζητάνε προσωπικό για διάφορες θέσεις. Πιστεύω ότι είναι δύσκολο να βρεθεί ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση και μάλιστα την σωστή στιγμή. Αυτό δεν είναι πρόβλημα αποκλειστικό της Sky Express, αλλά γενικά των επιχειρήσεων και ειδικά των αεροπορικών. Πάντως συμφωνώ με τον giannis_oa ότι η εταιρία ενδεχομένως μεγάλωσε πολύ γρήγορα, ίσως και σε μια εποχή δυσμενή γενικώς. Σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις χρειάζεται χρόνος και πολύ χρήμα, και επιβιώνουν όσοι έχουν πολλή υπομονή και στήριξη από πολλούς. Απαιτούνται γρήγορα αντανακλαστικά και άμεση ενημέρωση για την κατάσταση της αγοράς. Γενικά, όπως έχει αποδειχτεί είναι δύσκολο έως αδύνατο με τα σημερινά δεδομένα να λειτουργήσεις μια κερδοφόρα αεροπορική. Είναι πάρα πολλοί οι παράγοντες, πολιτική κατάσταση, οικονομικές συνθήκες, έμπιστοι και ενήμεροι συνεργάτες, συστήματα επικοινωνίας, κρατήσεων, τιμές καυσίμων και χίλια άλλα δυο που καθιστούν το όλο θέμα εξαιρετικά περίπλοκο. Πίσω στο θέμα όμως, νομίζω για κρατήσεις ή τηλεφωνικό κέντρο είναι εύκολο να βρεθεί προσωπικό αλλά δεν ξέρω αν αυτό είναι το πρόβλημα της Sky Express. Πιστεύω ότι εδώ στο φόρουμ υπήρχαν και υπάρχουν άνθρωποι του χώρου με εμπειρία και μεράκι που θα μπορούσαν να βοηθήσουν, απλά στις μέρες μας οι αερομεταφορές έχουν λίγο χάσει από την παλιά τους δόξα και λάμψη. Ειδικά μετά τον κορονοϊό άλλαξαν πολλά. Αν και όλοι νιώθουμε την ανάγκη να ταξιδέψουμε, διστάζουμε, φοβόμαστε, μας λείπουν τα χρήματα, η έμπνευση, δεν ξέρω. Θα δείξει. Ελπίζω να αλλάξουν όλα προς το καλύτερο.
 
Θα ήταν προτιμότερο να έχει ένα α/φος λιγότερο στο στόλο τους και να αποκτίσει τα καλύτερα στελέχη της αγοράς για να οργανώσουν σωστά την Εταιρεία. Το ότι μεγαλώνει δυσανάλογα με την εμπειρία και το προσωπικό της είναι γεγονός. Για πόσο χρόνο όμως και με ποιες ζημιές? Ας ευχηθούμε να πρυτανεύσει η αεροπορική λογική.
 
Συχνά στον κόσμο των επιχειρήσεων αναλαμβάνουν άνθρωποι που έχουν μόνο γενικές ή και καθόλου γνώσεις για τη λειτουργία επιχείρησης και ειδικά αεροπορικής. Η προηγούμενη διοίκηση ίσως να είχε διαφορετικά σχέδια με την εταιρία ή να αποφάσιζε με βάση προσωπικές προτιμήσεις ή συμφέροντα. Λάθη γίνονται παντού, ακόμα και στις μεγάλες και πεπειραμένες επιχειρήσεις. Συμφωνώ βέβαια ότι εφόσον ξεκίνησε μικρή και με προσεκτικά βήματα θα έπρεπε να ακολουθήσει ίσως πιο αργή ανάπτυξη. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν άνθρωποι που πρεσβεύουν την ιδέα ότι σε καιρούς κρίσης ανοίγονται ευκαιρίες και επενδύουν ίσως χωρίς μέτρο. αποφάσεις καλούμαστε να πάρουμε κάθε μέρα, το αν ήταν οι σωστές ή όχι το δείχνει ο χρόνος. Αλλά μερικές φορές έχουμε και την ευκαιρία να κάνουμε διορθωτικές κινήσεις που ίσως αποβούν σωτήριες. Αν και δε γνωρίζω ποιοι κάθονται στο "τιμόνι" της Sky Express, υποθέτω ότι πρόκειται για νέους ανθρώπους με κέφι και όρεξη για δουλειά αλλά ενδεχομένως άπειρους. Ίσως τους λείπουν οι σωστοί σύμβουλοι. Ίσως ακόμα και η κατανόηση της λειτουργίας και του σκοπού μιας αεροπορικής. Αν μας "διαβάζουν" πιθανόν να βρεθεί εδώ ο κατάλληλος ή οι κατάλληλοι άνθρωποι για να φτιάξουν μια ομάδα που να μπορέσει να την προχωρήσει. Όπου υπάρχει θέληση όλα γίνονται.
 
