Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τώρα που ήρθε ο "Ταξιάρχης" και μπήκε το νερό στο αυλάκι,για να δούμε ορισμένα πράγματα που ίσως μας βοηθήσουν να δούμε το εγχείρημα της Skygreece με άλλο μάτι.Το όραμα του πατέρα Νικόλαου βρήκε πρόσφορο έδαφος σε Έλληνες επιχειρηματίες(Αλεφαντής,Σταθάκης,Χειλάκος κλπ) οι οποίοι πέρα από το κέρδος δεν μπορεί να μην είχαν μέσα τους την αγάπη για την Ελλάδα.Όλοι μαζί έφτιαξαν μια υγιή ομάδα την οποία στελέχωσαν με στελέχη της παλαιάς ΟΑ και όχι μόνο(π.χ οικονομικός διευθυντής ex EasyJet).Δούλεψαν αθόρυβα ενώ παράλληλα επικοινωνιακά διέδιδαν το όνομα δημιουργώντας προσδοκίες και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού.Αμφισβητήθηκαν και αμφισβητούνται ακόμα αλλά δεν φαίνεται να πτοούνται ούτε από την κατάσταση ούτε από τίποτα.Βλέποντας τα πρόσωπα τους στις φωτογραφίες εγώ έχω να πω το εξής,η χαρά του πατέρα Νικόλαου δεν είναι μόνο χαρά.Είναι ανακούφιση,συγκίνηση,περηφάνια και πολλά άλλα που ίσως δεν μπορώ εγώ να περιγράψω.Θεωρώ ότι κρύβουν εκπλήξεις που καλά να είμαστε θα τις σχολιάζουμε από εδώ.Καλή τους επιτυχία και καλοτάξιδοι....
 
Επλίζω να κρύβει εκπλήξεις. Απλά εύχομαι αυτό που ήδη έχουν πει πολλοί, να μην καταντήσει σαν καμιά Hellenic Imperial. Θυμάμαι τότε το 2010 ήμουν σε πτήση ΟΑ AMS-ATH και ο συγκυβερνήτης ήταν στην ΗΕ, ήταν πολύ καλός αεροπόρος, και έλεγε για πληρώματα εν υπηρεσία για 30 ώρες, να πετάνε στα ελάχιστα από άποψη ασφάλειας κ.ο.κ. όπως όλοι ξέρετε.

Άσχετο τώρα, υπάρχει καμία περίπτωση να καταντήσει στα χέρια της Αιγαίου σε λίγα χρόνια?
 
Δηλαδή η SKYGREECE έγινε κιόλας τόσο μεγάλη εταιρεία με ένα 767 που δεν έχει κάνει ακόμα δρομολόγιο, που θεωρείς την Αιγαίου κατάντια; Όσο για One world κλπ, καλό είναι να πατάμε στο έδαφος.
 
Εδω μαθαμε οτι η Aegean φοβαται τη σκια της και δεν ανοιγει υπερατλαντικα. Βεβαια χωρις να κατσει να σκεφθει καποιος για ποιο λογο μια σοβαρη εταιρια ειχε αφησει αυτο το εγχειρημα. Μαλλον ειναι οι κακοι Γερμανοι που θελουν η Αθηνα να μην εχει υπερατλαντικα για να μας ρουφουν το αιμα στη Φρανκφουρτη και το Μοναχο
 
TO ΑΠΟΚΛΕΙΕΙΣ?? αυτο με την lufthansa να εχει πελατες απο Ελλαδα για ανταποκριση σε υπερατλαντικους προορισμους αν εχεις κατι να μας πεις εδω ειμαστε να σε ακουσουμε!!!
 
