Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εν τω μεταξύ στα social media (στο εξής ένα: facebook), υπάρχει στρατιά fan, που εξακολουθεί να ρωτάει, πότε θα ξεκινήσουν οι πτήσεις από Νέα Υόρκη και πότε θα διευρυνθεί το δίκτυο σε Καναδά και όπου αλλού υπάρχει ελληνικό στοιχείο. Πόσο πιο "εκτός πραγματικότητας" ο κόσμος...
 
Το ότι το α/φος είναι ακινητοποιημένο δεν έχει σημασία. Προφανώς κάποιο ανταλλακτικό απαιτείται και δεν έχουν χρήματα να το αγοράσουν. Πες πως βρήκαν χρήματα και το αγόρασαν, δρομολόγια έχουν για να πραγματοποιήσουν.
Όπως έχουμε αναφέρει πριν από πολύ καιρό το α/φος είναι νοικιασμένο και ας λένε ότι είναι ιδιόκτητο.
από CHRISTOS55 » 24 Ιουν 2014, 19:59
από CHRISTOS55 » 28 Μαρ 2014, 21:28
Δρομολογούν λέει την αγορά 2ου. Γιατί αγοράσανε το πρώτο !!! και με τι χρήματα; Και γιατί δεν αγοράζανε !!!! το σωστό α/φος πρώτα; Το υπάρχον SX-BPN, MSN 26470, YOM 24/02/1992, με πρώτο χρήστη την Martinair Holland Reg PH-MCM από 25/02/1992 και Stored τον 11/2011 as N328MP and then Leased again from WFBN (wells fargo bank northwest, leasing company, NY) to Skygreece από 14/12/2013. Αυτά λένε τα αρχεία. Καλή τύχη σε αυτούς που επενδύσανε.
Οι Έλληνες κάτοικοι του Καναδά και της Αμερικής ακόμη πιστεύουν στις διαφημίσεις και τα ωραία λόγια. Το ερώτημα είναι αν οι Διοικούντες θα ξαναπατήσουν το πόδι τους στην Αμερική-Καναδά. Το ρευστό τελείωσε. Καλά Χριστούγεννα.
 
Είπα να περιμένω τις εξελίξεις στην εταιρεία για να μιλήσω τελευταία γιατί ως γνωστόν γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος η καλύτερα όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
Διάφοροι μου επιτέθηκαν και είπαν πως με ανέχονται οι διαχειριστές του φόρουμ ότι πρέπει να με διαγράψουν κλπ.Το λάθος μου είναι πως απλά λέω την γνώμη μου και συγκρούομαι με διάφορους παπαγάλους οι οποίοι κάνουν το άσπρο μαύρο.
Το ψέμα λοιπόν έχει κοντά ποδάρια ,έτσι έγινε και με την εταιρειάρα της "SKYGREECE".
Οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι 4 μήνες,δώρο Χριστουγέννων δεν δόθηκε,ο Πάτερ κάνει την πάπια ,στην εταιρεία έχουν απαιτήσεις να πηγαίνουν στα γραφεία οι απλήρωτοι εργαζόμενοι,τα γραφεία είναι άδεια ,το αεροπλάνο είναι δίπλα στα νεκροταφεία της Ολυμπιακής και Αυτοκρατόρων,το αεροπλάνο πληροφορήθηκα είναι σε μαύρα χάλια και δεν μπορεί να πετάξει,το αεροπλάνο είναι 30 ετών τουλάχιστον και όχι 22 που λένε..
Τώρα να μιλήσουμε για τους εργαζόμενους οι οποίοι δεν προβαίνουν σε καμία ενέργεια(κάποιοι μεμονωμένα πήγαν επιθεώρηση) για να πάρουν αυτά που τους χρωστάνε,υπήρξαν μάλιστα και διάφοροι "ακατανόμαστοι" οι οποίοι πέταξαν απλήρωτοι στην αποστολή του Ολυμπιακού,κάτι τέτοιοι τύποι μας κατέστρεψαν και με τον ραγιαδισμό τους μας έφεραν στον εργασιακό μεσαίωνα.Ας καταλάβουν οι εργαζόμενοι πως πρέπει να κινηθούν ομαδικά σαν μια γροθιά και όχι να γλείφουν τα ανύπαρκτα αφεντικά τους.Στο κάτω κάτω πρέπει να είσαι διανοητικά καθυστερημένος να πιστεύεις ότι θα κάνεις καριέρα με το σαπάκι της SKYGREECE.
Αυτή είναι η δραματική κατάσταση λοιπόν άνθρωποι απλήρωτοι που έχουν υποχρεώσεις αλλά και εργαζόμενοι με την νοοτροπία σκλάβου που νομίζουν
ότι τα προβλήματα θα λυθούν μόνα τους.
Τα γεγονότα δικαιώνουν τους "κακούς" οι οποίοι λένε αλήθειες πικρές πολλές φορές,διάφοροι έλεγαν τα απίστευτα ότι ένα δικινητήριο αεροσκάφος 30 ετών θα πετάξει για Αμερική κλπ.Τελικά δυστυχώς για αυτούς για άλλη μια φορά νίκησε η λογική και η λογική λέει "που πας ρε καραμήτρο με την δικινητήρια αρχαιολογία στην Αμερική";;;
ΥΓ
Μαθαίνω ότι ο Πάτερ έχει λογαριασμό εδώ,περιμένω τα απίθανα που θα γράψει όταν διαβάσει αυτό το κείμενο.
 
