flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
 - 14/09/2008
 
- Μηνύματα
 - 2.560
 
- Likes
 - 1.202
 
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
 - EDDK
 
Θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο να χτυπήσει την ΕΖΥ, για πολλούς λόγους. Η Γενεύη είναι στο κέντρο της Ευρώπης και οι πτήσεις δεν είναι μεγάλες: εκτός από τα ΖΗR/FRA/MUC, τα άλλα είναι εύκολα point to point. Επίσης υπάρχει μια εμμονή στην Swiss να πιστεύουν ότι το προιόν τους είναι premium ενώ στην ουσια είναι κατά 95% το ίδιο με της ΕΖΥ και πχ τα μίλια/στατους σε μια πτήση των 150-200Ε κανέναν δεν ενδιαφέρουν, γιατί πολύ απλά δεν έχουν κανένα ουσιαστικό αντίκρυσμα, με 500 μίλια δεν αγοράζεις ούτε μισή καραμέλα - οκ, το σοκολατάκι που σου σερβίρουν είναι ωραίο, το παραδέχομαι. Η πτήση της ΝΥ που υπάρχει λόγω ΟΗΕ θα υποφέρει, αν δεν κοπεί, με τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν εκεί και την σταθερή έξοδο από τις ΗΠΑ - δεν φαντάζομαι καν τι θα γίνει με τους δασμούς και το διμερές εμπόριο, καθώς κανείς δεν μπορεί να έχει κάποια σοβαρή ενημέρωση/μαντεψιά για το πώς θα ξυπνήσει ο Πρόεδρος αύριο. Η ίδια η πόλη της Γενεύης ήδη υποφέρει από χιλιάδες απολύσεις στον ΟΗΕ, τον Ερυθρό Σταυρό και πολλές ΜΚΟ, που οι εργαζόμενοι ήταν οι φυσικοί πελάτες αυτών των πτήσεων. Ίσως είναι η μεγαλύτερη οικονομική κρίση στην πόλη τον τελευταίο αιώνα.
Τώρα μπορεί η Eurowings να κάνει την λοκο καλύτερα από την ΕΖΥ; Εγώ αμφιβάλλω, οι Εγγλέζοι το παίζουν στα δάκτυλα το παιχνίδι.
Κρίμα και για την Καλαμάτα που κόπηκε, τον Αύγουστο η Ελβετία από ZHR είχε 600Ε one way με την Edelweiss...
				
			Τώρα μπορεί η Eurowings να κάνει την λοκο καλύτερα από την ΕΖΥ; Εγώ αμφιβάλλω, οι Εγγλέζοι το παίζουν στα δάκτυλα το παιχνίδι.
Κρίμα και για την Καλαμάτα που κόπηκε, τον Αύγουστο η Ελβετία από ZHR είχε 600Ε one way με την Edelweiss...