XXX":343lnhf8 said:
4)Η Αθήνα σαν βάση είναι είναι μαγνήτης για πολλούς Αμερικάνους,βλέπετε στο εξωτερικό ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς την Ελληνική ιστορία.Πολλοί έχουν σαν όνειρο ζωής να επισκεφθούν την Ακρόπολη την πόλη που γέννησε την δημοκρατία.
Πίστεψέ με, ο Αμερικάνος θα πάρει αυτό που ΓΝΩΡΙΖΕΙ (DL/AA/UA) κι όχι μια εταιρία-μανιταρι που ξεφυτρωσε από το πουθενα. Οπότε, δε θεωρειται αξιόλογο asset. Ο Ελληνοαμερικάνος 1ης γενιας, με τη νοσταλγια για την πατριδα, μπορει και να την προτιμήσει. Μάλλον το target group είναι οι ημεδαποί επιβατες, που λόγω πατριωτισμού θα θελήσουν να στηριξουν μια "Ελληνική" εταιρία. Τα ίδια ομως, πήγε να κανει και η ΗΙΑ και θυμαστε τι έγινε. Οι "χιλιαδες ευχαριστημενοι" επιβατες, γνωρισαν για τα καλά το KJFK από τις τοσες ώρες που έμειναν κλεισμενοι εκεί.
Επειδή ανεφερες την Hellas και τους πεινασμένους/ανεργους Έλληνες του χειμωνα. Τι σε κανει να πιστευεις ότι αυτοί που δεν μπορούν να ταξιδεψουν το χειμωνα, θα μπορούν το καλοκαίρι ? Αν δεν μπορούν να πετάξουν με τα 160€ της Hellas για Λονδίνο, θα μπορούν με τα 600-700 της Skygreece για Ν.Υ? Επίσης, το καλοκαίρι, οι περισσότερες legacy carriers που πεταν από Αθηνα(LH,LX, BA, AF, AZ, KL) βγάζουν ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ για Αμερική , τα γνωστά 350αρια-450αρια . Οπότε, ΠΟΣΟ πρεπει να πουλήσει η Skygreece στο ξεκίνημά της για να τις ανταγωνιστεί? 300€? Πρέπει να πετάει με 101% πληρότητες για να βγάλει κέρδος. Αν πάλι στοχευει στον "καλο επιβατη" (επιχειρηματία, λεφτά κλπ) που πετάει ΜΟΝΟ C/F Class και ΓΝΩΡΙΖΕΙ το αντίστοιχο προϊόν των ως άνω εταιριών, τι πρεπει να του προσφερει ως ανταγωνιστικό? Κάτι μεταξύ Emirates -Singapore-Thai + lap dance & pole dancing για να τον τραβηξει, πραμα που δε νομιζω ότι εχει την τεχνογνωσία να κανει.
Προσωπικά πιστευω, πως όλο το εγχειρημα θα αποτυχει. Σίγουρα θα κανει κάποια δρομολόγια στην αρχή, ίσως πιάσει και κάποια τουριστικά γραφεία για charters, αν και δε νομιζω ότι κάποιος θα διακινδυνευσει την πολύτιμη πελατεία του σ' ένα άγνωστο προϊόν. Ο ανταγωνισμός στο συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι μεγάλος και με μεγάλη εμπειρία. Όσο καλοπροαίρετος κι αν είναι ο Ελληνας, αν η Lufthansa τον πάει με 350€ στη Ν.Υ, αυτη θα διαλεξει. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα. Θα έδινα τα λεφτα μου καπου που γνωρίζω την ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας ή θα προτιμούσα την AF για να πετάξω με το 380 ή ακόμα τη LOT για το 787, να μη σου πω ότι θα πήγαινα μεσω FRA με Singapore. Aν μπορούσα να πάω με Air Koryo ή Sudan Airlines στη Ν.Υ πίστεψέ με θα το έκανα, ανεξαρτήτως κόστους. (εντάξει, δεν αποτελώ χαρακτηριστικό δείγμα επιβάτη, αλλά πίστεψέ με ότι πολλοί πετάνε με συγκεκριμένες εταιρίες για συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου). Όπως βλέπεις, υπάρχουν πολλές παράμετροι που θα επηρεάσουν την πορεία της Skygreece.
Ο ρομαντισμός "να πετάει η Ελληνική σημαία πάνω από τον Ατλαντικό" "Να αναβιώσουμε την ένδοξη ΟΑ" και άλλες τέτοιες κορώνες δε νομίζω ότι έχουν πλέον πέραση στην εποχή που ζούμε, όπου και το τελευταίο cent μετραει και πρέπει να πάει κάπου που θα πιάσει τόπο, πόσο μαλλον σε ένα είδος πολυτελείας, όπως τα ταξίδια...
Ο καιρός θα δειξει.