Φίλε ΧΧΧ, Κατανοώ πλήρως την αγανάκτησή σου και προσωπικά σε συγχαίρω για την ειλικρίνειά σου. Κάποιος πρέπει να λέει τα γεγονότα όπως είναι. Πρώτα όμως μια διόρθωση. Τ ο α/φος είναι πράγματι 22 ετών και 11 μηνών . Πρώτη πτήση στις 04/02/1992 και είναι νοικιασμένο από την WFBN. Το ότι οι απλήρωτοι εργαζόμενοι δεν θα ενωθούν ποτέ για να διεκδικήσουν τους μισθούς τους, είναι γεγονός, διότι οι περισσότεροι είναι αδήλωτοι στην Επιθεώρηση Εργασίας και στο ΙΚΑ, ως πρώην εργαζόμενοι και νυν συνταξιούχου από την ΟΑ. Θέλουν βλέπεις να παίρνουν και σύνταξη και μισθό. Είναι οι ίδιοι που δεν πληρώθηκαν και δεν μπορούν να διεκδικήσουν από την Hellenic Imperial. Η λύση είναι μία. Αύριο κιόλας, οι απλήρωτοι πρέπει να πάνε στην Επιθεώρηση Εργασίας και να καταγγείλουν την μη καταβολή των μισθών και ιδιαίτερα του Δώρου και να πάει ο παπάς να ευλογήσει τους φυλακισμένους. Πρέπει επίσης να καταγγείλουν τους συναδέλφους τους που εργάζονται αδήλωτοι και ανασφάλιστοι. Στοιχεία έχουν και ιδιαίτερα για τους Ιπτάμενους και τους Μηχανικούς, το Long Book του α/φους. Τρέξτε πριν φύγει για τον Καναδά.
 
το ...μακρύ βιβλίο γράφτο καλύτερα log book.
 
Μα τι είναι αυτά που λέτε; H SkyGreece βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης. Στην ιστοσελίδα της δημοσίευσε προκήρυξη για θέση Reservations Manager και από ό,τι βλέπω, θα υπάρχουν τμήματα Trade Support, Groups, ενώ ο τυχερός μάνατζερ θα είναι επιφορτισμένος και με τις συμφωνίες SPA's, codesharing και τον έλεγχο των στόχων του call centre (μπόνους ανάλογα με την παραγωγή κρατήσεων). Ετοιμαστείτε για μεγάλα πράγματα!

http://www.skygreece.com/careers.php
 
Το ότι το α/φος είναι ακινητοποιημένο δεν έχει σημασία. Προφανώς κάποιο ανταλλακτικό απαιτείται και δεν έχουν χρήματα να το αγοράσουν
Το εκλαμβάνω ως αστεεισμό.Προς ενημέρωσή σας,τους έλαχε δρομολόγιο το οποίο όμως δε δύνατο να πραγματοποιήσουν λόγω ακριβώς του τεχνικού και το ανέλαβε ένα βουλγάρικο Α330.
 
Πόρτες. Προβλέπω πολλές πόρτες. Πόρτες παντού. Σαν το ελληνικό χρέος, αυτή η ιπτάμενη αποτυχία εν ονόματι Sky Greece δεν είναι βιώσιμη. Έκαναν μισοδουλειές παντού και περίμεναν σαν το τυπικό κακομαθημένο Έλληνα της Ελλάδας (σημαντική διαφοροποίηση εδώ) να πετύχουν εκατομμύρια. Έτι μία φορά υπονομεύθηκε το όνομα της Ελληνικής Αεροπορίας. Ειλικρινά λυπάμαι για τα πληρώματα που τυγχάνουν κάθε φορά να υποφέρουν με τέτοια μοίρα.
 
Υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας ισχυρίζονται ότι "τους κάνουν πόλεμο οι άλλες εταιρείες".
Ναι,αυτολεξεί!
 
Χααααααα χα χα χα χα χα . Η καλύτερη ατάκα , για να βγει χαρούμενα η χρονιά.
Τους πολεμάει η Air Canada, η Delta και η Αir Transat με τη Μερκελ ντυμένη Lufthansa να κινεί τα νήματα....

Αν έχει τα κότσια ο παπανικολής, ας πάρει ένα ντενεκέ λάδι κι ας πάρει γύρω τις πρεσβείες, να λαδὠνει τους μεντεσέδες να τον αφήσουν ήσυχο.

Πέρασαν 2,5 χρόνια και 67 σελίδες από το πρώτο post, ήδη από τη 2-3 σελίδα είχε προβλεφτεί η παταγώδης αποτυχία και φυσικά το μούσι ala Αλη Μπαμπά της εταιρείας.

Προκαλώ τους κ.κ. KOSTAS1966, skye!!! και φυσικά τον αμίμητο AEROZOL (ή με όποιο ψευδώνυμο μας παρακολουθεί πλέον) να βγουν και να διαψεύσουν ΟΛΑ τα παραπάνω. Τους έχω προκαλέσει πολλές φορές να δώσουν στοιχεία για την επιτυχή έκβαση του ........ἑγχειρήματος" και να δεσμευτούν ΥΠΕΥΘΥΝΑ για την ακριβή ημ/νία που θα με πάνε στο Toronto με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ (βοήθειά τους)...
 
Top