Ευτυχώς ακόμη υπάρχουν εισιτήρια με €118 ΑΤΗ-SOF-ATH και το καλύτερο ότι μπορείς να συνδυάσεις και τις 2 εταιρείες, εκτός από την εμπειρία των εταιρειών είναι πολύ καλύτερα τα ωράρια να πετάξεις με ΟλυμπιΑιγαίου και να επιστρέψεις με Bulgaria Air καθώς η BF πετά για Αθήνα (1,3,5,7) στις 20:30 και με Ε190.
Η εμπειρία μου ήταν να φύγουμε Παρασκευή από Αθήνα με ΟλυμπιΑιγαίου η οποία έχει 2 πτήσεις, την
ΟΑ6856 στις 08:25 και την
ΟΑ6858 στις 16:00. Φυσικά να περιμένεις να πετάξεις με τον σαλαμοκόπτη,.... όπως είδη γνωρίζουμε μπορείς να κάνεις e-check-in κ.λ.π.
Η επιβίβαση φυσικά γίνεται με λεωφορείο, και αντικρίζεις την θαυμάσια καμπίνα:
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24419
Η πληρότητα της πτήσης ήταν 53%. Η καραμελίτσα μας προσφέρθηκε από φυσικά … τα κορίτσια της εταιρείας. Μπορώ να διαβεβαιώσω ότι είναι πολύ καλύτερα ντυμένες και ποιο χαμογελαστές από τις αντίστοιχες της Α3. Η απογείωση ήταν ακριβώς στην ώρα της, και η εξυπηρέτηση ακριβώς η ίδια και με τις άλλες πτήσεις της εταιρείας.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=23812
Μπορεί τα α/φ να αλλάζουν αλλά η εξυπηρέτηση είναι η ίδια.
Πάντα ξεχνάω να βγάλω φωτό και από το κρουασάν που προσφέρουν - αργότερα με τον καφέ ή τσάι - και τσαντίζομαι γιατί είναι τόσο άνοστο, τόσο κρύο τόσο άγευστο που καλύτερα να μην το σέρβιραν. Καλά μην νομίζεται ότι η ποιότητα του σάντουιτς είναι καλύτερη, πολύ ψωμί με τυρί και με το ζόρι ανακαλύπτεις ίχνη γαλοπούλας.
Το περιοδικό της εταιρείας ποια έχει αντικατασταθεί από το blue, άθλιο με πάντα μια φωτό μιας κοπέλας στο εξώφυλλο. Με αυτή την συμπεριφορά οι ξένοι θα μας περάσουν για λιγούρια, ή νομίζουμε ότι είμαστε ακόμη <καμάκια> του 1970. Μας προσφώνησε ο captain και σε 1 ώρα και 15 λεπτά προσγειωνόμαστε στο SOF, όπου αντικρίζουμε το Α330-223 της
ΒΗ Air να περιμένει να κάνει κάποια ναυλωμένη πτήση (και αυτοί προγραμματίζουν να ξεκινήσουν δρομολόγια προς JFK το καλοκαίρι 2015).
http://aeropress-bg.com/categoryblog/25 ... h-air.html
Πολύ ωραίο, νέο αεροδρόμιο συγχρηματοδοτούμενη η κατασκευή του από την Ε.Ε.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24421
Κρίμα τόσο ωραίες εγκαταστάσεις και να εξυπηρετούν ΜΟΝΟ περίπου 4 εκατ. επιβάτες κάθε χρόνο. Με το που βγαίνεις από το κτήριο
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24420
Υπάρχει ακόμη το Terminal 1 το οποίο εξυπηρετεί loco και charter εταιρείες
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=17807
Υπάρχουν δύο τρόποι να φτάσεις στην πόλη. Δίπλα από το κτήριο αφίξεων υπάρχει ο σταθμός του τρένου που σε φτάνει στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό και υπάρχει το λεωφορείο Νο. 84 που με 50 λεπτά του ευρώ (1 leb = 1.93 ευρώ) αποβιβάζεσαι στην στάση του Πανεπιστημίου που είναι ένα τετράγωνο μακριά από την εκκλησία του Αλεξάνδρου Νέφσκη. Νομίζω ότι για μας τους τουρίστες είναι καλύτερα να πάρεις το λεωφορείο που είναι συχνά τα δρομολόγια και σε 30-45 λεπτά φτάνεις στον προορισμό σου.
Η πόλη είναι ευχάριστη με μόλις 1,3 εκατ. κατοίκους και πολύ ανθρώπινη με τα πολυάριθμα πάρκα, ένα εξ αυτών είναι και τεράστιο = δάσος με τα Ελληνικά δεδομένα. Πολύ καθαρή και οργανωμένη για τα Ελληνικά δεδομένα.
Οι τιμές των ξενοδοχείων καλές αν και έχουν φτάσει τα €60 για κεντρικό, 3 άστρων στην Βίτοσα Λεωφόρο η οποία είναι πεζοδρομημένη και γεμάτη κόσμο, μαγαζιά, καφετέριες.
