Swiss στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter Kyriakos Sahinidis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο να χτυπήσει την ΕΖΥ, για πολλούς λόγους. Η Γενεύη είναι στο κέντρο της Ευρώπης και οι πτήσεις δεν είναι μεγάλες: εκτός από τα ΖΗR/FRA/MUC, τα άλλα είναι εύκολα point to point. Επίσης υπάρχει μια εμμονή στην Swiss να πιστεύουν ότι το προιόν τους είναι premium ενώ στην ουσια είναι κατά 95% το ίδιο με της ΕΖΥ και πχ τα μίλια/στατους σε μια πτήση των 150-200Ε κανέναν δεν ενδιαφέρουν, γιατί πολύ απλά δεν έχουν κανένα ουσιαστικό αντίκρυσμα, με 500 μίλια δεν αγοράζεις ούτε μισή καραμέλα - οκ, το σοκολατάκι που σου σερβίρουν είναι ωραίο, το παραδέχομαι. Η πτήση της ΝΥ που υπάρχει λόγω ΟΗΕ θα υποφέρει, αν δεν κοπεί, με τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν εκεί και την σταθερή έξοδο από τις ΗΠΑ - δεν φαντάζομαι καν τι θα γίνει με τους δασμούς και το διμερές εμπόριο, καθώς κανείς δεν μπορεί να έχει κάποια σοβαρή ενημέρωση/μαντεψιά για το πώς θα ξυπνήσει ο Πρόεδρος αύριο. Η ίδια η πόλη της Γενεύης ήδη υποφέρει από χιλιάδες απολύσεις στον ΟΗΕ, τον Ερυθρό Σταυρό και πολλές ΜΚΟ, που οι εργαζόμενοι ήταν οι φυσικοί πελάτες αυτών των πτήσεων. Ίσως είναι η μεγαλύτερη οικονομική κρίση στην πόλη τον τελευταίο αιώνα.

Τώρα μπορεί η Eurowings να κάνει την λοκο καλύτερα από την ΕΖΥ; Εγώ αμφιβάλλω, οι Εγγλέζοι το παίζουν στα δάκτυλα το παιχνίδι.

Κρίμα και για την Καλαμάτα που κόπηκε, τον Αύγουστο η Ελβετία από ZHR είχε 600Ε one way με την Edelweiss...
 
Eγω δεν καταλαβαίνω γιατι δεν επεκτειναν ποτέ την Edelweiss και στη Γενευη, με γαλλόφωνο πληρωμα, να αναλάβει τσάρτερ και holiday προορισμους. Αφησαν ολη την πίτα στην Easy, εδω και δεκαετιες, και τωρα ειναι αργα να κανουν κάτι..
 
Top