Skygreece Airlines

Για να μη παρεξηγηθώ σαν μέγεθος Αιγαίου και skygreece είναι πράγματα Που δεν χωράνε συγκρίσεις αλλά μια εταιρεία που τόλμησε να κάνει κατι τόσο δύσκολο ναι μέχρι στιγμής εγώ αν ήμουν Αιγαίου θα προβληματιζομουν που τόσα χρόνια δεν τολμησα να κάνω πέραν Ελλάδα και Αγγλία και Ισπανία που είναι τα ποιο μακρινά ταξίδια της αυτό τίποτα άλλο
 
Μάλλον δεν γνωρίζεις καλά τα αεροπορικά πράγματα και τις καταστάσεις στην εγχώρια και παγκόσμια αεροπορία. Οπότε καλύτερα να αφήσεις τα περί "γυαλιών" και "αεροπορικού φόρουμ". Δεν έχει σχέση η A3 με την GW ούτε λειτουργούν ανταγωνιστικά οπότε καμία δεν έχει βάλει γυαλιά στην άλλη. Το γιατί η Α3 δεν έχει κάνει ως τώρα υπερατλαντικές πτήσεις είναι γνωστό σε όποιον γνωρίζει 2-3 πράγματα.
Ναι, είναι σημαντικό να ξεκινήσεις αλλά το πιο δύσκολο είναι να παραμείνεις.
Σαφώς και να πούμε καλή συνέχεια στην εταιρία, αλλά ας κρατάμε και μικρό καλάθι ακόμα γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μας στα πλαίσια της Ελληνικής αεροπορικής πραγματικότητας, ακόμα κι από εταιρίες που ξεκίνησαν.
 
Μου φαίνεται ότι ήμουν σαφής ξέρω πολύ καλά τι γίνεται στον παγκόσμιο χάρτη της αεροπορικής βιομηχανίας.Άλλο το ένα άλλο το άλλο ποιο εσωστρεφη αεροπορική εταιρεία απ την Αιγαίου δεν έχω ξαναδεί,ξέρουμε όλοι ότι οι μεγάλες εταιρίες παίζουν με συμμαχιες λόγω καυσίμων περισσότερο, αλλά το να μην έχει τολμήσει να βγει πάρα έξω δεν είναι λογικό άποψη μου είναι δύσκολο να κρατηθεί αλλά αν το κάνει να δω τι θα λέμε όλοι.
 
Γιατι στο θεμα της SkyGreece καθε τοσο καποιος σταζει χολη για την Aegean? Πραγματικα, δεν μπορω να το καταλαβω. Σταματηστε τις συγκρισεις, τα μεγεθη δεν μπορουν να μπουν σε ζυγαρια.

Το πλανο του πατερα εχει ακομα πολλες τρυπες. Μολις δυο αεροσκαφη και υποσχεται επεκταση σε Νεα Υορκη, Σικαγο, Βοστωνη και Γιοχανεσμπουργκ. Εξακολουθω να αμφιβαλλω για το κατα ποσο χωρις short-haul δικτυο μπορει να υποστηριχθουν αυτες οι πτησεις, ακομα και να την βγαλει με τα αεροπλανα. Εκτος αν κανει τσαρτεριες, 1 φορα την εβδομαδα με καναδεζικα γραφεια.

Απο την αλλη δεν μπορουμε να κατηγορουμε την Aegean για εσωστρεφεια, ειδικα τα τελευταια χρονια, μεγαλωνει το στολο της και εχει καλυψει σχεδον ολους τους κυριους Ευρωπαϊκους προορισμους. Και μαζι με το τεραστιο δικτυο των Γερμανων, μπορει να προωθει επιβατες σε προορισμους που η ιδια δεν πεταει απευθειας και πολλες φορες με δελεαστικες τιμες, ειδικα απο Αθηνα.