Εγω παντως αν ημουν AEGEAN θα ντρεπομουν σαν εταιρια να εχω μονο προορισμους στην ευρωπαικη ηπειρο και αντε και μεση ανατολη, λες και η υφηλειος τελειωνει στην Αγγλια Γαλλια Ισπανια δηλαδη ελεος, ανεξαρτητα απ την επιτυχια η οχι της SKYGREECE ειχαν τα κοτσια να το κανουν και πηραν αεροσκαφος 767 εστω 22ετων, γιατι της delta ποσο ειναι τα 767 νομιζετε!!!!! και το εχω πει ξανα η Εθνικη στο μουντιαλ θα παει με Ταξιαρχη να το θυμαστε!!!!!
 
Καλώς μας ήρθε!
 

Attachments

  • SKYGREECE1a.JPG
    SKYGREECE1a.JPG
    240 KB · Προβολές: 1.245
jet":38hvkbkz said:
Εγω παντως αν ημουν AEGEAN θα ντρεπομουν σαν εταιρια να εχω μονο προορισμους στην ευρωπαικη ηπειρο και αντε και μεση ανατολη, λες και η υφηλειος τελειωνει στην Αγγλια Γαλλια Ισπανια δηλαδη ελεος, ανεξαρτητα απ την επιτυχια η οχι της SKYGREECE ειχαν τα κοτσια να το κανουν και πηραν αεροσκαφος 767 εστω 22ετων, γιατι της delta ποσο ειναι τα 767 νομιζετε!!!!! και το εχω πει ξανα η Εθνικη στο μουντιαλ θα παει με Ταξιαρχη να το θυμαστε!!!!!

Έτσι έτσι... συμφωνώ σε όλα εκτός από την εθνική... και γιατί δηλαδή να πάει με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ και όχι με το DIE που και cult είναι και πιο μουράτο?

Και στο ζουμί τώρα... μακάρι ο παππάς να κάνει το θαύμα του και επιτέλους να ενώσει την Αθήνα με το Sunan, μπας και έρθει και κανένας τουρίστας της προκοπής στην χώρα μας... αν περιμένουμε από τους καρμοίρηδες της Aegean που δεν βλέπουν πέρα από την μύτη τους θα το χάσουμε το τρένο της ανάπτυξης...

Σοβαρή κουβέντα τώρα για τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ, τον παπά και την εταιρία που με την αδάμαστη Ελληνική ψυχή θα ενώσει την Αθήνα με όλο τον κόσμο, δεν νομίζω να περιμένετε να γίνει... το πολύ πολύ να γίνει κανα ευχέλαιο στην πίστα για ξεκάρφωμα και μετά προσκυνηματική πτήση στο Τελ Αβιβ για να πάρουμε το φως το αληθινό... μετά ο jet θα μας πει τα επόμενα σχέδια να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
 
Αγαπητέ COMPUTERISE,

σοβαρή κουβέντα γίνεται, αλλά δυστυχώς ο 'θόρυβος' από ορισμένες φανατισμένες (και αγγράμματες) φωνές δεν μας άφηνε σε ηρεμία...

για παράδειγμα:
XXX":bf5c8ew2 said:
Τα μεγαλύτερα προβλήματα προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η εταιρεία είναι
1)Ο ανταγωνισμός ο οποίος θα είναι μεχρις εσχάτων
κανείς δεν μπορεί να περιμένει ότι θα τον περιμένουν με ροδοπέταλα. Ο ανταγωνισμός όμως σε κάνει καλύτερο.
XXX":bf5c8ew2 said:
2) Τα πολύ μεγάλα κεφάλαια που θα χρειαστεί ιδιαίτερα τον πρώτο χρόνο(εδώ δεν μας απαντάνε ποιος μεγαλο επειχειρηματίας βρίσκεται από πίσω;Το να λέμε ακούσα από καπποιον ότι κρύβονται φραγκάτοι δεν λέει τίποιτα,ονόματα παρακαλώ)
ονόματα δεν με τρώει να μάθω. Αλλά να παρατηρήσω ότι κανένα τέτοιο εγχείρημα δεν θα πετύχει αν δεν έχει μεγάλη υπομονή. Καμία καινούργια και σοβαρή επένδυση δεν αποδίδει πριν από τρία χρόνια, ορισμένες φορές και περισσότερο. Άρα ας είναι προετοιμασμένοι οι 'χορηγοί' να 'βαθύνουν' τις τσέπες τους.

