στον τρόπο που μας ...μπζεκάζουν. Άντε, βρε τούβλο flesland, δεν το έχεις καταλάβει... :twisted:
Fun mode OFF.
Κανείς δεν αποκλείει 'προσωρινά' μπλοκαρίσματα της διαδικασίας πιστοποίησης ενός ΑΦ από οποιοδήποτε φορέα (FAA, JAA, κλπ). Για χίλιους μύριους λόγους, μπορεί το πιστοποιητικό να ανακληθεί. Και έχει γίνει, αρκετές φορές, μέχρι να βρεθεί λύση ή οδηγία στο πρόβλημα. Είτε με καθήλωση (το πιο επίκαιρο, σχετικά με το 787), είτε χωρίς, που συνήθως οδηγεί είτε σε τροποποίηση στις διαδικασίες συντήρησης είτε και σε συγκεκριμένες παρεμβάσεις σε ορισμένα στοιχεία του ΑΦ (το πιο γνωστό, με το rudder στα 737). Είτε ακόμα σε κάποια 'νεωτερίστικη' αλλαγή από την κατασκευάστρια εταιρεία. Ακόμα και για να μπουν τα sharklets, χρειάστηκε πιστοποίηση...
Άλλο όμως το ένα, και άλλο το άλλο. Κατ' αρχήν χωρίς FAA πιστοποίηση δεν προσγειώνεται ο τύπος στο χώρο δικαιοδοσίας της FAA. Το πιο γνωστό παράδειγμα, το Comet. Δεν πήρε ποτέ FAA πιστοποιητικό, και δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ για πτήσεις στην USA..