Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλε η ΥΠΑ έχει πολλούς,πάρα πολλούς........ και ο 3717 επιτρέπει τις άνευ αποδοχών.Εκτός από αυτούς υπάρχουν και άλλοι οπότε υπερκαλύπτεται ο αριθμός τόσο των Κ1 όσο και των Κ2.Το θέμα είναι οι μισθοί,αυτό είναι το πραγματικό κίνητρο γιατί δεν ακούγονται και οι ψηλότεροι της αγοράς.
 
KOSTAS1966":r3xxn16a said:
Φίλε η ΥΠΑ έχει πολλούς,πάρα πολλούς........ και ο 3717 επιτρέπει τις άνευ αποδοχών.Εκτός από αυτούς υπάρχουν και άλλοι οπότε υπερκαλύπτεται ο αριθμός τόσο των Κ1 όσο και των Κ2.Το θέμα είναι οι μισθοί,αυτό είναι το πραγματικό κίνητρο γιατί δεν ακούγονται και οι ψηλότεροι της αγοράς.
Επετρεψε μου να διαφωνισω..ΔΕΝ υπαρχουν στην ΥΠΑ πανω απο 4 κ1....340. Οι υπολοιποι ειναι ΤΗΥ, καποιοι στο Ιραν, καποιοι αλλοι στην HIFLY.
Τα νουμερα που ανεφεραι εινα παρα για περα πραγματικα, σε προσεγγιση 99%.
Θα εχουν μεγαλο προβλημα, σε οτι αφορα την επανδρωση με παλιους ολυμπιακαριους. Στο τελος θα παρουν ξενους για να συμπληρωσουν τον απαιτουμενο αρισθμο. Οι μισθοι δεν ξερουμε που θα κυμαινονται ακομη....Αλλα κατα το ελληνικον εθυμον, θα ειναι αρκετα χαμηλοι. Ειναι και αυτος ενας παραγων αρνητικος.
 
Ποτε υπολογιζουν να φερουν το πρωτο αεροπλανο τους ξερει κανεις?
 
Παρατηρώ μία στασιμότητα και στην skygreece η ιδέα μου είναι;Κάποιο νέο δεν έπρεπε να υπάρχει;
 
Από ανάρτησή τους στο face το book,όπως το λέει και ο Βουλαρίνος:"As we inch closer to the Holidays stay posted to our page as we will have more major announcements before Christmas! We would like to take this opportunity and wish everyone a very safe time leading up to the holidays. PLEASE dont drink and drive!".
Όχι ό,τι σημαίνει κάτι.Περιμένουμε τις πράξεις.
 
Προτιμώ ¨αυτούς¨ που απ´ ότι μαθαίνω προχωράνε από αυτούς που μιλάνε πολύ και από έργα τίποτα.Όλοι όμως πρέπει να κριθούν από το αποτέλεσμα και όχι βιαστικά όπως συχνά πυκνά όλοι κάνουμε.
 
Συμφωνώ μαζί σου.Καλοπροαίρετα μόνο σημειώνουμε ό,τι για να πετάξει νεοσύστατη εταιρεία τέτοια δρομολόγια σε πεντέμιση μήνες θέλει πολύ δουλειά.Πάντως,Hellas Airlines δε νομίζω ό,τι θα είναι. :banana:
 
XXX":33o02w0o said:
Το να μπει και η QATΑR στην μέση με τα εκατομμύρια από πίσω δεν είναι καλή εξέλιξη για την SKYGREECE,δεν ξέρω αν θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν τις τιμές της QATAR :?: :?: :?:

Η QATAR σαν MH ευρωπαϊκή εταιρεία, δεν χρειάζεται traffic rights για να κάνει αυτό το δρομολόγιο;
Αν όντως χρειάζεται, τότε λογικά όταν δεν υπάρχει άλλη λύση, μια κυβέρνηση δίνει σε τρίτους αυτό το δικαίωμα. Όταν όμως παρουσιαστεί μια εταιρεία τοπικών συμφερόντων (η έστω εν μέρει), τότε δεν είναι λογικό η κυβέρνηση αυτή να αποσύρει τα δικαιώματα που έδωσε στον τρίτο, για να προστατέψει τα συμφέροντα της (τοπικής) εταιρείας; Όπως κάνουν οοοoλοι αυτοί οι «μάγκες» εκτός ΕΕ;

Εκτός φυσικά και αν υπάρχει κάποιο «παραθυράκι», η αν οι ΚΑΤΑΡιανοί προσφύγουν στην συνήθη τακτική τους (όπως ξέρουν να κάνουν πολύ καλά και οι γείτονες τους)....... :wink:
 
Χμμμ.. Οταν ερχεται η QR και ζηταει να αναλάβει ενα δρομολογιο που δε προκειται να αρχισει καποιος αλλος συντομα, περα ΙΣΩΣ απο μια εταιρια που δε ξερεις ποσο και αν θα επιβιωσει... Της λες οχι? :wink:
 
Όσο δεν υπάρχει κανείς δικός σου συμφωνώ, πολύ καλά κάνεις και τους αφήνεις για διάφορους λόγους (αύξηση τουρισμού κλπ κλπ).
Όταν όμως υπάρξει έστω και ένας δικός σου, οποιαδήποτε χώρα που σέβεται τον εαυτό της πάνω απ’όλα και μετά τους πολίτες και ειδικά τους εργαζομένους της, οφείλει να πει όχι και στην QR και σε όποιοδήποτε άλλο καλομαθημένο «γεράκι» η «κοράκι» η όπως θέλεις πέστο.
Εδώ φωνάζουμε ότι θέλουμε δουλείες, φωνάζουμε για τους εργοδότες που δεν πληρώνουν και άλλα διάφορα, και θα στραγγαλίσουμε μόνοι μας μια δική μας προσπάθεια; Και στο κάτω κάτω μόνο κέρδος θα έχει το κράτος από οποιαδήποτε Ελληνική εταιρεία η οποία θα έχει να πληρώνει φόρους σε αυτό. Και αν η εταιρεία αυτή δεν είναι ίσως 100% Ελληνική λέμε τώρα, τουλάχιστον θα πληρώνουν φόρους, ΙΚΑ, κλπ οι εργαζόμενοι. Από τους ΚΑΤΑΡιανους η οποιουσδήποτε μανδηλοφόρους αραβόφωνους ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΥΣ από την κυβέρνηση τους, τι κέρδος θα έχει το κράτος;
Και σε τελική ανάλυση, εάν η QR πχ δεν πετούσε ας πούμε από Doha προς Colombo (για να μην ψάχνω τώρα να βρω πραγματικά ένα προορισμό που δεν πετά), θα άφηνε την Α3 η την ΟΑ να κάνει αυτό το δρομολόγιο διακινώντας επιβάτες; Χμμ, δεν το νομίζω... Πόσο μάλλον αν ξεκινούσε η QR αυτό το δρομολόγιο και μετά…
 
Top