Στόλος της Aegean Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας

nick7488

Business-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
363
Likes
373
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Ε τώρα, μην σκας, έχει και άλλα όμορφα Α350. κοίτα της SAS τι ωραίο :mrgreen: αμ αυτό της airCaraibes, κουκλάκι είναι, γιαυτό σου λέω μην φαρμακώνεσαι βρε παιδί μου. και της Airfrance καλό είναι τέλος πάντων :D
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.913
Likes
1.560
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Επίσης, ακόμα και αν όντως η Aegean ψάχνει για widebody αεροσκάφη, δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θέλει να ανοίξει μακρινά δρομολόγια. Προορισμοί όπως Λονδίνο, Φρανκφούρτη, Παρίσι μια χαρά στηρίζουν το καλοκαίρι τουλάχιστον και widebodies όπως κάνουν και οι THY, British κλπ.
Αν το επέτρεπε ο διάδρομος, η Α3 θα το είχε βάλει «εμπλοκή» ATH-JTR-ATH.
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.135
Likes
774
Website
www.air-born.gr

kmr

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
09/01/2014
Μηνύματα
33
Likes
31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGKK
Δεν νομίζω πως χρειάζεσαι widebodies αυστηρά για long haul πτήσεις. Δηλαδή νομίζω πως με ένα Α330 μπορείς να πας Λονδίνο ή Φρανκφούρτη πχ. Συγχωρέστε με αν δεν ξέρω καλά απλά δεν τους βλέπω να έχουν τα guts για το βήμα παραπάνω. Γιατί όπως και να το κάνουμε το hub το κάνει η εταιρεία και όχι το ανάποδο.
Από την εμπειρία μου σε εταιρεία με τεράστιο παγκόσμιο δίκτυο και μεγάλο στόλο widebodies, απαγορεύεται δια ροπάλου η χρήση widebody αεροσκάφους για short haul. Είναι προτιμότερο να έχεις 2 πτήσεις που αναχωρούν με διάφορα 1ωρας από short haul α/φη. 95% του short haul δικτύου βγαίνει από short haul α/φη με το υπόλοιπο να είναι charter/high business class demand/familiarisation ή λόγω περιστασιακού demand ή cargo
 
Last edited:

IATA

First-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
530
Likes
76
Συμφωνώ. Είναι σα να χρησιμοποιείς φορτηγό για να κάνεις μια αγορά σε κοντινό σούπερ μάρκετ. Το ότι ένα δρομολόγιο μπορεί να έχει αυξημένη ζήτηση δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να εξυπηρετείται από αεροσκάφος διπλού διαδρόμου. Αν και μετά από μια παγκόσμια πανδημία ίσως να είναι πρακτικό για να τηρούνται κάποιες αποστάσεις και να ανανεώνεται ευκολότερα ο αέρας στην καμπίνα. Υποθέτω ότι και από άποψη οικονομίας ίσως να μην είναι η καλύτερη επιλογή. Αφ' ενός μπορεί να μειώνεται το κόστος ανά θέση επιβάτη, αφετέρου θα χρειάζεται πολύ καλή πληρότητα για να καλυφθούν τα έξοδα μιας πτήσης. Ενδεχομένως να είναι κατάλληλο να χρησιμοποιηθούν για έκτακτες μεμονωμένες πτήσεις αυξημένης ζήτησης.
 
Last edited by a moderator:

kmr

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
09/01/2014
Μηνύματα
33
Likes
31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGKK
Αφ' ενός μπορεί να μειώνεται το κόστος ανά θέση επιβάτη, αφετέρου θα χρειάζεται πολύ καλή πληρότητα για να καλυφθούν τα έξοδα μιας πτήσης. Ενδεχομένως να είναι κατάλληλο να χρησιμοποιηθούν για έκτακτες μεμονωμένες πτήσεις αυξημένης ζήτησης.
Ακριβώς αυτό είναι το κλειδί, το κόστος δεν μειώνεται, παραμένει σχετικά ίδιο για κάθε τύπο αεροσκάφους ανά θέση και ανα ώρα πτήσης.Ο υπολογισμός είναι σύνθετος και περιλαμβάνει πλήρωμα, καύσιμα, overflight charges, landing fees, maintenance costs, engineering costs, catering,crew accommodation (if any), IFE costs, variable costs κ.α.
Η κερδοφορία έρχεται από την πληρότητα και από το τι είναι διατεθειμένος ο πελάτης να πληρώσει, π.χ. στο FRA-JFK business class fares παίζουν στα 1,500 ~ 2,500Ε..Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος operator να χρεώσει intra-european αυτά τα νούμερα.
Πολύ χονδρικά ένα widebody κοστίζει περίπου 8-10k ανά ώρα και ένα short haul γύρω στα 4-6k.
Εξού και ότι οι lcc χρεώνουν τα πάντα, επειδή οι τιμές του ναύλου είναι χαμηλές, η κερδοφορία βασίζεται και στο ancillary revenue.
 

Aris1979

Economy-Class-Member
Εγγραφή
19/08/2017
Μηνύματα
132
Likes
108
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Επειδή πολλοί γράφουν τις σκέψεις τους σχετικά με ενδεχόμενη αγορά wide bodies από την aegean, εγώ θα γράψω εδώ, στον λεγόμενο κουβά, ότι θα το έβλεπα πιο λογικό να αρχίσει να σκέφτεται προς κατεύθυνση A220.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.260
Likes
1.763
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δεν χρειάζεται να γράφουμε το ίδιο πράγμα σε τρία διαφορετικά topics (το τελευταίο post μεταφέρθηκε από τρίτο διαφορετικό topic). Ούτως ή άλλως είναι πράγματα που ο καθένας τα γράφει όπως τα φαντάζεται. Αφενός έχουν ξανα-αναπτυχθεί και παλαιότερα αφετέρου ας μείνουμε τουλάχιστον σε ένα topic.
 

IATA

First-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
530
Likes
76
Καλησπέρα, επειδή δεν έχω το χρόνο να διαβάσω όλη τη συζήτηση αν και την παρακολουθώ, μπορεί κάποιος να συνοψίσει σχετικά με την πιο πιθανή απόφαση για το νέο αεροσκάφος και διαδρομές; Ευχαριστώ
 

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
539
Likes
701
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Η σύνοψη θα μπορούσε να είναι η εξής: Ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννο τον εβγάλαμε :mrgreen:.

( Με κάθε ελπίδα ότι η πραγματικότητα θα υπερβεί τις προσδοκίες μας…)
 
Top