Η Aegean ειναι μια ιδιωτικη εταιρια με σκοπο το κερδος. Αν εκριναν οτι η επιβατικη κινηση σηκωνε επενδυση σε long-haul, θα το ειχαν κανει και πιθανον να το κανουν, εχει αναφερθει πολλες φορες ο Βασιλακης σε αυτο. Δεν ειναι υποχρεωση τους να πετανε ΗΠΑ. Και στο κατω κατω αν οι γραμμες Ελλαδα-Βορεια Αμερικη αποδειχθουν χρυσωρυχειο για τη SkyGreece και χαμενη βγει η Αιγαιου, τι σας νοιαζει; Μεριδιο απο τα κερδη παιρνετε; Εγω προσωπικα οχι... :mrgreen: :mrgreen:
 
Πρωτα απ' ολα δεν μπορουμε να κρινουμε μια εταιρια απ' το αν κανει υπεραντλαντικα δρομολογια ή οχι. Δηλαδη θελετε να πειτε οτι η Skygreece εβαλε τα γυαλια στην Ryanair και στην Easyjet επειδη αυτες δεν κανουν υπερατλαντικα :wall: :wall: :wall: . Και κατα δευτερον μια εταιρια δεν εχει σαν σκοπο την πραγματοποιηση μερικων υπερατλαντικων πτησεων αλλα την καθιερωση της σε ορισμενα δρομολογια ή οποιον αλλο τροπο πιστευουν στην εταιρια. Καλη αρχη βεβαια στην Skygreece και καλες της πτησεις :D
Φιλικα παντα Παυλος
 
Κύριοι ψυχραιμία και μην αρχίσουμε τα στοιχήματα αν θα πάει καλά η προσπάθεια ή όχι. Ναι πράγματι, άρχισαν οι πτήσεις, προς το παρών από Τορόντο προς Αθήνα (σε 15 μέρες θα επιστρέψουν πίσω όσοι ήλθαν), δύο τον αριθμό, προφανώς Charter ή Schedule μία φορά την εβδομάδα, με διαφορετικά α/φη η κάθε μία και άδεια την Αθήνα –Τορόντο. Θέμα σύγκρισης των δύο εταιρειών δεν τίθεται. Η κάθε εταιρεία έχει το πρόγραμμά της και τον σκοπό της. Πολύ σωστά αναφέρθηκαν και άλλοι, το θέμα είναι να παραμείνεις στο χώρο και όχι να εμφανιστείς απλώς. Θα πρότεινα πάντως κάτι που δεν κοστίζει !!!! Ας προσέχουν λίγο τις φωτογραφίες που δημοσιεύουν και ας αφήσουν κατά μέρος την όποια συνεργασία με την Beaytyworld by Despina Gavala διότι από ενδυμασία!!!!!!!!, είναι όλοι τους άλλα αντ’ άλλων, από την γόβα, παπούτσι ανδρικό, τσάντα, στολή κλπ άλλος φοράει την παιδική του και άλλος του μεγαλύτερου αδελφού του (προφανώς η εταιρεία δεν πληρώνει τις στολές, ας πληρώνει τουλάχιστον τους μισθούς). Καλή αρχή και καλές πτήσεις.
 
Συγνώμη είπα ότι κάνω σύγκριση με την Αιγαίου? Δεν θα λέτε πράγματα τα όποια δεν έχω πει, είπα κάτι ξεκάθαρα ότι δεν τολμαει να ανοιχτεί και μια εταιριουλα σαν την skygreece τόλμησε αυτό είπα! Και όσο για την επένδυση της σε Airbus που είπε κάποιος είναι η μόνη εταιρεία σε υλικό που μπορεί να καλύψει το κενό της ολυμπιακής αεροπορίας, και επειδή έχουμε μόνο αυτή δεν σημαίνει ότι δεν θα την σχολιάζουμε!
 