XXX":bf5c8ew2 said:
3) Η εμπιστοσύνη η οποία έχει χαθεί μετά τα καραγκιοζιλίκια του Ταλάλ με την HELLENIC IMPERIAL.
Αλήθεια αν είναι τόσο κερδοφόρα γραμμή το π.χ(ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) γιατί άλλες εταιρείες δεν κάνουν βάσεις στην Αθήνα;Γιατί πολύ απλά είναι ασύμφορο και λόγω φόρων και λόγω οικονομικής κρίσης.
Ας μην ξεχνάμε οτι ο 'πάτερ' ήταν, ολίγον τι, διαπλεκόμενος και στα 'καμώματα' της Αυτοκρατορικής. Άρα, ξέρει.

Όσο για το αν είναι κερδοφόρα. Οι καιροί έχουν αλλάξει. Δεν είναι μόνο η κρίση στη χώρα μας (όχι πως η Αμερική πάει και πολύ καλύτερα...) Είναι κυρίως η δραστικά διαφορετική πραγματικότητα σε ό,τι αφορά το hubbing στην Ευρώπη. Πριν 20 χρόνια, που είχαμε καθημερινά 1 747 της TWA, άλλο ένα της ΟΑ, και ενίοτε παραπάνω καθημερινά για JFK, αλλά για LHR είχαμε μόνο δύο αλλά ...άνετες πτήσεις από Αθήνα που έφευγαν μετά τις 9, το ίδιο και για FRA, παρόμοια για CDG. Σήμερα έχουμε όσες πτήσεις θέλουμε ...γαλατάδικα, που μας πάνε πρωι-πρωί σε 6-7 hubs στην ευρώπη και από εκεί με 1-2 ώρες αναμονή σε 20+ προορισμούς εντός USA. Και βέβαια υπάρχει καθημερινά και αντίστοιχη πτήση για την επιστροφή. Και όλα αυτά καθημερινά και όλο το χρόνο. Άρα η 'ανάγκη' για non-stop έχει εκλείψει (και γι' αυτό η DL, αν και μόνη της δεν μπορεί να διατηρήσει όλο το χρόνο τη σύνδεση).
Και ούτε θα λύσει το πρόβλημα της 'διασποράς', που ασφαλώς δεν κατοικεί μόνο πέριξ του JFK, αλλά και πέριξ του ORD, LAX, MCO, PHL, κλπ κλπ κλπ.
XXX":bf5c8ew2 said:
Λυπάμαι αν προσγείωσα κάποια άτομα και λυπάμαι αν ενοχλεί κάποιους η άποψη μου αλλά ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.
εμένα δεν με ενόχλησε καθόλου - και χάρηκα που είδα μια ψύχραιμη ανάλυση.
 
Μπορούμε να την κρίνουμε την εταιρεία από την πορεία της και όχι από τις εικασίες του ενός ή του άλλου;Βιαζόμαστε στην Ελλάδα πολύ,και το χειρότερο είναι ότι στα λάθη μας δεν ζητάμε συγγνώμη αν πέσαμε έξω ή ακόμα δεν παραδεχόμαστε το μας λάθος ώστε να διορθωθούμε κιόλας.Τέλος πάντων καλά να είμαστε να τα συζητάμε, και επειδή θεωρώ ότι μας "διαβάζουν",ας τους δίνουμε με τα σχόλιά μας τα συγχαρητήρια όταν τα αξίζουν και ας τους μεμφόμαστε στα κακώς κείμενα που κι αυτά σε κάθε αρχή είναι μέσα στο πρόγραμμα.
 
Top