Συμβάν με ATR42 της Olympic Air στη Μήλο

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
943
Likes
37
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
602
Likes
195
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Ερώτηση: Στο Evacuation παίρνουν και τις βαλίτσες τους οι επιβάτες?
1642228381959.png
 

LeonMarc

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/05/2016
Μηνύματα
46
Likes
15
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KIAD
TWITTER
Leon_Marc_
Ρε παιδιά μπορεί να μας πει ένας πιλότος εδώ μέσα κατά πόσο είναι εφικτή αυτή η αιτία με τους ανέμους; Γιατί κάτι μου λέει οτι πρόκειται για αμπαλίαση να βρέθηκε τόσα μέτρα εκτός διαδρόμου.
 

sunny27

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
20/11/2017
Μηνύματα
2
Likes
3
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
Aeg
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
Lgav
Την ίδια απορία έχω κι εγώ, κατά πόσο είναι εφικτή αυτή η αιτία με τους ανέμους.. Θεωρώ είναι πολύ δύσκολο κάτι τέτοιο χωρίς όμως να το αποκλείω κιόλας..
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.958
Likes
1.258
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ερώτηση: Στο Evacuation παίρνουν και τις βαλίτσες τους οι επιβάτες?
Θεωρώ ότι στο συγκεκριμένο δεν υπήρχε θέμα στο να μην πάρουν τα πράγματά τους. Το αεροσκάφος έχει ακινητοποιηθεί λίγα μέτρα εκτός διαδρόμου, δεν τίθεται θέμα φωτιάς ή κάποιας άλλης αιτίας που χρειάζεται να φύγουν άμεσα, δεν γίνεται εκκένωση μέσω τσουλήθρας, οι πόρτες και η σκάλα έχουν ανοίξει κανονικά., οι κινητήρες έχουν σβήσει, τα σκέλη είναι οκ, μέχρι και τις μάσκες τους φοράνε οι επιβάτες. Οπότε φαντάζομαι ότι σε τέτοιες περιπτώσεις το πλήρωμα, αφού γίνει ο απαραίτητος έλεγχος, κρίνει ότι είναι ασφαλές να κατέβουν οι επιβάτες κανονικά.
 

george 150

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/03/2012
Μηνύματα
177
Likes
50
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSM
Χρησιμοποίησαν tow bar (η μπάρα που χρησιμοποιείται στο Push Back). Απλά ελλείψει tow track, επιστράτευσαν το πυροσβεστικό του Αερολιμένα προφανώς. Μόνο η γωνία που είχε η μπάρα ήταν λίγο μεγάλη (κανονικά η μπάρα είναι παράλληλη με το έδαφος), αλλά εφόσον λογικά ήταν αρμόδιος μηχανικός παρών, δεν υπήρξε πρόβλημα:cool:.
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.205
Likes
593
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Εγω βλεπω υποδειγματικη επαναφορα στον διαδρομο. Η "καφριλα" δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει.
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
581
Likes
170
Περιοχή
Ύπαιθρος
Είναι προφανές ότι σε ένα περιφερειακό αεροδρόμιο δεν είναι δυνατόν κανείς να διατηρεί "βαρύ" εξοπλισμό. Συνεπώς σε περίπτωση συμβάντος προσπαθεί ο καθένας να κάνει τη δουλειά του με τα μέσα που υπάρχουν.
Το αποτέλεσμα τελικά κρίνει την επιτυχία ή όχι. Στην προκειμένη περίπτωση, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ήταν μια επιτυχημένη επαναφορά, έστω και αν είχαν χρησιμοποιηθεί τσαντίρια & ντάτσουν!
(προσωπικά δεν έχω κάτι εναντίον ούτε των τσαντιριών ούτε των ντάτσουν!)
 
Top