james anagnostou":1vlniplg said:
Σχετικά με τον Flight Ops Manager έκανε διπλή κίνηση ,πληρώθηκε και από άλλη εταιρεία στη οποία δεν πήγε τελικά.Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν τιμά τον κλάδο και οι συζητήσεις που γίνονται για το όνομά του είναι αρνητικές. Ελπίζω κάποιος να τον ενημερώσει σχετικά για να σώσει την φήμη του και της αγαπητής εταιρείας που ελπίζουμε στο μέλλον της.
Τωρα "πλακα με κανεις"

που λενε και οι θεσσαλονικεις, μιας και βρισκομαι εδω σημερα......
Δηλαδη, οι Cabin Crew Managers που δεν εχουν αφησει ΙΕΚ για ΙΕΚ, και ΚΕΚ και τεχνικες σχολες και διδασκουν αεροπορικα θεματα σε wannabe κοριτσακια 18 και ανω....λειτουργημα κανουν?

Η μηπως δεν τα παιρνουν χοντρα?
Οι Quality managers στην Ελλαδα, που ειναι παραλληλα σε 3-4 μαγαζια, και τα παιρνουν απο παντου δεν σου κανουν καμια εντυπωση? :|
Οι μιζαδοροι που κανονιζουν απο που θα παρει το αεροπλανο καυσιμο σε αφηνουν παγερα αδιαφορο να υποθεσω?
Οπως και οι εκαστοτε υπαλληλοι στα 5 μεγαλυτερα αεροδρομια της χωρας που κανονιζουν ποτε και που θα πιασει ενα αεροσκαφος.....με το αζημιωτο φυσικα δεν σε χαλαει ε?
Και παραπονιεσαι που καποιος δεν αφησε την εταιρια που δουλευει για να παει καπου αλλου?
Αναρωτιεμαι? αδαης και αθωος εισαι......η λασπο-βαλτος?
Τωρα τα περι φημης σχολια δεν θα απαντησω....... η αναφορα απο τις επιθεωρησεις της EASA που απ' οτι εμαθα απο κολλητο στην ΥΠΑ θα βγουν σε κανα 2 βδομαδες πιστευω οτι θα σου δωσουν την απαντηση που ζητας!!!!