Κι όμως αγαπητέ πάτερ (ή όποιο άλλο εξαπτέρυγο είστε,, τέλος πάντων), κάνατε σύγκριση και μάλιστα άκομψη. Τι θα πει "έβαλε τα γυαλιά στην Αιγαίου" ;
Επειδή δηλαδή, νοικιάσατε ένα σαπάκι 21 χρονών, του κοτσάρατε μια σημαία κι ένα αγιωτικό όνομα για να προσελκύσετε την πονεμένη θειά με το καντήλι και τον μπάρμπα από το Τσίκαγο με τη λουλουδάτη πουκαμίσα (αφού αυτό είναι το target group σας, μη μου πείτε ότι ποντάρετε στο χρηματιστή της Wall Stret), στήσατε και μια καρακιτσάτη φιέστα στα finals του CYYZ, με την τσάτσα να φωνάζει "μεγάλη η χάρη Σου, Ταξιάρχη μου" (ναι το είδα το video, μόνο το αρνί στη σούβλα έλειπε κι οι καραγκούνες), νομίζετε ότι πιάσατε τον Πάπα απ' τα ...γένια και τρέμε Lufthansa ?
Τσαρτεράδες είστε κι ας μη γελιώμαστε. Ποιός μας λέει ότι η Αegean δε θέλησε να πάει λάδι και ζυγούρια στη Νέα Υόρκη, αλλά τελικά σκέφτηκε "που πας ρε Καραμήτρο, σε ένα δρομολόγιο που είναι υπερκορεσμένο, που για να πάρεις slot στο JFK πρέπει να σε λένε Obama το λιγότερο, δεν κρατάς τα λεφτάκια σου να τα κάνεις αεροπλανάκια, να κουβαλάς Ρωσσάκια για ψώνια, να τους χρεώνεις τη βαλίτσα να γκρινιάζει ο Γιωρίκας μας ?"

Δε θα γίνω κλισεδιάρης του στυλ "ας πάει καλά,Παναγία μου, ελληνική εταιρία είναι, να φάνε ψωμάκι τα παιδάκια μας". Θα σας υπενθυμίσω μόνο τα ρητά" μηδένα προ του τέλους μακάριζε" και "μεταξύ χειλέων και κύλικος, πολλά πέλει"...
 
Γιατρέ μου, γεια στο στόμα σου. Αυτά και άλλα πολλά. Ψάχνω στο δίσκο να δώ το Ελληνικό φαγητό ή δεν βλέπω καλά. Είπαμε προ πολλού ότι το Show γίνεται μπας και δαγκώσουμε κανένα επενδυτή.
 
Την Θεσσαλονίκη γιατί δεν την αναφέρει κανένας? Γιατί εμένα τα μάτια μου δεν είδαν καμιά skygreece και κανένα 767, με τι τους βάλανε τα γυαλιά? Με πτήσεις που δεν έγιναν, η μήπως με το ξένο νοικιαρικο αεροσκάφος επειδή αυτό του Αγίου όρους βρίσκονταν υπό service η κι εγώ δε ξέρω τι?

Και εγώ θα ήθελα να δω ευρείας ατράκτου αεροσκάφος βαμμένο με το livery της aegean, όμως μόνο στο fsx γίνεται αυτό προς το παρών. Η aegean προφυλάσσει τον εαυτό της από ριψοκίνδυνες αποφάσεις και ενέργειες που μπορεί να φέρουν οικονομικές απώλειες, και από την στιγμή που έχει τους μεγάλους σε συμμαχία γιατί να μην τους χρησιμοποιεί ως μια λύση στα transatlantic? Απλό παράδειγμα από Θεσσαλονίκη πετάς με την πρωινή πτήση της aegean για μοναχό και από εκεί αλλάζεις πτήση της lufthansa που σε πάει σχεδόν σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Λέτε αν το ελληνικό κοινό έφτανε για να συμπληρώσει τέτοιες πτήσεις η Αιγαίου να μην προχωρούσε σε αυτό το βήμα?

Άλλο η skygreece και άλλο η aegean, μην συγκρίνουμε μια εταιρεία με χρόνια στον αεροπορικό χώρο, εμπειρίες, συνεργασίες, επεκτάσεις, επιτυχίες, με μια εταιρεία που μόλις βγήκε στην αγορά.

Μακάρι να πάει καλά η skygreece και να πάρει και αεροπλάνα και να επεκτείνει το δίκτυο παγκοσμίως και μέσα στην χώρα, καλή τους επιτυχία λοιπόν σε ότι κάνουν!
 
Top