Skygreece Airlines

ο επιχειρηματίας δεν σκέπτεται συγγενιες και " μέσα" Θέλει μόνο κερδος. Τι καλυτερο απο τους χειριστές και τους μηχανικούς της πΟΑ Το 343 το παίζουν στα δάχτυλα.Απο 15000 ώρες ο καθένας και 10 χρόνια στο δρομολόγιο.Οι μηχανικοί εδάφους το ίδιο .Και τα πληρώματα καμπίνας θα επαιρνα τα ίδια αν ηθελαν δουλειά Μην ακούτε αυτά που λένε για την HELLAS ότι έδιωξε εμπειρες της Aegean για να παρει κοριτσάκια που δεν έχουν ανεβεί σε αεροπλάνο!!! Οπως το σχεδιάζουν αν βρεί επιβάτες θα ζήσει.Και η ΙΜπεριαλ θα ζούσε αν προλάβαινε να αλλάξει το 747 και ηταν λίγο πιο αξιόπιστη.με δεύερο εαν τους επιβάτες βεβαια.Το δρομολόγιο αυτό το υπερατλαντικό ειχε μια ιδιαιτερότητα που δεν σκεφτήκαμε .Την δεκαετία του 70 με δυο 747 την ημέρα ειχε κυρίως επιβάτες που τρέμανε το κονέξιον διοτι δεν μιλούσαν καμμμια γλώσσα και δεν διάβαζαν πινακίδες. Οταν το κονέξιον έγινε καθημερινό και για την ευρώπη τι ειναι να το "σπάσεις λίγο αμστερνταμ λίγο παρίσι λίγο χήθροου αν βρεις και καλές τιμές. Ειναι πρόβλημα ο ανταγωνισμός Θα δούμε......
 
Και όμως στην HELLENIC γινότανε χαμός.Όλο το προσωπικό καμπίνας ήταν γιοι ,κόρες μηχανικών,ανθρώπων του συμβουλίου κλπ.Πέρασα ένα φεγγάρι από την HELLENIC και τα είδα με τα μάτια μου.Καμία αξιοκρατία και γενικά είχε χαθεί ο έλεγχος.Να φαναταστείς υπήρχαν προϊστάμενοι καμπίνας που δεν μπορούσαν να επιβληθούν σε κατώτερους τους επειδή είχαν "δόντι" στην εταιρεία,αυτά μου τα έλεγε προϊστάμενος,η δε CABIN CREW MANAGER απλά υπήρχε βοηθώντας βέβαια τα δικά της άτομα.
Ελπίζω να μην ισχύσει και στην SKYGREECE αυτό,δεν είναι δυνατόν άνθρωποι που να μιλάνε δυο και τρεις γλώσσες να μένουν από έξω έχωντας μεγάλη εμπειρία και στο costumer service και να πιάνουν δουλειά άσχετοι γνωστοί των γνωστών(Βλέπε HELLENIC)
Τέλος πιστεύω πως επειδή μίο εταιρεία είναι οι υπάλληλοι της είναι ο καθρέφτης πρέπει να γίνονται επιλογές με αξιοκρατικά κριτήρια.
 
Γιατί να διαλέξουν Α340; Ενα twin-engine A332/333 δεν θαταν οικονομικότερο; Και με τι "όπλα" θα αντιμετωπίσουν Delta,Air Canada, οι οποίες με feeder traffic και δεν μπορούν να κρατήσουν το δρομολόγιο σε ετήσια βάση,αλλά το κάνουν εποχιακό, πως θα κρατηθεί μια παναγνώστου εταιρεία σε ένα τόσο περιορισμενο niche market; Θα είναι μηπως λοκο τύπου Jetstar,Air Asia X? Και αυτές χρειάζονται feeder..
 