Δε μ' αρέσει να επαναλαμβάνομαι, αλλά το IT τους φαίνεται να βρίσκεται πολύ πίσω και αυτό συμπαρασύρει όλο το servicing του πελατολογίου τους και εικάζω ότι με την ίδια σοβαρότητα αντιμετωπίζουν και το call centre τους. Μπορεί να μην έχουν χρήματα για Amadeus (αν κι εδώ που τα λέμε, ακόμα και η CY με το ένα Α319 της, παίζει σε Amadeus Altea) αλλά σίγουρα θα υπάρχουν καλύτερες πλατφόρμες από αυτήν που έχουν.
Εχω την εντυπωση ότι έχουν το Radixx (διορθώστε με αν κάνω λάθος) που είναι κομμάτι της SABRE (οπως το NAVITAIRE by Amadeus) . Η αληθεια είναι ότι AMADEUS AND SABRE (και το ξέρω απο πρώτο χέρι) , με μικρές εταιρειες δεν πολυ ασχολουνται και στο λένε καταμουτρα. Είτε θα σε προτείνουν τα δεύτερα συστήματα κρατήσεων που έχουν για μικρες και low cost εταιρείες είτε θα σε γράψουν εκει που δεν πιάνει η μελάνι. Θα με πείτε τώρα γιατί η CY έχει Αμαντεους, μάλλον γιατί ξεκίνησε λόγω της S7.

Τώρα όσο αναφορά τα υπόλοιπα της εταιρείας, απο τη μια βλέπεις ότι συμπεριφέρονται σε ένα κομμάτι του εμπορικού για να αρπάξουμε ότι μπορουμε (π.χ νεα αεροπλάνα , συμβόλαια με τουρ οπερατορς, τσαρτερ κτλ κτλ ) και κάποια άλλα δεν ασχολούμαστε καθόλου και δεν τρέχει μωρέ τιποτα.
Απο την άλλη, απ'οσο έχω ακούσει, χωρίς να το έχω τσεκάρει, η εταιρεία δεν πληρώνει. Τον βασικο και αν θες και ότι αυτό σημαίνει στο να δουλευεις σε μια αεροπορική εταιρεία (βάρδιες, αργίες κτλ κτλ) .

Σε τμήματα revenue, CRC, ΙΤ που υπάρχουν λίγα άτομα με εμπειρία στην Ελλάδα (αεροπορική εμπειρία) θα πρέπει να βάλεις λίγο το χέρι σου στην τσέπη για να σε βγάλουν δουλειά (άρα και χρήμα). Αν μπεις στη διαδικασία να προσλάβεις άτομα απο το check-in και να το βάλεις στο CRC or revenue (για παραδειγμα) και απο τα 650 ευρώ του δώσεις 750 ευρώ, τι δουλεια να σε βγάλει ?

Ολα αυτά βέβαια δεν αφορούν μόνο για την SKY αλλά και γενικότερα το πως λειτουργούν μικρομεσαίες εταιρείες και η ιστορία είδαμε πως κατέληξαν.

Επίσης κάτι τελευταίο, η εταιρεία νομίζω είναι κοντά στα 2 χρόνια που μεγάλωσε, Σωστα? Μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια (κοβιντ ξε κοβιντ δεν έχει σημασία) θα μπορούσε να είχε καλύψει και βρει κόσμο για δουλειά. Η περίοδος χάριτος νομίζω έχει λήξει (εδώ όμως ερχόμαστε στο προηγούμενο που έγραψα σχετικά με το χέρι στην τσέπη)
 
Καθαρα πληροφοριακά,εγινε κλήση στο τηλ τους (κλασσικά από σταθερό με ανοιχτή ακρόαση) και απαντήθηκε σε 1 ωρα και 10 λεπτά. Απο τον αντίλαλο πίσω και τον γενικότερο ήχο στο background υποθέτω πως η κοπέλα που εξυπηρέτησε ήταν και η μοναδική στην βάρδια της.
 
Νομίζω πρέπει να συνυπολογίσει η εταιρεία πως η ανεύρεση έμπειρου προσωπικού στο χώρο με προσόντα δυσκολεύει μιας και η έδρα τους βρίσκεται στο Ηράκλειο.
Για να μετακομίσουν κάποιοι έμπειροι επαγγελματίες ώστε να στελεχώσουν τα τμήματα της θα πρέπει η εταιρεία να τους προσφέρει πακέτο αποδοχών και παροχών μεγαλύτερο απο αυτό που προσφέρει ο ανταγωνισμός για θέση με έδρα την Αθήνα.
Τα αεροπλάνα της πλέον έχουν αυγατίσει και για να τα βάψεις-διαχειριστείς όλα πλέον δεν φτάνουν οι πορδές (με το παρντον) αλλά χρειάζονται σοβαρές επενδύσεις σε αρκετά τμήματα.
 
Last edited:
Καθαρα πληροφοριακά,εγινε κλήση στο τηλ τους (κλασσικά από σταθερό με ανοιχτή ακρόαση) και απαντήθηκε σε 1 ωρα και 10 λεπτά. Απο τον αντίλαλο πίσω και τον γενικότερο ήχο στο background υποθέτω πως η κοπέλα που εξυπηρέτησε ήταν και η μοναδική στην βάρδια της.
Εγω προσπαθησα 2 Χ 30λεπτα να τους βρω για να μην γινει non-show μια πτηση για Κασο που θα έχανα, τελικά τους βρήκα 4 ώρες μετά...κατι πρέπει να κανουν με το call center ειδικά αφου δεν υπάρχει άλλη εξυπηρέτηση στα αεροδρόμια...βέβαια παρατήρησα ότι και η Aegean/OA 'κοβουν' από παντού και τα πάνε όλα handlers και κυρίως internet....
 
Top