Skygreece Airlines

Άσχετο αλλά μερικοί πέταξαν και Α300-600,Β742,κάποιοι πήγαν σε άλλες εταιρείες και πέταξαν άλλους τύπους,άλλοι πήγαν στην ΟΑ από άλλες στην έχοντας πετάξει διάφορα...
Και το σωστό ερώτημα δεν είναι αν ο ιερέας θέλει "Έλληνες χειριστές" αλλά αν θέλει χειριστές μόνο από την Ολυμπιακή.
 
Σωστά όλα αυτά, αλλα αυτό με το ETOPS τι θα γίνει? στην αρχή φαντάζομαι επειδή θα είναι ναυλωμένες οι πτήσεις θα είναι ok, αλλα μετά τι γίνετε? μια ζωή ναυλωμένες θα κάνουνε? Και από την άλλη δεν λέω μπορεί να το αγόρασαν φτηνά το B767 και να έχει λιγότερα λειτουργικά έξοδα, αλλα γιατί δεν πήρε ένα A330 τότε έτσι ας πούμε οι πιλότοι τις ολυμπιακής μονο conversion θα κάνανε.
 
A) Δε ξέρω αν οι Αρχές θα ενέκριναν απλά conversion μετά από χρόνια "απραξίας"
Β) Οι ναυλωμένες (ίσως και όχι μόνο πτήσεις) θα είναι σε δρομολόγια όπου θα διεξαχθούν οι δοκιμασίες που προβλέπονται για την αδειοδότηση ETOPS.
 
Το αεροπλάνο έφυγε πριν λίγο από Αμερική και έρχεται πιο κοντά (Κωνσταντινούπολη). Αφιξη στις 6 περίπου το πρωί εκεί.
 
για πληρωματα καμπινας ξερει κανεις κατι??? οποιος απαντησει δωρο μια παστα
 
Βρε snoufel δεν πήρες είδηση ότι όλα τα πληρώματα πιλότοι χειριστες αεροσυνοδοί μηχανικοί θα είναι όλοι τις τρίτης ηλικίας ;; :hello?: Και απότι άλλη λέει ο ιεράς θα φέρει ανάπτυξη... ανάπτυξη στην τρίτη ηλικία θα φέρει δυστυχώς η ευτυχώς... :bash: τόσοι άνεργοι νέοι είναι εκεί έξω που θέλουν δουλειά αλλα όπως είπα skygreece=τρίτη ηλικία. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλα αυτό θα επικρατήσει στην τελική... δεν λέω καλά να έχεις τους έμπειρους καπετάνιους αλλα δεν χρειάζεται να όλοι τις τρίτης ηλικίας στο πιλοτήριο, και φαντάσου να σε σερβίρει η γιαγιά σου... :D όντως θα είναι Ελληνική φιλοξενία αυτό. :great:
 
Και τώρα μια απορία που έχω...
Πως και ολόκληρη Αιγαίου δεν σκέφτηκε να φέρει 2-3 τύπου αεροπλάνα για αυτές τες πτήσεις και να ξεκινήσει αυτή τα δρομολόγια. Και επίσης η Αιγαίου έχει παρα πολλές ανταποκρίσεις από όλοι την Ελλάδα και τις περιοχές γύρο από την Ελλάδα μας. Η Αιγαίου έχει τα πληρώματα το ωραίο φαγητό που προσφέρει και γενικά την ελληνική εξυπηρέτηση. Θα μου πείτε εξυπηρετεί τα συνφεροντα τις Lufthansa για τες πτήσεις αυτές αλλα πάλι τουλάχιστον 3-4 πτήσεις την εβδομαδα μπορούσε να κάνει η Αιγαίου και να μην έκανε ζημια στην Lufthansa. Τι λέτε; μήπως ο ιερέας εάν πάνε όλα καλά και πετάξουν να περιμένει πρόταση εξαγοράς από την Aιγαίου;
 
Αφου μεσω της Star Alliance η ΑΕΕ εχει (και κατ'επεκτασιν και οι επιβατες) αμεση προσβαση σε ολο το δικτυο, γιατι να ρισκαρει (σε ομολογουμενως δυσκολες εποχες) την αγορα "2-3" αεροσκαφων της κλασης Β767 - Β777 (αν και στην περιπτωση της μαλλον για Α330 θα μπορουσαμε να μιλαμε λογω ομοιοτυπιας); Για να λενε οτι εχουνε και "2-3" long range αεροσκαφη; Δεν στεκει αυτο που λες.. Θυμιζει τους επικους καβγαδες εδω μεσα για την επιλογη αεροσκαφων απο την OAW/OAL!..

Ελεος...

Φιλικα
Α.
 
Ποιος σου είπε ότι θα ειναι γιαγιάδες οι κοπέλες; Μην βγάζεις συμπεράσματα απο το πουθενά.....! Οσο για τους πιλότους που θα ειναι της .....τρίτης ηλικίας ( βλέπε 50 ρόδες) , βρες μας χειριστές με αυτη την πείρα νεώτερους, και κοπιασε!
Τέλος, ο ππνικολας και η εταιρία, στηρίζονται στην παροικία , και η οποιαδήποτε απόπειρα εισόδου της α3 θα ήταν μι μεγάλη αποτυχία.
 
Ερωτώ τον φίλο pilotAthens,αναφέρεσαι στην τρίτη ηλικία λες και πρόκειται για ντροπή,θα μπορούσε σ΄ αυτή την ηλικία να είναι ο πατέρας σου,θα τον ήθελες εκτός παραγωγικής διαδικασίας επειδή μπορεί να είναι 50+;Μάλλον έκανες λάθος,όσο για την καμπίνα 50 ετών δεν είχε η ΟΑ που γινόντουσαν τα χίλια μύρια η SKYGREECE θα έχει;Σκέψου τα λίγο και θα δεις ότι δεν έχω άδικο.Όσο για την εμπειρία στο cockpit καλώς ή κακώς οι ώρες των χειριστών από την πρώην ΟΑ δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα στην Ελληνική αεροπορική αγορά.
 
Top