Thanos-K":1fl2psjk said:
Οσον αφορά το Α340 που ακούγεται είναι μονόδρομος γιά μιά νέα εταιρεία γιατί τα δικηνητήρια γιά τέτοιες πτήσεις χρειάζονται άδεια ETOPS που μία νέα εταιρεία δεν μπορεί να αποκτήσει.

Spotterakis η απάντηση σου.
 
spotterakis":3eotlwq1 said:
Και με τι "όπλα" θα αντιμετωπίσουν Delta,Air Canada, οι οποίες με feeder traffic και δεν μπορούν να κρατήσουν το δρομολόγιο σε ετήσια βάση,αλλά το κάνουν εποχιακό, πως θα κρατηθεί μια παναγνώστου εταιρεία σε ένα τόσο περιορισμενο niche market; (...)
Το οτί οι Delta, Air Canada, US Airways τα παράτησαν δεν σημαίνει οπωσδήποτε ότι το δρομολόγιο δεν ήταν κερδοφόρο. Μπορεί πολύ απλά να σημαίνει οτί μπορούσαν να απασχολήσουν κάπου αλλού το αεροπλάνο αποδοτικότερα. Βέβαια μπορεί κάλλιστα τα δρομολόγια να ήταν όντως ζημιογόνα, ειδικά τις "νεκρές" περιόδους...
 
Thanos-K":b2tkhiba said:
Thanos-K":b2tkhiba said:
γιατί τα δικηνητήρια γιά τέτοιες πτήσεις χρειάζονται άδεια ETOPS που μία νέα εταιρεία δεν μπορεί να αποκτήσει.

Τα 330-300 είναι ETOPS-180 από κατασκευής (ETOPS type approval). Το να πάρει η εταιρεια άδεια ETOPS εξαρτάται από το προσωπικό (πιλότοι,μηχανικοί). Αν υποθετικά μιλώντας, η Skygreece πάρει πρωην Ολυμπιακάριους των 340, τότε έχει και type rated πιλότους και ETOPS rated.
 
XXX":343lnhf8 said:
4)Η Αθήνα σαν βάση είναι είναι μαγνήτης για πολλούς Αμερικάνους,βλέπετε στο εξωτερικό ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς την Ελληνική ιστορία.Πολλοί έχουν σαν όνειρο ζωής να επισκεφθούν την Ακρόπολη την πόλη που γέννησε την δημοκρατία.

Πίστεψέ με, ο Αμερικάνος θα πάρει αυτό που ΓΝΩΡΙΖΕΙ (DL/AA/UA) κι όχι μια εταιρία-μανιταρι που ξεφυτρωσε από το πουθενα. Οπότε, δε θεωρειται αξιόλογο asset. Ο Ελληνοαμερικάνος 1ης γενιας, με τη νοσταλγια για την πατριδα, μπορει και να την προτιμήσει. Μάλλον το target group είναι οι ημεδαποί επιβατες, που λόγω πατριωτισμού θα θελήσουν να στηριξουν μια "Ελληνική" εταιρία. Τα ίδια ομως, πήγε να κανει και η ΗΙΑ και θυμαστε τι έγινε. Οι "χιλιαδες ευχαριστημενοι" επιβατες, γνωρισαν για τα καλά το KJFK από τις τοσες ώρες που έμειναν κλεισμενοι εκεί.

Επειδή ανεφερες την Hellas και τους πεινασμένους/ανεργους Έλληνες του χειμωνα. Τι σε κανει να πιστευεις ότι αυτοί που δεν μπορούν να ταξιδεψουν το χειμωνα, θα μπορούν το καλοκαίρι ? Αν δεν μπορούν να πετάξουν με τα 160€ της Hellas για Λονδίνο, θα μπορούν με τα 600-700 της Skygreece για Ν.Υ? Επίσης, το καλοκαίρι, οι περισσότερες legacy carriers που πεταν από Αθηνα(LH,LX, BA, AF, AZ, KL) βγάζουν ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ για Αμερική , τα γνωστά 350αρια-450αρια . Οπότε, ΠΟΣΟ πρεπει να πουλήσει η Skygreece στο ξεκίνημά της για να τις ανταγωνιστεί? 300€? Πρέπει να πετάει με 101% πληρότητες για να βγάλει κέρδος. Αν πάλι στοχευει στον "καλο επιβατη" (επιχειρηματία, λεφτά κλπ) που πετάει ΜΟΝΟ C/F Class και ΓΝΩΡΙΖΕΙ το αντίστοιχο προϊόν των ως άνω εταιριών, τι πρεπει να του προσφερει ως ανταγωνιστικό? Κάτι μεταξύ Emirates -Singapore-Thai + lap dance & pole dancing για να τον τραβηξει, πραμα που δε νομιζω ότι εχει την τεχνογνωσία να κανει.

