Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ το εξέφρασα λάθος,εννοούσα ότι το "leasing" έγινε από Αμερικάνικη εταιρέια ενοικίασης.
 
Jetoulas":3sl1rmn1 said:
Α340 διότι δεν ειναι το Α/Φ πιστοποιημένο απο την FAA.

Θα ενημερώσω την Airbus γι' αυτό το σημαντικό εύρημα. σχεδόν 20 χρόνια τώρα δεν το ξέρουν.... :wink:
 
Φίλε μου αν δεν ξέρεις κάτι δεν ειναι κακό , η Airbus το γνωρίζει και δεν έκανε τίποτα για αυτό. Ετσι οι Αμερικανικές εταιρείες πήραν μόνον το επιτυχημένο και FAA πιστοποιημένο Α330. Τώρα δεν θα σου πω περισσότερα γιατι δεν πιστοποιήθηκε αν δεν ζητήσεις συγνώμη . Μετά θα σου το εξηγήσω με πολύ λίγα λόγια. Ευχαριστώ.
 
Παρακαλώ. Είχες δίκιο. Απόλυτο. Δεν είναι 20 χρόνια. Είναι μόλις 19 χρόνια και 7 μήνες... Και επειδή φοβάμαι, όχι απλώς φοβάμαι, τρέμω, την κόλαση (έχω ακούσει που σε πετάνε σε κάτι καζάνια που βράζουν, νύχια που σου βγάζουν...), και προφανώς δεν θέλω να καταλήξω εκεί στην μακάρια μεταθάνατον ζωή, σου ζητώ γονυπετής συγγνώμη...

http://www.aviamarket.org/reviews/civil ... -a340.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A340


"...both (Α 330-300 & Α 340-300) received FAA certification 27 May 1993...."

hmmmm...

http://www.nooz.gr/sports/paradoxi-on-c ... armstrongk
 
Φίλε όλα καλά και εγώ είχα την ίδια άποψη με εσένα αλλά πριν λίγα χρόνια όταν ρώτησα κάποιον της FAA στην Τουλουζη μου είπε τον λογο που δεν μπορεί το Α340 να πάρει FAA registration για FAR 121 ops και να αποκτηθεί απο US Airlines.
Το πρόβλημα ειναι στο fire extinguishing system του body gear που απο την μια έχει το crew rest compartment και την άλλη το center tank. Η Airbus δεν θέλησε να κάνει κάτι και το κράτησαν σιωπηλά με κάποια ανταλλάγματα. Σε προκαλώ να το ψάξεις ...άλλο το certification που επικαλεισαι. Επίσης πες μου μια αεροπορική εταιρεία Αμερικανική που ποτέ απέκτησε Α340 και αν ποτέ το Α/Φ είχε US N REGISTRATION . Μόνον πλάνα έγιναν χωρίς ποτέ κάτι να γίνει πραγματικοτητα.
 
Να' σαι καλά φίλε μου. Μαθαίνω. Είδες, τελικά, εδώ κοτζαμάν Αρμστρονγ ζήτησε συγγνώμη (http://www.nooz.gr/sports/paradoxi-on-c ... armstrongk), εγώ, ο ελαχιστότατος θα κολλήσω?

hmmmm...
γαμώτο, γιατί δεν μου βγαίνει... Τελικά αυτός ο ξάδερφος του μπατζανάκη του περιπτερά (όχι αυτός του περιπτερά της Τουλούζης, ο άλλος), δεν μου τα λέει καλά:

http://www.airweb.faa.gov/Regulatory_an ... enFrameSet

http://www.airweb.faa.gov/Regulatory_an ... v%2007.pdf
 
Jetoulas":pojzobno said:
Το πρόβλημα ειναι στο fire extinguishing system του body gear που απο την μια έχει το crew rest compartment και την άλλη το center tank. Η Airbus δεν θέλησε να κάνει κάτι και το κράτησαν σιωπηλά με κάποια ανταλλάγματα. Σε προκαλώ να το ψάξεις ...άλλο το certification που επικαλεισαι.


Kαι η διαφορά με το Α330 που είναι; Και στα δυο το crew rest area είναι στον χώρο του cargo αν δεν απατώμαι.

Επίσης πες μου μια αεροπορική εταιρεία Αμερικανική που ποτέ απέκτησε Α340 και αν ποτέ το Α/Φ είχε US N REGISTRATION . Μόνον πλάνα έγιναν χωρίς ποτέ κάτι να γίνει πραγματικοτητα

Αυτό δεν απόδεικνύει τίποτα, φυσικό είναι η Boeing να κυριαρχεί στις ΗΠΑ.
 
στον τρόπο που μας ...μπζεκάζουν. Άντε, βρε τούβλο flesland, δεν το έχεις καταλάβει... :twisted:

Fun mode OFF.

Κανείς δεν αποκλείει 'προσωρινά' μπλοκαρίσματα της διαδικασίας πιστοποίησης ενός ΑΦ από οποιοδήποτε φορέα (FAA, JAA, κλπ). Για χίλιους μύριους λόγους, μπορεί το πιστοποιητικό να ανακληθεί. Και έχει γίνει, αρκετές φορές, μέχρι να βρεθεί λύση ή οδηγία στο πρόβλημα. Είτε με καθήλωση (το πιο επίκαιρο, σχετικά με το 787), είτε χωρίς, που συνήθως οδηγεί είτε σε τροποποίηση στις διαδικασίες συντήρησης είτε και σε συγκεκριμένες παρεμβάσεις σε ορισμένα στοιχεία του ΑΦ (το πιο γνωστό, με το rudder στα 737). Είτε ακόμα σε κάποια 'νεωτερίστικη' αλλαγή από την κατασκευάστρια εταιρεία. Ακόμα και για να μπουν τα sharklets, χρειάστηκε πιστοποίηση...

Άλλο όμως το ένα, και άλλο το άλλο. Κατ' αρχήν χωρίς FAA πιστοποίηση δεν προσγειώνεται ο τύπος στο χώρο δικαιοδοσίας της FAA. Το πιο γνωστό παράδειγμα, το Comet. Δεν πήρε ποτέ FAA πιστοποιητικό, και δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ για πτήσεις στην USA..
 
ΣΤΟ Body gear extinguishing system . Το Α340 έχει body gear χωρίς extinguishing sys και το Α330 δεν έχει body gear .
Και φυσικά εγώ δεν σε ειρωνευομαι ,.....πρόσεχε λοιπόν ..φίλε εγώ δεν μίλησα για FAR 25 certification αλλά για FAR 121 aprooval.
 
Top