Τα φαγητά αρκετά νόστιμα και σε εστιατόρια να υπολογίζεις κυρίως πιάτο, σαλάτα, μπύρα ότι κοστίζουν €15. Καμία σχέση με τα εστιατόρια της Αθήνας που και μετά την κρίση δεν προσαρμόζονται στην πραγματικότητα. Αλλά καλά κάνουν αφού υπάρχει πελατεία και τα συντηρεί.
Το Μοναστήρι της Ρίλα είναι μια ημερήσια εκδρομή που πρέπει να γίνει όχι μόνο από θρησκευτικό ενδιαφέρον αλλά και αρχιτεκτονικό αλλά και η φύση στο δάσος και τα ποτάμια είναι εκπληκτική. Εκδρομή με πούλμαν από τον ναό της Σοφίας κοστίζει €25 το άτομο.
Την Κυριακή το βράδυ επιστρέψαμε με την Bulgaria Air γιατί μας έδωσε περισσότερο χρόνο στην πόλη. Φτάνοντας στο αεροδρόμιο είδαμε ότι εκείνη την ημέρα η Α3 είχε εκτελέσει το δρομολόγιο
ΟΑ6859 στις 17:55 με πραγματικό α/φ.
Καλά που είχαμε κάνει e-check-in 24 ώρες πριν την πτήση γιατί η πτήση ήταν 100% γεμάτη.
108 άτομα περίμεναν να επιβιβαστούν στο λεωφορείο για να μας πάει στο Ε190. Μέχρι και η business class ήταν γεμάτη, λέτε από επιβάτες της οικονομικής…. Κακώς που κάναμε e-check-in.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24424
Προσωπικά μου αρέσει πολύ σαν α/φ και αν και γνωρίζω ότι η εταιρεία τα έχει παραλάβει το 2012, απογοητεύθηκα μπαίνοντας στο α/φ. Στο προσκέφαλο των καθισμάτων δεν υπάρχει χάρτινο κάλυμμα, η μοκέτα στον διάδρομο ήταν πολυχρησιμοποιημένη και δεν σου έκανε ευχάριστη διάθεση. Το πλήρωμα καμπίνας αποτελούμενο από 2 φροντιστές και 1 αεροσυνοδό η οποία ήταν και η αρχηγός.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24423
Στα καθίσματα επάνω ήταν ακουμπισμένα από ένα μπουκαλάκι νερό.
Οι πόρτες του α/φ έκλεισαν 10 λεπτά νωρίτερα και αμέσως απογειωθήκαμε. Θα κάναμε 1 ώρα πτήσης για Αθήνα. Ωραία δύση ηλίου
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24425
Άρχισαν το σερβίρισμα το οποίο αποτελούταν από σάντουιτς, χυμούς, κρασί και συγχρόνως σου έδιναν και σοκολατίτσα με τον καφέ ή το τσάι.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24422
Που να σερβίρουν τόσο κόσμο, με το που τελείωσαν το σερβίρισμα άρχισε η κάθοδος του α/φ για προσγείωση.
Με το που τελείωσα το σάντουιτς το οποίο ήταν πολύ καλύτερο από της ΟΑ είχε και ντομάτα και μαρούλι και το ψωμί δεν ήταν λάστιχο, ξεφύλλισα το περιοδικό τους χαζεύοντας τους προορισμούς τους και τις συνεργασίες με άλλες αεροπορικές εταιρείες στις πόλεις που πετούν για μετεπιβιβάσεις. Στην Αθήνα φυσικά χρησιμοποιούν τις Αράπικες.
Επειδή δεν προλάβαιναν να κάνουν το value sales ανήγγειλαν από τα μεγάφωνα ότι εάν θέλαμε κάτι να καλέσουμε το πλήρωμα καμπίνας, μην περιμένετε να αγοράσετε τσιγάρα τα οποία είναι πάμφθηνα (αγοράστε από το αεροδρόμιο) γιατί λόγω Ε.Ε. απαγορεύεται η πώληση.
Προσγειωθήκαμε ακριβώς στην 1 ώρα και πάλι έπρεπε να επιβιβαστούμε στο λεωφορείο.
Μάλλον γιατί η ΟλυμπιΑιγαίου έχει την φτηνότερη εξυπηρέτηση στο δρομολόγιο έτσι και η Bulgaria Air δεν ξοδεύει για φυσούνα.
Αφού το Q400 δεν φτάνει την φυσούνα γιατί και το Ε190 να ξοδευτεί;.
Κακώς αυτές οι μικρολεπτομέρειες κάνουν την διαφορά στο επίπεδο εξυπηρέτησης των αεροπορικών, η ΟλυμπιΑιγαίου τα χώνει για να κρατά τις διακρίσεις αλλά από εξυπηρέτηση επιβατών κάθε χρόνο και χειρότερα.