Προσωπικά πιστευω, πως όλο το εγχειρημα θα αποτυχει. Σίγουρα θα κανει κάποια δρομολόγια στην αρχή, ίσως πιάσει και κάποια τουριστικά γραφεία για charters, αν και δε νομιζω ότι κάποιος θα διακινδυνευσει την πολύτιμη πελατεία του σ' ένα άγνωστο προϊόν. Ο ανταγωνισμός στο συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι μεγάλος και με μεγάλη εμπειρία. Όσο καλοπροαίρετος κι αν είναι ο Ελληνας, αν η Lufthansa τον πάει με 350€ στη Ν.Υ, αυτη θα διαλεξει. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα. Θα έδινα τα λεφτα μου καπου που γνωρίζω την ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας ή θα προτιμούσα την AF για να πετάξω με το 380 ή ακόμα τη LOT για το 787, να μη σου πω ότι θα πήγαινα μεσω FRA με Singapore. Aν μπορούσα να πάω με Air Koryo ή Sudan Airlines στη Ν.Υ πίστεψέ με θα το έκανα, ανεξαρτήτως κόστους. (εντάξει, δεν αποτελώ χαρακτηριστικό δείγμα επιβάτη, αλλά πίστεψέ με ότι πολλοί πετάνε με συγκεκριμένες εταιρίες για συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου). Όπως βλέπεις, υπάρχουν πολλές παράμετροι που θα επηρεάσουν την πορεία της Skygreece.

Ο ρομαντισμός "να πετάει η Ελληνική σημαία πάνω από τον Ατλαντικό" "Να αναβιώσουμε την ένδοξη ΟΑ" και άλλες τέτοιες κορώνες δε νομίζω ότι έχουν πλέον πέραση στην εποχή που ζούμε, όπου και το τελευταίο cent μετραει και πρέπει να πάει κάπου που θα πιάσει τόπο, πόσο μαλλον σε ένα είδος πολυτελείας, όπως τα ταξίδια...

Ο καιρός θα δειξει.
 
