Μου είχε διαφύγει αυτό το νήμα. Από τη μία πλευρά είναι αξιοπρόσεκτη η προσπάθειά της να συνάψει συνεργασίες ως νέα επιχείρηση. Από την άλλη βλέπω ότι έχει κάνει πολλές συμφωνίες. Αυτό μπορεί να έχει άσχημες συνέπειες γιατί:
-δείχνει αναποφασιστικότητα και "τραυματίζει" την εμπιστοσύνη των συνεργατών που επιθυμούν σταθερές και αξιόπιστες επαγγεκματικές σχέσεις
-προκαλεί κάποια ανασφάλεια στο επιβατικό κοινό, αλλά και τους συνεργάτες, δίνει μια αίσθηση "πανικού" ή δράσης χωρίς πλάνο και μελέτη, έρευνα της αγοράς
-οι σοβαροί σύμμαχοι δε θέλουν "αρπαχτές", δηλαδή συνεργασίες της μιας σεζόν, αλλά μακροχρόνιες και εμπεριστατωμένες σχέσεις που στην ιδανική περίπτωση ωφελούν και τις δύο πλευρές (το λεγόμενο win-win situation)
-όπως και σε όλες μας τις σχέσεις, προσωπικές, επαγγελματικές, εμπορικές κλπ. υπάρχουν κάποια bonus πιστότητας, δηλαδή ανταμείβουν τις σταθερές σχέσεις. Αν συνεργάζομαι με όλους, τι όφελος μπορεί να έχω από τη συνεργασία; θα με έχουν κλωτσοσκούφι. Έτσι δεν μπορεί να επιβιώσει μια επιχείρηση, πόσο μάλλον αεροπορική
-καταλαβαίνω απόλυτα την ανάγκη προσαρμοστικότητας, υποχώρησης και ευελιξίας σε αυτό τον ανταγωνιστικό κλάδο. Γι' αυτό ακριβώς συνίσταται μία-δυο ισχυρές σχέσεις που θεμελιώνουν, εδραιώνουν και στηρίζουν το οικοδόμημα. Από εκεί και πέρα μπορεί να συμπληρώσει ό,τι λείπει με διάκριση και όχι με τη λογική "τα παίρνω όλα"
Παρόλο που ο τίτλος εδώ είναι Sky Express Codeshares, οι περισσότερες συμφωνίες που αναφέρονται εδώ είναι πράγματι interline όπως αναφέρει ο IATA/TASOS.
Με ξαφνιάζει η ανάρτηση του CaptainChris για την British Airways, σε μια πρόχειρη αναζήτησή μου στο BA.com δε βρήκα καμία ανταπόκριση. Υπάρχει κάποια επίσημη πηγή που να το επιβεβαιώνει; (Έχω αναφέρει σε άλλο νήμα ότι μου κάνει πιο λογικό για SkyTeam εφόσον το δίκτυό της περιλαμβάνει Παρίσι (AF), Ρώμη και Μιλάνο (AZ).