Στόλος της Aegean Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πιστεύω ότι είναι η πιο κατάλληλη περίοδος αν σκεφτούμε και την επένδυση/αξιοποίηση του hangar στο Αεροδρόμιο Αθηνών καθώς και το κέντρο εκπαίδευσης που θα δημιουργηθεί. Μπορεί άνετα να γίνει επένδυση για εκπαίδευση σε νέους τύπους αεροσκαφών. Εξάλλου δε νομίζω όποια κίνηση και αν γίνει να την δούμε πριν το 2026
 

Κατ' αρχήν μιλάμε μόνο για φήμες και δεν θα το πιστέψω μέχρι να μπω μέσα σε ένα widebody της Aegean και βάλω την ζώνη ασφαλείας μου... :mrgreen:

Από κει και πέρα δεν χρειάζονται ούτε Α330neo ούτε Α350 κλπ ( αν και καλοδεχούμενα ) . Η επιλογή ενός τύπου είναι, συγκριτικά, το πιο εύκολο κομμάτι μιας πολύ συνθέτης διαδικασίας όπως το άνοιγμα ενός μακρινού προορισμού.

Υπάρχουν μια χαρά μεταχειρισμένα Α330 πενταετίας που άνετα μπορούν να μισθωθούν και να γίνει αυτό το βήμα.
Επίσης, ακόμα και αν όντως η Aegean ψάχνει για widebody αεροσκάφη, δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θέλει να ανοίξει μακρινά δρομολόγια. Προορισμοί όπως Λονδίνο, Φρανκφούρτη, Παρίσι μια χαρά στηρίζουν το καλοκαίρι τουλάχιστον και widebodies όπως κάνουν και οι THY, British κλπ. Τον χειμώνα μπορούν να κάνουν πτήσεις cargo, mail ή να κάνουν χειμερινά σε Phuket Bali, Maldives και Καραιβική από Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη για λογαριασμό Tour Operators.

Πάντως οι μεγαλεπήβολες επενδύσεις / πλάνα της Aegean σε τεχνική βάση, MRO, simulators και εκπαίδευση προσωπικού καμπίνας / πιλοτηρίων δείχνει ότι κάτι "ψήνεται" σε επίπεδο widebodies / long haul έστω και μεσοπρόθεσμα ( 3 με 5 χρόνια ).

Είδωμεν... Πάντως τα "νερά" της Aegean δεν είναι πλέον στάσιμα...
 
Aπό παλαιότερα η Α3 έκανε κινήσεις και μελέτες ειδικά πριν την παραγγελία των ΝΕΟ, με υπαρκτό ενδιαφέρον για το μέλλον, λέτε να έφτεασε το μέλλον; Γιατί να μπει στην αγορά των wide-body και όχι σε Α321XLR που θα καλύπτει B. Aμερική (ΝΥ με 4250ΝΜ), Καναδά, Αφρική, Ινδία κτλ; 4700NM δίνει η Airbus.
Βέβαια από την άλλη για wide body το καλοκαίρι σίγουρα θα γεμίζει αεροπλάνα από Αγγλία, Γερμανία, Σκανδιναβικές χώρες για Αθήνα και κάποια μεγάλα νησιά. Για να δούμε...
Πάντως το τελευταίο ελληνικό widebody πήγε άπατο με τις ευλογίες του παπά...
 
Προορισμοί όπως Λονδίνο, Φρανκφούρτη, Παρίσι μια χαρά στηρίζουν το καλοκαίρι τουλάχιστον και widebodies όπως κάνουν και οι THY, British κλπ.
Επιστροφή στις εποχές ΟΑ δηλαδή. Adios amigos!
 
Νομίζω το έχουμε ξανασυζητήσει, αλλά ATH-NYC δε βγαίνει αξιόπιστα με το XLR λόγω του ατλαντικού Jet stream. Με "κόντρα" αέρα στο πήγαινε μάλλον μιλάμε για στάση (Shannon για preclearance ίσως?) αλλά δεν ξέρω κατά πόσο κάτι τέτοιο είναι προτιμότερο από ένα widebody.
 
