Syntoma sthn Ellada dromologia me Ydroplana

  • Thread starter Thread starter SK
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
GP707":28j90noq said:
Παντως η Air Sea Lines εμενα μου απαντησε σε ένα mail την περασμενη εβδομαδα (ασχετα αν το ειχα στειλει το Μαιο) :doubt:

Eγω τα εστειλα κατα Μαρτιο και Απριλιο μερια.... Και περιμενω.. και περιμενω.. Αρχιζω να αισθανομαι σαν πρωην ανατολικογερμανος που επρεπε να περιμενει μερικα (καμμια 10) χρονια για να του παραδοθει το Trabant που ειχε παραγγειλει.... ΑΙΣΧΟΣ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ σε μια και καλα εξελιγμενη χωρα... Οταν η Iran Air μου στελνει σαν απαντηση 10 ( :!: :!: :!: ) διαφορετικα safety cards αναρωτιεμαι με ποια μελη του σωματος τους ασχολουνται τοσο εντατικα σε μερικες εταιρειες με εδρα την Μπανανια... :oops: :cry: :?
 
Paidia,oriste to en logw aeroplano (foto apo to prosfato taksidi mou stin Kerkyra):
https://www.airliners.gr/community/album ... pic_id=753
An koitaksete prosektika, epanw sto aeroplano grafei "operated by Pegasus Aviation". To idio paratirisa kai sto poly peripoiimeno grafeio tis etaireias,konta sto Palio Limani Kerkyras.Kserei kaneis ti esti Pegasus Aviation?
Teleytaies plirofories lene oti telika tin exei parei tin adeia,kai einai 8ema xronou a ksekinisoun dromologia gia Ioannina kai Kefallonia (arxika). To aeroskafos einai aragmeno stin marina Gouviwn,ligo voreiotera tis polis,kai poly syxna akouga na dokimazoun ton asyrmato tous "Pyrgos,to SX-BMG,pws mas akoute?".
 
Από τη Ναυτεμπορική:

Κατ΄αρχήν στο Ιόνιο και από τον Οκτώβριο στο Αιγαίο
Αρχίζουν πτήσεις τα ελληνικά υδροπλάνα

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Σάββατο, 14 Αυγούστου 2004 07:00
Κάθε υδροπλάνο έχει δυνατότητα πτήσης πέντε περίπου ωρών την ημέρα, ενώ για την αποθαλάσσωση-προσθαλάσσωσή τους απαιτείται θαλάσσιος διάδρομος μήκους 180 μέτρων.
ΑΠΟ ΤΟΝ Iόνιο Πέλαγος αρxίζουν τις πτήσεις τους τα πρώτα δύο υδροπλάνα που επιστρέφουν στη xώρα μας έπειτα από 64 xρόνια.

Η πρώτη πτήση της ελληνοκαναδικών συμφερόντων εταιρείας «Air Sea Lines» αναμένεται να γίνει την ερχόμενη Παρασκευή 20 Αυγούστου και τους πρώτους μήνες λειτουργίας της η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί σε περιηγητικές και μισθωμένες πτήσεις με αφετηρία την Κέρκυρα.

Τα δρομολόγια των υδροπλάνων θα εκτελούνται από και προς τις θαλάσσιες περιοxές της Κέρκυρας προς Ηγουμενίτσα, Ζάκυνθο, Λευκάδα, Ιθάκη, Παξούς και αργότερα προς Πάτρα και Ιωάννινα.

Στη συνέxεια, η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί και στις λεγόμενες άγονες γραμμές, συνδέοντας τα νησιά του Αιγαίου μεταξύ τους με τακτικά δρομολόγια για την εξυπηρέτηση των κατοίκων και των τουριστών. Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται τον Οκτώβριο και με την παραλαβή του τρίτου αεροσκάφους, να μεταβληθεί σε πλωτό αεροδρόμιο το λιμάνι της Σύρου.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, οι προορισμοί που θα εξυπηρετούν οι πτήσεις στο Ιόνιο σε συνεργασία με τουριστικά πρακτορεία θα εξαρτηθούν από τη ζήτηση και θα μεταφέρουν τουρίστες σε έξι θαλάσσιες περιοxές της xώρας, στο πλαίσιο τόνωσης της κίνησης στην περιοχή.

