Survival kit

  • Thread starter Thread starter koulis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κυκλοφορεί στο εμπόριο κάποιου τύπου survival kit για αεροσκάφη γενικής αεροπορίας. Δηλαδή κάποιο τυποποιημένο αδιάβροχο τσαντάκι που να φοριέται εκτιμώ στη μέση και να περιέχει ELT, φωτοβολίδες, φακό και ότι μπορεί να χρειαστεί κάποιος σε περίπτωση προσθαλάσσωσης με σκοπό να τον εντοπίσουν τα ναυαγοσωστικά.
 
τι λες βρε Κούλη, πως θα σε αφήσουν να περάσεις τον έλεγχο με φωτοβολίδα? :shock: :shock:

δε ξέρω αν εννοείς πτήση με τίποτα Cessna
 
οταν λεω γενικη αεροπορια αυτο εννοω, πτηση με cessna. Δηλαδη οταν καποιος απογειωθει απο μεγαρα και πεταει για κρητη και παθει κρατηση αναμεσα σε μυλο και κρητη τι θα κανει????
 
τρόμαξα ότι εννοούσες σε κανονική πτήση, βλέπε Αιγαίου κι τα άλλα

μέα κούπλπα :oops:
 
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει ολοκληρωμένο πακέτο με όλα αυτά που ζητάς. Καταρχήν τα ELT/PLB δεν είναι και φτηνά, οπότε κάτι τέτοιο το αγοράζεις ξεχωριστά, να έχεις και επιλογή.

Αν θέλεις να νιώθεις περισσότερη ασφάλεια πάνω από το Αιγαίο και δεν σε καλύπτει το σωσίβιο και ότι εξοπλισμό θα διαθέτει ήδη το αεροσκάφος, εάν είναι ναυλωμένο ή είσαι μαθητής, τότε αγόρασε ένα "life jacket with water activated strobe light", και δέσε πάνω του ένα PLB (Personal Locator Beacon), μα στο Αιγαίο θα είσαι, δεν θα είσαι ποτέ πολύ μακρυά από κάποιο νησί, η θερμοκρασία της θάλασσας είναι επιβιώσιμη ακόμα και τον χειμώνα και δεν αργούν οι διασώστες.

Οτιδήποτε άλλο πιστεύω θα ανεβάσει πολύ το κόστος, ήδη θα σου βγει ακριβά γιατί το life jacket και το PLB, κοστίζουν.
 
Aerophile":172uf6lz said:
...η θερμοκρασία της θάλασσας είναι επιβιώσιμη ακόμα και τον χειμώνα και δεν αργούν οι διασώστες...
Μεγάλη κουβέντα αυτή, πολύ μεγάλη.
Αν θέλεις την ανοίγουμε, αλλά εδώ θα είναι off-topic - μάλλον...
Πάντως, θεωρώ το survival kit απαραίτητο, αρκεί να συνοδεύεται και από κάποιου είδους flotation device, γιατί ειδικά τον χειμώνα, η επιβιωσιμότητα του ναυαγού μειώνεται δραματικά αν μείνει μέσα στο νερό...
 
Λόγω της ενασχόλησής μου με τη διάσωση στο υγρό στοιχείο θα συμφωνήσω απόλυτα με το vassdel και μάλιστα επαυξάνω ότι η παραμονή στο νερό είναι επικίνδυνη ακόμα και τους καλοκαιρινούς μήνες. Η επιβιωσιμότητα του ναυαγού μειώνεται ακόμα και αν είναι Ιούλιος ή Αύγουστος στο Αιγαίο ή στο Ιόνιο. Δεν επεκτείνομαι άλλο γιατί είναι εκτός θέματος απλά να συμπληρώσω στο floating device που αναφέρει ο vassdel ότι καλό θα ήταν να υπήρχε στο survival kit μια ατομική σωσίβια σχεδία σαν αυτή που υπάρχει στο kit των χειριστών α/φ και ε/π της Π.Α. μας.
 
Δεν φέρω καμία αντίρρηση πάνω στο θέμα επιβίωσης . Οι απόψεις 2 ατόμων με πολυετή πείρα στον τομέα είναι υπεραρκετές για να καταλάβω ότι έκανα λάθος.

Αν μου επιτρέπετε όμως να δικαιολογήσω γιατί περιορίστηκα στον προ αναφερόμενο εξοπλισμό.

Τα “Immersion Suits” είναι ζεστά, άβολα και θέλεις ένα 10λεπτο να το φορέσεις στο έδαφος γιατί στον αέρα μέσα σε ένα α/φος γενικής αεροπορίας δεν γίνεται γιατί πρώτον δεν χωράς και δεύτερον δεν προλαβαίνεις. Επίσης οι περισσότερες σωσίβιες σχεδίες διαθέσιμες στο εμπόριο για την γενική αεροπορία είναι μεγάλες και βαριές, εκτός αν αγοράσει ατομική. Οπότε σε περίπτωση προσθαλάσσωσης, το α/φος θα πρέπει να επιπλεύσει αρκετή ώρα και να μην είναι ιδιαίτερα τραυματισμένος ο χειριστής, ώστε να καταφέρει να βγάλει αυτό το πράγμα από το πίσω κάθισμα, εάν δεν το έχει φέρει μπροστά από πριν. Έχω κάνει πτήση πάνω από την βόρεια θάλασσα της Βρετανίας, οπότε και έχω φορέσει “Immersion suit” και έχει χρειαστεί πολλές φορές στο παρελθόν να πάρω μαζί μου σωσίβια σχεδία, απλά για μια διαδρομή Μύλο-Χανιά που είναι 75νμ, εγώ προσωπικά την στολή δεν την θεώρησα απαραίτητη.

Για την σχεδία σε συνδυασμό με το σωσίβιο, πάω πάσο. Αν μπορεί να καλύψει κάποιος το κόστος, σίγουρα αξίζει να υπάρχει στο αεροσκάφος, και ας είναι μικρές οι αποστάσεις.

Δεν θα συνεχίσω γιατί νιώθω και χαζός που κάθομαι και έρχομαι σε αντιπαράθεση με άτομα που είναι έμπειροι στο SAR, απλά ήθελα λίγο να δικαιολογηθώ. Αναμένω ταπεινά τις απαντήσεις σας.
 
koulis":1fpn4szz said:
Δηλαδη οταν καποιος απογειωθει απο μεγαρα και πεταει για κρητη και παθει κρατηση αναμεσα σε μυλο και κρητη τι θα κανει????


Τον σταυρό του.
 
Top