H Airbus πάντως έχει κάτι production slots μούρλια για Α350 και μάλιστα ελεύθερα μετά την ακύρωση της παραγγελίας της Qatar! :great:
Αν ψαχτούν για καινούργια αεροσκάφη βέβαια.
 
Last edited:
Συμφωνώντας καταρχάς με τον 6circles , εκτιμώ ότι τo timing και οι προοπτικές μάλλον ευνοούν ενδεχόμενη απόφαση της εταιρίας να υλοποιήσει την επέκταση του αεροπορικού της έργου με ένα νέο αναπτυξιακό Business Plan, μετά και την ανακοίνωση της Δημιουργίας του Εκπαιδευτικού Κέντρου, την επέκταση της Τεχνικής Βάσης κλπ.

Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι το Ιδρυτικό Καταστατικό της Διοικούσας “Καγκελαρίας” της Star Alliance, των όρων Συμμετοχής / Δεσμεύσεων/ Υποχρεώσεων/ penalty, waiver και veto από μέρους της LH έναντι των άλλων Μελών κλπ, αφού πρωτίστως την ενδιαφέρει η συνέχιση της τροφοδοσίας επιβατών από πλευράς των δορυφόρων εταιριών της Συμμαχίας , ενώ παράλληλα η ίδια συνεχίζει να αγοράζει πλειοψηφικά πακέτα μετοχών και ελέγχου μικρότερων εταιριών/Μελών σε “ ο, τι πετάει” κυρίως στην Ευρώπη, με στόχο την πρωτεύουσα επικυριαρχική πολιτική ελέγχου όλων των short προορισμών εντός και πέριξ της Ευρώπης, αλλά και των long προορισμών των άλλων Ηπείρων μετά και την ενδεχόμενη αγορά της ΙΤΑ, ανταγωνιζόμενη έτσι επαρκώς τις άλλες Δύο Συμμαχίες εταιριών της Sky Team + της One World, καθόσον η από διετίας η οικονομική ύφεση ένεκα της πανδημίας Covid-19 επέφερε σοβαρές επιπτώσεις πάσης μορφής στις Αεροπορικές εταιρίες παγκοσμίως!!

Εκτιμώ πάντως ότι μια τέτοια απόφαση απόκτησης α/φ wide body ( Boeing or Air Bus subject to αρκετών προϋποθέσεων και παραγόντων ως προς την επιλογή Κατασκευαστή ), σε συνδυασμό με την Άριστη Οργάνωση Ανθρώπινου Δυναμικού που διαθέτει και την δυνατότητα εργοδοσίας /απόκτησης περισσοτέρων με ο, τι αυτό σημαίνει , η πορεία προς τα μέλλον της θα είναι απολύτως θετική.
 
H Airbus πάντως έχει κάτι production slots μούρλια για Α350

Πήγα να κάνω καμιά φωτοσοπιά αλλά με έχουν προλάβει:
51291524262_2549271d03_h.jpg

Credit: Nick JS on Flickr
 
Θέλει λίγο δουλίτσα ένα τέτοιο project. Θα μπορούσε όντως να πάρει και μεταχειρισμένα Α330 classic, καινούργια Α330neo, A350 η ακόμα και B787. Όντως υπάρχουν διάφορα μοντέλα αξιοποίησης ενός wide body. Μέχρι ώρας παραμένουν προσηλωμένοι σε αυτό που κάνουν εξαρχής. Άσε να δούμε αν θα ανακοινώσουν κάτι. Το να εξετάζεις business cases δεν λέει και πολλά.
 
Πήγα να κάνω καμιά φωτοσοπιά αλλά με έχουν προλάβει:
51291524262_2549271d03_h.jpg

Credit: Nick JS on Flickr

Συγχωρέστε μου τον ενθουσιασμό ( και είπαμε, αν δεν μπω μέσα σε Aegean widebody δεν πιστεύω τίποτα ), αλλά δεν είναι μακράν το πιό όμορφο livery σε Α350;; :thx:
 
Top