Αγαπητέ COMPUTERISE,
σοβαρή κουβέντα γίνεται, αλλά δυστυχώς ο 'θόρυβος' από ορισμένες φανατισμένες (και αγγράμματες) φωνές δεν μας άφηνε σε ηρεμία...
για παράδειγμα:
XXX":bf5c8ew2 said:
Τα μεγαλύτερα προβλήματα προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η εταιρεία είναι
1)Ο ανταγωνισμός ο οποίος θα είναι μεχρις εσχάτων
κανείς δεν μπορεί να περιμένει ότι θα τον περιμένουν με ροδοπέταλα. Ο ανταγωνισμός όμως σε κάνει καλύτερο.
XXX":bf5c8ew2 said:
2) Τα πολύ μεγάλα κεφάλαια που θα χρειαστεί ιδιαίτερα τον πρώτο χρόνο(εδώ δεν μας απαντάνε ποιος μεγαλο επειχειρηματίας βρίσκεται από πίσω;Το να λέμε ακούσα από καπποιον ότι κρύβονται φραγκάτοι δεν λέει τίποιτα,ονόματα παρακαλώ)
ονόματα δεν με τρώει να μάθω. Αλλά να παρατηρήσω ότι κανένα τέτοιο εγχείρημα δεν θα πετύχει αν δεν έχει μεγάλη υπομονή. Καμία καινούργια και σοβαρή επένδυση δεν αποδίδει πριν από τρία χρόνια, ορισμένες φορές και περισσότερο. Άρα ας είναι προετοιμασμένοι οι 'χορηγοί' να 'βαθύνουν' τις τσέπες τους.
XXX":bf5c8ew2 said:
3) Η εμπιστοσύνη η οποία έχει χαθεί μετά τα καραγκιοζιλίκια του Ταλάλ με την HELLENIC IMPERIAL.
Αλήθεια αν είναι τόσο κερδοφόρα γραμμή το π.χ(ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) γιατί άλλες εταιρείες δεν κάνουν βάσεις στην Αθήνα;Γιατί πολύ απλά είναι ασύμφορο και λόγω φόρων και λόγω οικονομικής κρίσης.
Ας μην ξεχνάμε οτι ο 'πάτερ' ήταν, ολίγον τι, διαπλεκόμενος και στα 'καμώματα' της Αυτοκρατορικής. Άρα, ξέρει.
Όσο για το αν είναι κερδοφόρα. Οι καιροί έχουν αλλάξει. Δεν είναι μόνο η κρίση στη χώρα μας (όχι πως η Αμερική πάει και πολύ καλύτερα...) Είναι κυρίως η δραστικά διαφορετική πραγματικότητα σε ό,τι αφορά το hubbing στην Ευρώπη. Πριν 20 χρόνια, που είχαμε καθημερινά 1 747 της TWA, άλλο ένα της ΟΑ, και ενίοτε παραπάνω καθημερινά για JFK, αλλά για LHR είχαμε μόνο δύο αλλά ...άνετες πτήσεις από Αθήνα που έφευγαν μετά τις 9, το ίδιο και για FRA, παρόμοια για CDG. Σήμερα έχουμε όσες πτήσεις θέλουμε ...γαλατάδικα, που μας πάνε πρωι-πρωί σε 6-7 hubs στην ευρώπη και από εκεί με 1-2 ώρες αναμονή σε 20+ προορισμούς εντός USA. Και βέβαια υπάρχει καθημερινά και αντίστοιχη πτήση για την επιστροφή. Και όλα αυτά καθημερινά και όλο το χρόνο. Άρα η 'ανάγκη' για non-stop έχει εκλείψει (και γι' αυτό η DL, αν και μόνη της δεν μπορεί να διατηρήσει όλο το χρόνο τη σύνδεση).
Και ούτε θα λύσει το πρόβλημα της 'διασποράς', που ασφαλώς δεν κατοικεί μόνο πέριξ του JFK, αλλά και πέριξ του ORD, LAX, MCO, PHL, κλπ κλπ κλπ.
XXX":bf5c8ew2 said:
Λυπάμαι αν προσγείωσα κάποια άτομα και λυπάμαι αν ενοχλεί κάποιους η άποψη μου αλλά ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.
εμένα δεν με ενόχλησε καθόλου - και χάρηκα που είδα μια ψύχραιμη ανάλυση.