Southwest φωτιά στο δεξί σκέλος μετά την προσγείωση

(μη διαβάζετε ζούγκλα, είναι καραγκιόζηδες)
 
1)αναγκάσθηκαν να εκκενώσουν την καμπίνα από έξοδο κινδύνου


2)tους ταξιδιώτες να διαφεύγουν από την ειδική τσουλήθρα


3)Συνολικά δραπέτευσαν πέντε μέλη πληρώματος και 47 επιβάτες

Οχι και καραγκιοζης ο Μακης
Σιγα καλε . . . . . .
 
OveLix":1cvn7slw said:
(μη διαβάζετε ζούγκλα, είναι καραγκιόζηδες)

:6: Κάνω ασκήσεις αυτοσυγκράτησης και αυτοπειθαρχίας. Διαβάζω (ακούω ενίοτε σε ραδιοTV) ΚΑΙ καραγκιόζηδες.

Υ.Γ. Το βίντεο έχει ενδιαφέρον, όχι τα σχόλια.
 
Πάντως από το βίντεο (για μιά φορά ακόμα), φαίνεται το κατά πόσο κοκοκό είναι τα περιβόητα τέστ εγκατάληψης των κατασκευαστριών. Όσες γυναίκες κατέβηκαν, είχαν το τσαντικό παραμάσχαλα. Αρκετοί κυριούληδες, δεν νοούσαν την ζωή άνευ λάπτοπ και το πήραν μαζί. Ο άλλος, πρίν κατέβει από την τσουλήθρα, αμόλησε την τσάντα με το λάπτοπ και την χαρτούρα μαζί, την οποία μάζευε στον πάτο της τσουλήθρας.

Τέτοια τέστ έπρεπε να κάνουν στο Α380. Να βάλουν 550 επιβάτες να εγκαταλήψουν με μιά τσάντα ο καθείς στο χέρι.
 
Εγώ πάντως εις τόν σχετικόν "βίδεον" (πώς λέμε "Μόντε-βίδεο"..) παρατήρησα τά εξής:

Στό 0:50 τό αεροπλάνο ακινητοποιείται στόν διάδρομο.

Μέχρι το 2:55 τό ελαστικό καίγεται,ενώ στό (ακίνητο βεβαίως βεβαίως) αεροπλάνο εξακολουθούν να λειτουργούν τά beacons καί anticollision lights (που σημαίνει οτι κανείς δέν απομόνωσε κανένα μή χρειαζούμενο ηλεκτρικό κύκλωμα) καί ουδείς φαίνεται να τό έχη εγκαταλείψει.Είτε δέν υπήρχε λόγος να βιαστούν ή δέν συνειδητοποίησαν οτι κάτω από το πάτωμά τους (καί σέ μικρή απόσταση από τίς δεξαμενές καυσίμου) έκαιγε μία φωτιά.Υποθέτω μάλλον το πρώτο.

Στό 2:55 εμφανίζεται ένα τζιπάκι νά πλησιάζη το αεροπλάνο καί να σταματά λίγο πίσω από αυτό.

Η εγκατάλειψη αρχίζει περίπου στό 3:15 καί δέν διαρκεί πάνω από ένα λεπτό περίπου,από την μοναδική τσουλήθρα που άνοιξε.Προφανώς 47 άτομα σέ ένα αεροπλάνο τών 150-200 θέσεων (που δέν έχει αρπάξει φωτιά κιόλας) έχουν όλη την άνεση να βγούνε και εις φάλαγγα τού ενός,μέ τό πάσο τους.Εξ ού καί πήραν μαζί τά τσαντικά καί τά λαπτόπια τους.

Τώρα το οτι η Ζούγκλα έγραψε γιά "εκκένωση τής καμπίνας" (δηλαδή τί;πήραν μαζί καί τά καθίσματα;) καί γιά επιβάτες που "δραπέτευσαν" (άραγε ήταν και ο Παλαιοκώστας εκεί;μάλλον θά βαρέθηκε τά ελικόπτερα...),ε,Ζούγκλα είναι αυτή,να μήν τά γράψη και λίγο "κάφρικα";
 
Νομίζω ότι άνοιξαν δύο τσουλήθρες. Μπροστά και πίσω.
 
Στό βίντεο φαίνεται μόνο η πίσω.Βέβαια είναι λογικό να υποθέση κανείς οτι από την συγκεκριμένη γωνία λήψης η μπροστινή τσουλήθρα δέν θά φαινόταν ούτως ή άλλως,όμως ο μικρός αριθμός επιβαινόντων (52 μέ τό πλήρωμα) σημαίνει οτι καί μόνο η μία ήταν αρκετή γιά την διαφυγή όλων.

Αλλωστε,όπως φαίνεται καί στο βίντεο,η διέλευση επιβατών από την τσουλήθρα διαρκεί μόνο ένα λεπτό περίπου-μετά δέν κατεβαίνει κανείς και απλά φαίνεται κάποιος μέ πυρίμαχη στολή να παραμένη εκεί κοντά.

ΥΓ.Σχετικά μέ τήν "εκκένωση":όπως όλοι γνωρίζουμε,η εντολή που δίνεται από τον κυβερνήτη,στά αγγλικά είναι "evacuate" (σέ αντίθεση μέ τά πλοία,όπου η αντίστοιχη εντολή είναι "abandon -δηλαδή "εγκαταλείψατε").Οι δύο λέξεις μπορεί μέν να χρησιμοποιούνται από τον κόσμο αδιακρίτως,αλλά δέν έχουν ακριβώς την ίδια έννοια.Αυτά όμως είναι θέματα που χρήζουν φιλολογικής καί όχι αεροπορικής συζητήσεως...
 
Αν δειτε προσεκτικα έχουν ανοίξει και οι δυο τσουλήθρες. Δεν φαίνονται μεν, αλλά μπορεί να δει κανεις ανθρώπους όπως πχ ο κυβερνητης να προζωρούν από κάποιο σημειο κοντα στην υποτιθεμενη μπροστινη εξοδο προς το χορταρι...
 
Και εγώ αυτή την αίσθηση έχω. Αν παρατηρήσεις στο 3:10 του βίντεο, πίσω ακριβώς από τον φλεγόμενο τροχό, φαίνεται και το μπροστινό slide που ανοίγει και αμέσως μετά αρχίζει η εκκένωση και από μπροστά.
 
Top