Solo fees = Dual fees ?

  • Thread starter Thread starter NMG
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

NMG

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
23/01/2008
Μηνύματα
2
Likes
0
Αγαπητά μέλη,

Να ξεκινήσω απολογούμενος για την μάλλον ανόητη ερώτηση μου: Άκουσα ότι
στα πλαίσια της εκπαίδευσης για το PPL, το κόστος (ανά ώρα) όταν πετάς solo είναι το ίδιο
με το κόστος όταν πετάς με τον instructor (δηλ. για τον instructor πληρώνεις ακόμα και όταν
πετάς solo). Η εξήγηση που μου δωθηκε ήταν οτι πριν παρεις το PPL δε μπορεις να
πεταξεις χωρις την εγκριση του instructor, και οτι συνεπως "πετάς solo μεν, αλλά με το πτυχίο
του instructor σου, και συνεπώς πληρώνεις για dual (παροτι μονος σου)". Θα σας ημουν ευγνωμων
εαν θα μπορουσατε να επιβεβαιωσετε (or otherwise) οτι οντως ετσι εχουν τα πραγματα (μια
γρηγορη ματια στο δικτυο μου εδειξε αλλα πραγματα, αλλα δεν εχω καν τα τυπικα προσοντα για
μπορω να κρινω).

Σας ευχαριστώ,
Νικος

Edited: Μεταφέρθηκε στη σωστή κατηγορία.
 
Αν καί δέν είμαι πιλότος αλλά απλός aviation fan,θεωρώ οτι η εξήγηση που σού δόθηκε είναι λογική.

Πρίν πάρης το PPL,είσαι υπό την εποπτεία και καθοδήγηση τού "ινστρούχτορα" ακόμα και όταν πετάς μόνος σου,οπότε λογικό είναι νά πληρώνης γι'αυτόν,αφού εξακολουθεί να σέ εκπαιδεύη έστω και από τον πύργο ελέγχου (ή εν πάσει περιπτώσει το traffic control room) τού εκπαιδευτικού σου κέντρου.

Απαξ καί περάσης τίς εξετάσεις και πάρης το πτυχίο,παύεις να είσαι εκπαιδευόμενος (τουλάχιστον γι'αυτό το επίπεδο).....
 
Έφτασα στα πρόθυρα του PPL (έχω καμμιά 40ριά ώρες σε TB-9). Η ώρα εκπαίδευσης πληρώνεται το ίδιο είτε είναι μέσα ο εκπαιδευτής είτε όχι.
 
Σας ευχαριστώ για τα σχολια σας. Ο λογος που ειχα αμφιβολιες ειναι οτι βρηκα μεσω δικτυου
links για τιμες απο σχολες (εξωτερικου) στις οποιες το κοστος χωριζεται σε σαφεις κατηγοριες.
Για ενα απο τα πολλα παραδειγματα, στο http://www.brandonflyingclub.com/private.asp
αναφερεται στο κοστος του PPL :

Dual Instruction: 33 hrs @ $154.00/hr $ 5,082.00
Solo flight time: 12 hrs @ $114.00/hr $ 1,368.00
Ground briefing: 10 hrs @ $ 40.00/hr $ 400.00
.............

Μαλλον τα εχω μπερδεψει.
Νικος
 
Κανονικα και νομοτυπα, οταν ο εκπαιδευτης υπογραψει καποιον να παει σολο και ο ιδιος δεν επιβαινει -γιατι ετσι πρεπει- στο αεροπλανο, δεν πρεπει και να αμοιβεται.
Αν διαδικασια contact car ή αλλου ειδους καθοδηγηση απ το εδαφος ή τον αερα προβλεπεται απο το εγχειριδιο εκπαιδευσεως και ο μαθητης ειναι ενημερος οτι και στο σολο ο εκπαιδευτης αμοιβεται, τοτε ο εκπαιδευτης πληρωνεται κανονικα.
Αν ο μαθητης ειναι ενημερος οτι ο εκπαιδευτης ειναι σπιτι του την ωρα που αυτος πεταει σολο και συμφωνει στο σημειο αυτο με τη Σχολη τοτε υποχρεουται να καταβαλει το ωριαιο αντιτιμο για την πτηση οπως εξ αρχης εχει συμφωνησει.
Αυτα ως παραθεση γνωμης κι οχι απαντησης στο ερωτημα.
 
Scavanos, αν ειναι δυνατόν ο μαθητής να κάνει σόλο και ο εκπαιδευτής να είναι σπίτι του. ΠΑΝΤΑ όταν ο μαθητής είναι στον αέρα ο εκπαιδευτής είναι με τον ασύρματο από κάτω και ακούει τις επικοινωνίες (αν είναι στον κύκλο του αεροδρομίου παρεμβαίνει κιόλας, τουλάχιστον αυτό συνέβαινε στο Μαραθώνα με την ανοχή του Πύργου). Ο δικός μου επικοινωνούσε με το Athens Information και μάθαινε τη θέση μου όταν ήμουν solo στην Νάξο όπως και στο τριγωνικό στο Αιγαίο.

Ο εκπαιδευτής έχει την ευθύνη σου και, σε κάθε περίπτωση, ακόμη κι αν αρρωστήσει πχ και δεν παρευρίσκεται πάντα κάποιος άλλος εκπαιδευτής θα σε επιβλέψει.

Δεν ξέρω αν η άδεια μαθητευόμενου σου δίνει το δικαίωμα απλά να παρουσιάζεσαι και να πετάς το αεροσκαφος που έκλεισες στη σχολή ή την αερολέσχη, δεν έχω πρόχειρη τη νομοθεσία και (να σου πω την αλήθεια) δεν νομίζω να σου δίνει τέτοιο δικαίωμα.
 
Top