θα συμφωνήσω με τον φίλο flying Doc σε ορισμένα από τα προαναφερόμενα του . Όντως το εγχείρημα είναι δύσκολο καθώς απευθύνεται και σε συγκεκριμένο target group επιβατών. Φυσικά το πως επιλέγει κάποιος μια αεροπορική εταιρία για να πετάξει πχ ATH - JFK είναι σχετικό και φυσικά παίζουν πάρα πολλοί παράμετροι. Το θέμα είναι ότι η συγκεκριμένη προσπάθεια θα πρέπει να ''πείσει'' τους επιβάτες που επιθυμούν την απευθείας πτήση για την μετάβασή τους στον προορισμό τους και φυσικά να ανταγωνισθεί εταιρείες κολοσσούς.
Η Προσπάθεια θα είναι πετυχημένη (τουλάχιστον για την θερινή περίοδο) για YYZ, YUL & JFK. Το ORD είναι λίγο επίφοβο και όχι απαραίτητα από θέμα ζήτησης αλλά από θέμα πρακτικότητας και λειτουργίας της ίδιας της εταιρείας.Αν παρατηρήσετε στο official website της εταιρείας http://www.skygreece.com γραφεία ΔΕΝ υπάρχουν στο Σικάγο (αυτό δεν σημαίνει φυσικά και πολλά αλλά...)
Οι DL, CA, TS μπορεί να πετούν με κέρδος μπορεί και όχι με μεγάλο , μπορεί να πετούν με το κόστος εκείνες όμως έχουν ένα στόλο , ένα πτητικό έργο το οποίο μπορεί να κρατήσει - στηρίξει - προωθήσει τις απευθείας πτήσεις. Αντιθέτως η SkyGreece θα πρέπει να είναι κερδοφόρα αρκετά με τις πτήσεις αυτές για να μπορεί να έχουν διάρκεια και μέλλον. Βέβαια μετά από 3-4 χρόνια μία εταιρία θα μπορεί να σταθεί. Η Hellenic Imperial Airways θυμόμαστε όλοι ότι :
- Ξεκίνησε με προβλήματα οργάνωσης & λειτουργίας σοβαρά
- Ξεκίνησε ήδη με ένα όνομα όχι καλό στην πιάτσα
- Ξεκίνησε με αεροσκάφος παλαιού τύπου και άλλα πολλά, παρόλα αυτά όμως κατάφερε τους θερινούς μήνες (όσο κράτησε η πτητική της ζωή) να έχει πάρα πολύ καλές πληρότητες με δεδομένου και την σχεδόν μηδαμινή προώθηση της εταιρείας (διαφήμιση, ταξιδιωτικά γραφεία κ κλπ).
Η SkyGreece έχει τελείως διαφορετικό conept από την Hellenic Imperial (ως τώρα τουλάχιστον) επομένως κατά την γνώμη μου δεν τίθεται θέμα σύγκρισης και αναφοράς κοινών στοιχειών μεταξύ τους.
Η SkyGreece έχει ξεκινήσει την διαφήμιση - προώθηση αρκετά νωρίς, ενημερώνει μέσω social τα βήματα της ,τα οποία φαίνονται σταθερά. Μπορεί εμείς να την γνωρίσαμε τον τελευταίο καιρό αλλά αρκετή δουλεία έχει γίνει καιρό πριν ....

Προσωπικά θεωρώ ότι θα συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο η εταιρεία με σταθερά βήματα. Οφείλουμε να την στηρίξουμε και να μην την συγκρίνουμε με καμία άλλη αεροπορική εταιρία καθώς ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα . Η κάθε εταιρεία έχει δικά της στοιχεία που την διαφοροποιούν από τις άλλες και φυσικά η μελλοντική της πορεία θα αποδείξει αρκετά.

Καλή της επιτυχία λοιπόν :D
 
Οι ομογενείς η άλλοι επιχειρηματίες θά μπορούσαν να στήρηξουν τη νέα ΟΑ/Αιγαίου οστε να μπορέσουν αυτές να κάνουν επανέναρξη τών μακρινών δρομολογίων. Μία παραγγελεία νέων αεροσκαφών σαν το 787 θά έπρεπε να είχε γίνει από χρόνια πρίν και να μην παραγγελθουν αεροσκάφη δευτερο χέρι. Είναι πράγματι ωραίο να βλέπει κανείς τη LOT που πέταγε για χρόνια με παλαιά καί επικίνδυνα IL-62 να έχει τώρα στό στόλο της τα 787. Η ΟΑ δέν έπρεπε ποτέ να είχε πουλήσει τα πολύτημα slots. Η LOT ομως σέβεται και την ιστορία της και διαθέτει ακόμη και τα ιστορικά της χρώματα που δεν τα χάλασε για να κάνει το χατίρι νεόπλουτου επιχειρηματία!
Ας καμαρώσουμε τα 787 της LOT και τους προορισμούς στά μέρη της παλαιάς ΟΑ.
http://www.lot.com/us/en/web/newlot/pro ... promo=2113
 
Top