Skygreece Airlines

Στην οποία σελίδα του FB υπάρχουν ήδη cult μηνύματα όπως :

''Καλές πτήσεις Πατέρα Νικόλαε και με το καλό.''

Λέτε να δούμε πραγματικές ηγούμενες αυτή την φορά; :banana:
 
Αρχισα κιόλας να κάνω όνειρα. Μπορεί ένα δρομολόγιο 1,3,5 να γίνεται νεα υόρκη τορόντο και 2.4.6. σικάγο μόντρεαλ (όπως ηταν επι ΟΑ) η κυριακή αργία Μέ ενα 332 βολεύεσαι και πληρώματα 6 Θδ και 6 καμπίνας εισαι εντάξει.Τώρα διοίκηση παρατρεχάμενοι σταθμάρχες κ.λ.π. ανεβαίνει το κόστος αλλά τι θέμα ειναι πληρότητες σύντροφοι πληρότητες δόσμου πληρότητες πάτερ μου και σου φέρνω και 787.
 
Πιστεύω πως το εγχείρημα έχει πολλές ελπίδες να πετύχει.
1)Οι πολλοί Ελληνες του εξωτερικού σίγουρα θα στηρίξουν την εταιρεία.
2)Ξεκινάνε το καλοκαίρι στην τουριστική σεζόν και ελπίζουν σε κέρδη από αυτό.
3)Θα κάνουν πτήσεις και στον Καναδά και στις ΗΠΑ που έχει εκατομμύρια Έλληνες.
4)Η Αθήνα σαν βάση είναι είναι μαγνήτης για πολλούς Αμερικάνους,βλέπετε στο εξωτερικό ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς την Ελληνική ιστορία.Πολλοί έχουν σαν όνειρο ζωής να επισκεφθούν την Ακρόπολη την πόλη που γέννησε την δημοκρατία.
Μειονεχτήματα
1)Το ακριβό καύσιμο που έχει γονατίσει πολλές αεροπορικές,αυτό βέβαια λύνεται με την απόκτηση καινούργιων αεροπλάνων που καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα.
2)Οι πανάκριβοι φόροι στο Ελευθέριος Βενιζέλος.
ΥΓ
Τουλάχιστον αυτοί θα ξεκινήσουν καλοκαίρι με τον τουρισμό όχι σαν την HELLAS AIRLINES που θα ξεκινήσουν μέσα Ιανουαρίου σε μια νεκρή περίοδο και με τους μισούς Έλληνες να πεινάνε και τους άλλους μισούς άνεργους.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΛΟΙΠΟΝ !!!!Η Ελλάδα χρειάζεται μία άξια αντικαταστάτρια εταιρεία της Ολυμπιακής αεροπορίας.
 
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι στο τέλος της πτήσης και κατά την έξοδο από το αεροσκάφος οι επιβάτες θα παραλαμβάνουν αντίδωρο.
 
andreasl":1yfsy9jb said:
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι στο τέλος της πτήσης και κατά την έξοδο από το αεροσκάφος οι επιβάτες θα παραλαμβάνουν αντίδωρο.
Ας πετύχει και ας θυμιάζουν στα αεροπλάνα :D :D
 
Διαφωτιστικό το ΦΕΚ. ... η επόμενη υπό ίδρυση ΑΕ εμπορίας αυτοκινήτων έχει μετοχικό κεφ 300.000 . Η εν λόγω ΑΕ " αεροπλάνων" έχει 60.000.
 
northwest dc10":1syoi4lt said:
Αρχισα κιόλας να κάνω όνειρα. Μπορεί ένα δρομολόγιο 1,3,5 να γίνεται νεα υόρκη τορόντο και 2.4.6. σικάγο μόντρεαλ (...)
Είναι απίθανο να πραγματοποιηθούν αυτά τα δρομολόγια με ένα αεροπλάνο. Ενώ για Νέα Υόρκη, Μόντρεαλ και Τορόντο είναι δυνατόν να εκτελεστεί πτήση εντός 24ώρου, συνδιασμοί με δύο (ή περισσότερους προορισμούς) απαιτούν πάνω από 24 ώρες. Πχ η Ολυμπιακή είχε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο πτήσεις για Μόντρεαλ-Τορόντο οι οποίες αναχωρούσαν στις 10:00 και επέστρεφαν στις 11:40 της επόμενης μέρας. Κάτι αντίστοιχο θα συνέβαινε και στο Σικάγο, αν υπήρχε πτήση που να αφορά αποκλειστικά Αθήνα και Σικάγο. Θα μπορούσαν να υπάρχουν 6 πτήσεις ανα εβδομάδα αν κάθε μέρα η ώρα ήτανε λίγο πιο αργά από την προηγούμενη. Π.χ. Δευτέρα 08:00, Τρίτη 11:00, Τετάρτη 14:00 κ.ο.κ. Αλλά αυτό είναι ένα πολύ άβολο πρόγραμμα που δύσκολα θα ελκύσει πιο "σοβαρούς" επιβάτες, δηλαδή επιβάτες business. Διότι κακά τα ψέματα αυτοί έχουν το χρήμα, έτσι από αυτούς τα κονομάνε οι αεροπορικές. Αν είναι να ξεκινήσει με ένα αεροπλάνο, καλύτερα να έχει καθημερινή πτήση για Νέα Υόρκη και να συνεργαστεί με αμερικανική εταιρία (Jetblue;) για τα περεταίρω. Επίσης για πτήσεις με ενδιάμεσο σταθμό, ας μην ξεχνάμε και το έπιπλέον κόστος μιας σύντομης πτήσης με Α340, το οποίο θα είναι μισοάδειο.
 
Συνεχίζουν τις ανακοινώσεις και παρουσιάζουν ένα ένα τα στελέχη.Πολλοί πρώην της Ολυμπιακής πιλότοι.Μάλλον τα αερπλάνα θα είναι Α343-300.Ελπίζω να μην γίνει και εκεί οικογενειοκρατία-μασωνία όπως είχε γίνει στην HELLENIC IMPERIAL που δεν μπορούσες να επιβιώσεις αν δεν είχες πατέρα μηχανικό,μάναντζερ κλπ.
 
Top