Στόλος της Aegean Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ε τώρα, μην σκας, έχει και άλλα όμορφα Α350. κοίτα της SAS τι ωραίο :mrgreen: αμ αυτό της airCaraibes, κουκλάκι είναι, γιαυτό σου λέω μην φαρμακώνεσαι βρε παιδί μου. και της Airfrance καλό είναι τέλος πάντων :D
 
Επίσης, ακόμα και αν όντως η Aegean ψάχνει για widebody αεροσκάφη, δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θέλει να ανοίξει μακρινά δρομολόγια. Προορισμοί όπως Λονδίνο, Φρανκφούρτη, Παρίσι μια χαρά στηρίζουν το καλοκαίρι τουλάχιστον και widebodies όπως κάνουν και οι THY, British κλπ.
Αν το επέτρεπε ο διάδρομος, η Α3 θα το είχε βάλει «εμπλοκή» ATH-JTR-ATH.
 
Δεν νομίζω πως χρειάζεσαι widebodies αυστηρά για long haul πτήσεις. Δηλαδή νομίζω πως με ένα Α330 μπορείς να πας Λονδίνο ή Φρανκφούρτη πχ. Συγχωρέστε με αν δεν ξέρω καλά απλά δεν τους βλέπω να έχουν τα guts για το βήμα παραπάνω. Γιατί όπως και να το κάνουμε το hub το κάνει η εταιρεία και όχι το ανάποδο.
Από την εμπειρία μου σε εταιρεία με τεράστιο παγκόσμιο δίκτυο και μεγάλο στόλο widebodies, απαγορεύεται δια ροπάλου η χρήση widebody αεροσκάφους για short haul. Είναι προτιμότερο να έχεις 2 πτήσεις που αναχωρούν με διάφορα 1ωρας από short haul α/φη. 95% του short haul δικτύου βγαίνει από short haul α/φη με το υπόλοιπο να είναι charter/high business class demand/familiarisation ή λόγω περιστασιακού demand ή cargo
 
Last edited:
Συμφωνώ. Είναι σα να χρησιμοποιείς φορτηγό για να κάνεις μια αγορά σε κοντινό σούπερ μάρκετ. Το ότι ένα δρομολόγιο μπορεί να έχει αυξημένη ζήτηση δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να εξυπηρετείται από αεροσκάφος διπλού διαδρόμου. Αν και μετά από μια παγκόσμια πανδημία ίσως να είναι πρακτικό για να τηρούνται κάποιες αποστάσεις και να ανανεώνεται ευκολότερα ο αέρας στην καμπίνα. Υποθέτω ότι και από άποψη οικονομίας ίσως να μην είναι η καλύτερη επιλογή. Αφ' ενός μπορεί να μειώνεται το κόστος ανά θέση επιβάτη, αφετέρου θα χρειάζεται πολύ καλή πληρότητα για να καλυφθούν τα έξοδα μιας πτήσης. Ενδεχομένως να είναι κατάλληλο να χρησιμοποιηθούν για έκτακτες μεμονωμένες πτήσεις αυξημένης ζήτησης.
 
Last edited by a moderator:
Αφ' ενός μπορεί να μειώνεται το κόστος ανά θέση επιβάτη, αφετέρου θα χρειάζεται πολύ καλή πληρότητα για να καλυφθούν τα έξοδα μιας πτήσης. Ενδεχομένως να είναι κατάλληλο να χρησιμοποιηθούν για έκτακτες μεμονωμένες πτήσεις αυξημένης ζήτησης.
Ακριβώς αυτό είναι το κλειδί, το κόστος δεν μειώνεται, παραμένει σχετικά ίδιο για κάθε τύπο αεροσκάφους ανά θέση και ανα ώρα πτήσης.Ο υπολογισμός είναι σύνθετος και περιλαμβάνει πλήρωμα, καύσιμα, overflight charges, landing fees, maintenance costs, engineering costs, catering,crew accommodation (if any), IFE costs, variable costs κ.α.
Η κερδοφορία έρχεται από την πληρότητα και από το τι είναι διατεθειμένος ο πελάτης να πληρώσει, π.χ. στο FRA-JFK business class fares παίζουν στα 1,500 ~ 2,500Ε..Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος operator να χρεώσει intra-european αυτά τα νούμερα.
Πολύ χονδρικά ένα widebody κοστίζει περίπου 8-10k ανά ώρα και ένα short haul γύρω στα 4-6k.
Εξού και ότι οι lcc χρεώνουν τα πάντα, επειδή οι τιμές του ναύλου είναι χαμηλές, η κερδοφορία βασίζεται και στο ancillary revenue.
 
Επειδή πολλοί γράφουν τις σκέψεις τους σχετικά με ενδεχόμενη αγορά wide bodies από την aegean, εγώ θα γράψω εδώ, στον λεγόμενο κουβά, ότι θα το έβλεπα πιο λογικό να αρχίσει να σκέφτεται προς κατεύθυνση A220.
 
Δεν χρειάζεται να γράφουμε το ίδιο πράγμα σε τρία διαφορετικά topics (το τελευταίο post μεταφέρθηκε από τρίτο διαφορετικό topic). Ούτως ή άλλως είναι πράγματα που ο καθένας τα γράφει όπως τα φαντάζεται. Αφενός έχουν ξανα-αναπτυχθεί και παλαιότερα αφετέρου ας μείνουμε τουλάχιστον σε ένα topic.
 
Καλησπέρα, επειδή δεν έχω το χρόνο να διαβάσω όλη τη συζήτηση αν και την παρακολουθώ, μπορεί κάποιος να συνοψίσει σχετικά με την πιο πιθανή απόφαση για το νέο αεροσκάφος και διαδρομές; Ευχαριστώ
 
Η σύνοψη θα μπορούσε να είναι η εξής: Ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννο τον εβγάλαμε :mrgreen:.

( Με κάθε ελπίδα ότι η πραγματικότητα θα υπερβεί τις προσδοκίες μας…)
 
Top