Το αναλυτικότερο μέχρι στιγμής
άρθρο για το θέμα στα σημερινά ΝΕΑ. Αποσπάσματα:
"Σε πρώτη φάση τα δρομολόγια των υδροπλάνων θα εκτελούνται από και προς τις θαλάσσιες περιοχές του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας στον Πειραιά, του Πόρτο Καρράς Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας, της Κρήτης και της Σύρου.
Το πρώτο σύγχρονο υδροπλάνο της εταιρείας Pegasus Aviation, τύπου DHC-6 Twin Otter, αναμένεται στην Ελλάδα σε λίγες μέρες (20 - 25 Απριλίου) και θα σταθμεύει προσωρινά στη θαλάσσια περιοχή του Πόρτο Καρράς στη Χαλκιδική, απ' όπου έχει προγραμματιστεί να γίνουν τα πρώτα πέντε δοκιμαστικά δρομολόγια.
Μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες του ερχόμενου Αυγούστου η εταιρεία θα εκτελεί δρομολόγια με τρία τέτοια υδροπλάνα...
H εταιρεία θα ξεκινήσει αρχικά με πτήσεις τσάρτερ και θα επεκταθεί σταδιακά στα τακτικά δρομολόγια, στις πτήσεις αεροδιακομιδής ασθενών (κυρίως από νησιά που δεν διαθέτουν αεροδρόμια), καθώς και στα δρομολόγια μεταφοράς τροφίμων, ταχυδρομείου, Τύπου και φαρμάκων. Το επόμενο βήμα θα είναι η εκτέλεση δρομολογίων σε περιοχές που διαθέτουν λίμνες.
...ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπισαν στην Ελλάδα ήταν η παντελής έλλειψη οποιασδήποτε νομικής βάσης για τη νέα αυτή μεταφορική δραστηριότητα."