Πριν αρχίσουμε να κυνηγάμε δαίμονες, ας παρατηρήσουμε ότι:
Το αεροσκάφος ακινητοποιήθηκε στο 0:46 του σχετικού βίδεο
Προφανώς έχουν πληροφορηθεί ότι έχουν φωτιά στο σκέλος, η οποία έχει κατά πάσα πιθανότητα προκληθεί από υπερθέρμανση φρένων. Επίσης κατά πάσα πιθανότητα, η απομόνωση των μη απαραίτητων ηλεκτρικών δεν θα βοηθήσει στην κατάσβεση της φωτιάς. Στο χρόνο αυτό, προφανώς το πλήρωμα κάνει μιά απλή κράτηση κινητήρων, αφού βεβαιώθηκε πως τα emergency vehicles είναι καθοδόν.
Στο 2:34 βλέπω να κινούνται και να κλείνουν κάποια spoilers/ailerons στην πτέρυγα, πράγμα που δείχνει ότι κάπου εκεί έχουν τελειώσει με τις διαδικασίες. Χαρακτηριστικά φαίνεται πως στο 2:44 δεν έχει καν ανοίξει καμία έξοδος κινδύνου, πράγμα που δείχνει μια γενική χαλαρότητα που πέρασε και στους επιβάτες οι οποίοι αποχώρησαν από το άφος με άκρως τουριστικό τρόπο. Αν και ενάντια στις διαδικασίες, κατά τη γνώμη μου δεν είναι τόσο μεμπτό...
Στο 2:54, 2 λεπτά και 8 δευτερόλεπτα μετά την ακινητοποίηση και σχεδόν 2:30 λεπτά μετά την συνειδητοποίηση του περιστατικού, φτάνει στο χώρο το όχημα της τοπικής ΥΠΑ, ή όπως αυτό λέγεται.
Στο 3:16 και αφού το όχημα της ΥΠΑ βεβαιώθηκε πως η συνθήκες το επιτρέπουν, το Πυροσβεστικό όχημα αρχίζει να ρίχνει πυροσβεστικό υγρό στο σκέλος. Ακριβώς 2:30 μετά την ακινητοποίηση. Δεν ξέρω τι απόσταση έχει το σημείο που φυλάνε readiness οι πυροσβέστες, αλλά δεν φαίνεται να προλαβαίνουν να τελειώσουν μιά παρτίδα τάβλι και μετά να ξεκινήσουν.
Εκτός αν οι πυροσβέστες παίζουν τάβλι τόσο γρήγορα, όσο γρήγορα κάποιοι από μας εκτοξεύουν κατηγορίες (και συμπεράσματα).
Δικός σας.