Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H Qatar προφανώς και έχει ελέγξει τι γίνετε πριν ανακοινώσει την γραμμή και έχει το ΟΚ.

Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες και κανόνες (ΕΕ,ΙΑΤΑ,ΠΟΕ) που ήδη ορίζουν τι μπορεί και τι δεν μπορεί να γίνει. Στην ουσία η Qatar μάλλον μπορεί να γεμίσει παραπάνω το αεροπλάνο από μια εταιρεία που δεν υπάρχει ακόμα. Έχει μάρκετινγκ ολκής και φράγκα με το τσουβάλι από πίσω, οπότε ας μην ψάχνουμε από που μπορεί να ωφεληθεί το κράτος. Πέρα από το ότι έχει και αυτή υπαλλήλους στην Αθήνα και ότι πληρώνει και αυτή φόρους στο ΑΙΑ κάθε φορά που έρχεται.

BatMan":v2vna3c5 said:
εάν η QR πχ δεν πετούσε ας πούμε από Doha προς Colombo (για να μην ψάχνω τώρα να βρω πραγματικά ένα προορισμό που δεν πετά), θα άφηνε την Α3 η την ΟΑ να κάνει αυτό το δρομολόγιο διακινώντας επιβάτες; Χμμ, δεν το νομίζω...

Ούτε και εγώ το νομίζω γιατί η ΟΑ δεν είναι ικανή να πετάξει έως το Παρίσι και η Α3 το ρίχνει στα τσάρτερ και τα εποχικά... :| Αν πάει ο Βγενό στην Ντόχα και ζητήσει το οτιδήποτε, θα γελάσουν και οι πέτρες...
 
flesland":1jphpjc4 said:
Πέρα από το ότι έχει και αυτή υπαλλήλους στην Αθήνα και ότι πληρώνει και αυτή φόρους στο ΑΙΑ κάθε φορά που έρχεται.
Ε τότε ας ερθει και η ΤΗΥ επειδή και γραφεία εχει και πληρώνει στο ΑΙΑ, να πετά από ΑΤΗ πρός JΝΒ κλπ κλπ, ας κάνει και η JAL καμία άγονη,και μπάτε σκύλλοι αλέστε...
Και κλαίμε τη μοίρα μας μετα....
 
Φυσικά και να έρθουν. Αν οι εγχώριοι παίκτες είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ, (ονόματα να μη λέμε) φυσικά και να έρθουν οι fifth freedom fighters. Για την skygreece εγω προσωπικα δυσπιστω. Εκ πειρας (Hellenic Imperial,Elite, Ciel και δε συμμαζευεται). Μακάρι να βγω ψεύτης, βέβαια. Και αν βγω, έχει πολυ καιρο μέχρι να αποδείξει πράγματα η όποια skygreece. Μέχρι τότε, εγω σαν επιβατης προσωπικά θα καλοδεχομαι τον οποίο εξωτερικό "παίκτη".
 
Από διαφήμιση τι κάνει η εταιρεία; θέλω να πω κάνει διαφήμιση στην Αμερική ότι θα ξεκινήσει πτήσεις;η θα είναι σαν την HELLENIC IMPERIAL που πήγε Αμερική χωρίς καμία διαφήμιση;Πάντως για πτήσεις υπερατλαντικές παρατηρώ μία στασιμότητα από την εταιρεία,ήδη τα αεροπλάνα έπρεπε να ήταν εδώ και να έκαναν κάποιες δοκιμαστικές πτήσεις,στην Αμερική,Καναδά πας δεν πας Αθήνα -Σαντορίνη.
 
Πάντως για πτήσεις υπερατλαντικές παρατηρώ μία στασιμότητα από την εταιρεία,ήδη τα αεροπλάνα έπρεπε να ήταν εδώ και να έκαναν κάποιες δοκιμαστικές πτήσεις,στην Αμερική,Καναδά πας δεν πας Αθήνα -Σαντορίνη.

Ελεος..... :wall: τι το περασες το 340? σουζουκι σουιφτ 4.5 λιτρα τα 100 χιλιομετρα? :shock:

4 κινητηρες χ 8 τοννους η ωρα μεσο ορο χ 9 ωρες δρομολογιο = 320 τοννους χ 1200$ ο τονος ποσο μας κανει??? :shock: :shock: :shock:
Ουτε ροδα δεν θα κουνηθει μεχρι να υπαρχει AOC και εμπορικη..... :rant:

Οσο για να τα φερουνε να τα παρκαρουμε στον βενιζελο δεν νομιζω οτι θα γινει ετσι....... :thx: ξερεις ποσο παει η ενοικιαση του 340??? :?: δεν ειναι δυαρακι στα Σεπολια... :banana: Με τα λεφτα που θα γλυτωσουν αν τα φερουν τελευταια στιγμη αγοραζουν βιλα στην εκαλη! :with:
 
Ρε captain jack άσε τους πεοθηλασμούς και κοίταξε μην σου προκύψει άλλη μία HELLAS AIRLINES, μυαλό δεν έβαλές ακόμα;Σε ένα χρόνο είχαμε δύο εταιρείες φαντάσματα ,OMEGA AIRLINES που θα έφερνε Ρώσους και HELLAS AIRLINES που θα έπαιρνε Ραπανάκια στην Ευρώπη.Η καχυποψία είναι μεγάλη γιατί άμα καείς στον χυλό φυσάς και το γιαούρτι.
Μπορεί οι άνθρωποι να είναι σοβαροί δεν λέω αλλά το πολύ το Κύριε ελέησον το βαρέθηκε και ο παπάς στην Ελλάδα.
 
Για όσα γράφονται για την εταιρεία δεν έχω να πώ κάτι. Το θεωρώ πραγματικά χάσιμο χρόνου,λόγω της ελληνικής πραγματικότητας.

Αλλά όταν διαβάζω:

Captain Jack":25kddlj8 said:
4 κινητηρες χ 8 τοννους η ωρα μεσο ορο χ 9 ωρες δρομολογιο = 320 τοννους χ 1200$ ο τονος ποσο μας κανει???

το μόνο που θέλω να κάνω είναι αυτό :wall: και μάλιστα πολλάκις :wall: :wall: :wall:

Στις πόσες χιλιάδες επιβατών κάνει break even;; :banana: :banana:

Η πλάκα είναι οτι τα βλέπουμε γραμμένα και με στόμφο! :with:

Y.Γ. Το ερώτημα πώς μπαίνουν 320 τόννοι καύσιμο σε ένα Α340 δεν το διατυπώνω! :D
 
Εδώ που τα λέμε,έχει ένα δίκιο ο Τάσος.Το Α343 καταναλώνει κατά μ.ο. επτά τόνους την ώρα (και με τους "τέσσερους" κινητήρες).
 
Top