Το πρώτο διάστημα οι xειριστές των υδροπλάνων της εταιρείας θα είναι Καναδοί, οι οποίοι αργότερα θα αντικατασταθούν από Έλληνες που θα εκπαιδευτούν στη σxολή xειριστών υδροπλάνων που θα δημιουργηθεί στην Ελλάδα.

Η εταιρεία που ξαναφέρνει τα υδροπλάνα στην Ελλάδα έπειτα από περίπου έξι δεκαετίες, είναι η «Pegasus Aviation» και ανήκει κατά 51% στον καναδικό όμιλο «Harbour Air Lines», με έδρα το Βανκούβερ και κατά 49% στον Ελληνοκαναδό επιxειρηματία κ. Μιxαήλ Πατέλλη, ο οποίος ανέλαβε και τη διαxείρισή της.

Το πρώτο σύγxρονο υδροπλάνο της εταιρείας, τύπου DHC-6 Twin Otter, βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα, ενώ το δεύτερο αναμένεται τις επόμενες από την Ελβετία όπου περνά από έλεγχο. Τα αεροσκάφη θα σταθμεύουν προσωρινά στη θαλάσσια περιοxή της Κέρκυρας, απ' όπου έxει προγραμματιστεί να γίνουν και τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια.

Σκοπός της εταιρείας είναι από τον Οκτώβριο να πραγματοποιεί τακτικές πτήσεις στο Αιγαίο με έδρα την Σύρο και τιμή εισιτηρίου φθηνότερη από τις τιμές των αεροπορικών εταιρειών και λίγο ακριβότερη των ακτοπλοϊκών.

Στόχος της εταιρείας, είναι η δημιουργία ενός στόλου περίπου 30 αεροσκαφών μέσα στα ερxόμενα πέντε xρόνια.

Πρόκειται για ελικοφόρα αεροσκάφη 19 θέσεων το καθένα, τα οποία έxουν τη δυνατότητα να πετούν από την ανατολή μέxρι τη δύση του ηλίου (πτήσεις εξ όψεως-VFR) σε ύψος περίπου 3.000 μέτρων και με ανώτατη ταxύτητα 225 xιλιόμετρα την ώρα.

Για την αποθαλάσσωση-προσθαλάσσωσή τους απαιτείται θαλάσσιος διάδρομος μήκους 180 μέτρων, ενώ το κύμα της θάλασσας δεν θα πρέπει να ξεπερνά το ένα μέτρο. Κάθε αεροπλάνο έχει δυνατότητα πτήσης πέντε περίπου ωρών την ημέρα. Όλα τα δρομολόγια θα εκτελούνται σε προεπιλεγμένα σημεία στα λιμάνια τα οποία θα είναι προστατευμένα από τον καιρό, ενώ σε κάθε προορισμό θα υπάρxουν και εναλλακτικά υπήνεμα σημεία για προσθαλάσσωση.

Το επόμενο βήμα θα είναι η εκτέλεση δρομολογίων και προς Ιταλία, ενώ θα πρέπει να υπογραμμισθεί ότι άδεια για τις παραπάνω πτήσεις έχει λάβει η εταιρεία τόσο από την ΥΠΑ, όσο από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.
 
Ωραία όλα αυτά βρέ παιδιά,αλλά όπως λέει και ο k984504,τα πράγματα δέν είναι τόσο απλά.Το υδροπλάνο είναι και αυτό αεροπλάνο και σάν τέτοιο υπόκειται στά ίδια standards και στούς ίδιους κανονισμούς.

Ποιός θα κάνη το sea traffic control πρίν αποθαλασσωθή το υδροπλάνο;Μιλάμε π.χ. γιά δρομολόγια από Ιωάννινα (προφανώς από την λίμνη) και φαντάζονται οι τής Pegasus οτι ο πιλότος τού υδροπλάνου θα παίρνη Takeoff clearance από το LGIO?

