Skygreece Airlines

Όταν συγκρίνουμε την aegean με τη skygreece, είναι σα να συγκρίνουμε μήλα με κουκούτσια από πορτοκάλια...
 
Γίνε πιο σαφής φίλε Ανδρέα...

Μήλα :arrow: skygreece
Κουκούτσια από πορτοκάλια :arrow: aegean

ή το ανάποδο...

flying Doc":gy8r6q21 said:
δεν κρατάς τα λεφτάκια σου να τα κάνεις αεροπλανάκια, να κουβαλάς Ρωσσάκια για ψώνια, να τους χρεώνεις τη βαλίτσα να γκρινιάζει ο Γιωρίκας μας ?"
Τα λεφτάκια των αεροπλανακίων πήγανε στο κουβά (τουλάχιστον για φέτος) άμα είδες και τις δηλώσεις Βασιλάκη που ποστάρανε σε άλλο τόπικ.
Και τα Ρωσσάκια αρχίζει να τα φέρνει από Ιούνιο σιγά σιγά...
 
Και η Hellenic Imperial είχε ανοίξει υπερατλαντικά αλλά όλοι είδαμε τι έγινε τελικά. To ότι "τόλμησε", όπως είπε και το νέο μέλος του φόρουμ μας, δε σημαίνει ότι έκανε και καλά. Και αυτό θα το δείξει ο χρόνος. Κανείς δεν εύχεται να πάει το ίδιο χάλια και η Skygreece όμως, όπως στο φόρουμ λέγαμε και παλιότερα για τη HIA, τα ίδια τα στοιχεία μας έδειχναν ότι το μεγαλόπνοο σχέδιο δεν είχε βάσεις. Δυστυχώς ανάλογα στοιχεία φαίνεται να υπάρχουν και τώρα.

Προς το παρόν το μη απευθείας δρομολόγιο Ελλάδας-Καναδά και οι ενδιάμεσοι σταθμοί σε πόλεις όπως Ζάγκρεμπ κλπ αλλά και η -προσωρινή ίσως- περικοπή των σχεδίων για Αμερική (πιθανότατα λόγω της μη άδειας για ETOPS από την Ελληνική ΥΠΑ και την Αμερικανική FAA), δείχνει μια πρώτη δυσοίωνη αρχή για την εταιρία. Απ' όσον γνωρίζω, για να πάρεις ευκολότερα τη σχετική άδεια χρειάζεται κάποια προϋπηρεσία και έναν φυσιολογικό στόλο μιας εταιρίας και η Skygreece, αφ' ενός μόλις άνοιξε αφ' ετέρου έχει (προς το παρόν τουλάχιστον) 1 αεροσκάφος. Αυτό φάνηκε καθαρά με το καλημέρα όταν ο Ταξιάρχης βγήκε εκτός χρονικού ορίου στο c-check και η εταιρία αναγκάστηκε να ψάξει να βρει και να νοικιάσει τελευταία στιγμή (και με ότι συνεπαγόταν αυτό οικονομικά) ότι βρήκε διαθέσιμο σε 763 για να κάνει την πρώτη πτήση της.

Φυσικά δεν θα σχολιάσω τα διάφορα τραγελαφικά που άκουσα κατά καιρούς στις διάφορες συνεντεύξεις του ιδιοκτήτη, που έδειχναν μια αβάσταχτη ελαφρότητα και μια υπέρμετρη αίσθηση ναρκισσισμού (του τύπου "καλά που ανοίξαμε την εταιρία και θα σωθεί η χώρα που μας παρακαλάει κλπ) αλλά και άγνοια αεροπορικών γνώσεων από τον ίδιο, πετάγοντας αρκετά μαργαριτάρια, τα οποία τα έχουμε παραθέσει κατά καιρούς σε αυτό το topic.

Δε νομίζω ότι εμείς εδώ "κράζουμε" (όπως είπε το εν λόγω μέλος) αλλά εκφράζουμε τις αμφιβολίες μας βλέποντας τα στοιχεία που βγαίνουν κάθε τόσο στο φως. Το αν θα πάει καλά το εγχείρημα της εταιρίας (και μακάρι να πάει) δεν θα διαγράψει τις όποιες πρόχειρες κινήσεις έγιναν στην αρχή.

Και τέλος, όπως είπαν όλοι, η αναφορά στην Aegean ήταν εντελώς άστοχη. Είτε σαν σύγκριση, είτε όχι.
 
Μήπως γνωρίζει κανείς, γιατί το flightradar24.com παρουσιάζει τον Ταξιάρχη να έχει προσγειωθεί στο Hamilton;


http://www.flightradar24.com/reg/sx-bpn
 
Προσγειώθηκε Κυριακή βράδυ... το YHM είναι ένα απο τα diversion airports για το ΥΥΖ, μάλλον δεν είχαν landing slot ή έφτασαν πολύ νωρίς στο Τορόντο και έτσι προσγειώθηκαν στο Hamilton.
 
Υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το πότε θα ξεκινήσουν οι πτήσεις από Θεσσαλονίκη για Καναδά;
 
στις 18 (ημέρα Πέμπτη) αυτού του μήνα, ώρα αναχώρησης 13:30, όπως λέει το calendar στο site τους
 
Τριτη & Παρασκευ? Ειχαν πει και Κυριακη :(
 
Το σποτακι παντως μοιαζει με τηλεμαρκετινγκ που παιζει στις 3 τη νυχτα. :mrgreen:
 
Top