Συμφωνώντας καταρχάς με τον 6circles , εκτιμώ ότι τo timing και οι προοπτικές μάλλον ευνοούν ενδεχόμενη απόφαση της εταιρίας να υλοποιήσει την επέκταση του αεροπορικού της έργου με ένα νέο αναπτυξιακό Business Plan, μετά και την ανακοίνωση της Δημιουργίας του Εκπαιδευτικού Κέντρου, την επέκταση της Τεχνικής Βάσης κλπ.
Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι το Ιδρυτικό Καταστατικό της Διοικούσας “Καγκελαρίας” της Star Alliance, των όρων Συμμετοχής / Δεσμεύσεων/ Υποχρεώσεων/ penalty, waiver και veto από μέρους της LH έναντι των άλλων Μελών κλπ, αφού πρωτίστως την ενδιαφέρει η συνέχιση της τροφοδοσίας επιβατών από πλευράς των δορυφόρων εταιριών της Συμμαχίας , ενώ παράλληλα η ίδια συνεχίζει να αγοράζει πλειοψηφικά πακέτα μετοχών και ελέγχου μικρότερων εταιριών/Μελών σε “ ο, τι πετάει” κυρίως στην Ευρώπη, με στόχο την πρωτεύουσα επικυριαρχική πολιτική ελέγχου όλων των short προορισμών εντός και πέριξ της Ευρώπης, αλλά και των long προορισμών των άλλων Ηπείρων μετά και την ενδεχόμενη αγορά της ΙΤΑ, ανταγωνιζόμενη έτσι επαρκώς τις άλλες Δύο Συμμαχίες εταιριών της Sky Team + της One World, καθόσον η από διετίας η οικονομική ύφεση ένεκα της πανδημίας Covid-19 επέφερε σοβαρές επιπτώσεις πάσης μορφής στις Αεροπορικές εταιρίες παγκοσμίως!!
Εκτιμώ πάντως ότι μια τέτοια απόφαση απόκτησης α/φ wide body ( Boeing or Air Bus subject to αρκετών προϋποθέσεων και παραγόντων ως προς την επιλογή Κατασκευαστή ), σε συνδυασμό με την Άριστη Οργάνωση Ανθρώπινου Δυναμικού που διαθέτει και την δυνατότητα εργοδοσίας /απόκτησης περισσοτέρων με ο, τι αυτό σημαίνει , η πορεία προς τα μέλλον της θα είναι απολύτως θετική.