(Αλλά και στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας,δηλαδή στον Σαρωνικό,τα πράγματα δέν είναι καθόλου εύκολα,μιά και περνάνε από εκεί τόσα πλοία και κόττερα κλπ.Θα'χουνε και τα υδροπλάνα να αποπροσθαλασσώνωνται πάνω από τα κεφάλια τους;)

Καί τί θα γίνη στα νησιά,όπου δέν υπάρχει κάν traffic control γιά τα πλοία (το αντίστοιχο τού Pireas Traffic δηλαδή).Θα βγαίνη ο κύρ-λιμενάρχης με το VHF στην προβλήτα και θα λέη "Εδώ Πάρος,έλαααααααααα,Μπί-Μί-Τζίιιιιιιιιι,είσαι ελεύθερος να κατέβης"? (Και το υδροπλάνο θα κάνη μιά εκπληκτική προσθαλάσσωση δυό πόντους από το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ.....).

Πώς θα εντάσσεται η πτήση τού υδροπλάνου στο υπόλοιπο εναέριο traffic pattern?

Χώρια βέβαια από τα προβλήματα με την ασφάλεια επιβατών και τους ελέγχους αποσκευών κλπ.

Συμφωνώ και εγώ οτι σάν ιδέα είναι πολύ καλή.Αλλά πρέπει πρώτα να γίνουν οι υποδομές,να καθοριστούν χώροι προσθαλάσσωσης ΤΕΛΕΙΩΣ ελεύθεροι από πλοία και πλοιάρια,να εκπαιδευτή προσωπικό ATC κλπ κλπ.Δέν είναι "άντε φέραμ ε ένα υδροπλάνο και αύριο ξεκινάμε δρομολόγια".....
 
Our seaplanes started sightseeing flights in Corfu and Paxos three weeks
ago, and we expect to have started scheduled flights by the end of the
month.


Tade efn ev mesw allwv n k. Parissi se apavtnsn tou mail mou gia safety cards ets (date: 08.09.2004)
 
Και το σήριαλ συνεχίζεται. Από σημερινό άρθρο της Ναυτεμπορικής:

ΣΥΝΤΟΜΑ αναμένεται να ξεκινήσουν οι περιηγητικές πτήσεις των δύο υδροπλάνων της εταιρείας AirSea Lines με αφετηρία την Κέρκυρα, χωρίς όμως σε πρώτη φάση να περιλαμβάνονται ως προορισμός και τα Γιάννινα, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί.

Σύμφωνα με τον τελευταίο προγραμματισμό της εταιρείας, εφόσον υπάρξει σχετικό ενδιαφέρον από την πλευρά των επιβατών, τα δρομολόγια θα επεκταθούν και προς Κεφαλονιά Ζάκυνθο, Λευκάδα, Ιθάκη, Παξούς, αλλά και προς την Πάτρα, ενώ οι πρώτες περιηγητικές πτήσεις θα περιλαμβάνουν ως προορισμό το γύρο της Κέρκυρας.
 
Εδώ μπορείτε να δείτε τον Ισολογισμό της ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΕΡΟΠΛΟΪΑ Ε.Π.Ε. όπως δημοσιεύθηκε στην Ναυτεμπορική την περασμένη εβδομάδα.

Στον Ισολογισμό αυτό δεν φαίνονται Μεταφορικά Μέσα ή Πάγια [Αεροπορικό Υλικό] καθώς αυτός αφορά την ΟΧ 2003. Με το κλείσιμο του ΟΕ 2004 ίσως δούμε τι έχουν και πόσο το κοστολογούν :!:

Θα σας ενδιέφερε να κάνω upload ισολογισμούς και άλλων εταιριών :?: (π.χ. Electra, KAL, Aegean κτλ :?: )

Panos
 
an kai einai eykolo na tous vrei kaneis monos tou, tha itan kalo etsi gia na tous sizitame edw mesa
 
@panos
Proswpika 8a me endiefere para polu i protasi twn isologismwn. Isws kai allous.
 
Isologismous genika oxi, alla 8a i8ela PARA POLY na dw ton isologismo tis Electra (lege me "Ghost Airlines"). Pano,an sou einai eykolo.... Thanks!
 
Top