Όσο δεν υπάρχει κανείς δικός σου συμφωνώ, πολύ καλά κάνεις και τους αφήνεις για διάφορους λόγους (αύξηση τουρισμού κλπ κλπ).
Όταν όμως υπάρξει έστω και ένας δικός σου, οποιαδήποτε χώρα που σέβεται τον εαυτό της πάνω απ’όλα και μετά τους πολίτες και ειδικά τους εργαζομένους της, οφείλει να πει όχι και στην QR και σε όποιοδήποτε άλλο καλομαθημένο «γεράκι» η «κοράκι» η όπως θέλεις πέστο.
Εδώ φωνάζουμε ότι θέλουμε δουλείες, φωνάζουμε για τους εργοδότες που δεν πληρώνουν και άλλα διάφορα, και θα στραγγαλίσουμε μόνοι μας μια δική μας προσπάθεια; Και στο κάτω κάτω μόνο κέρδος θα έχει το κράτος από οποιαδήποτε Ελληνική εταιρεία η οποία θα έχει να πληρώνει φόρους σε αυτό. Και αν η εταιρεία αυτή δεν είναι ίσως 100% Ελληνική λέμε τώρα, τουλάχιστον θα πληρώνουν φόρους, ΙΚΑ, κλπ οι εργαζόμενοι. Από τους ΚΑΤΑΡιανους η οποιουσδήποτε μανδηλοφόρους αραβόφωνους ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΥΣ από την κυβέρνηση τους, τι κέρδος θα έχει το κράτος;
Και σε τελική ανάλυση, εάν η QR πχ δεν πετούσε ας πούμε από Doha προς Colombo (για να μην ψάχνω τώρα να βρω πραγματικά ένα προορισμό που δεν πετά), θα άφηνε την Α3 η την ΟΑ να κάνει αυτό το δρομολόγιο διακινώντας επιβάτες; Χμμ, δεν το νομίζω... Πόσο μάλλον αν ξεκινούσε η QR αυτό το δρομολόγιο και μετά…