Ταξιδεύοντας με ένα Tristar μαζί με gps!

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
jerry":3gryzb9s said:
Μα ούτε γερμανίδες αεροσυνοδοί, μα ούτε ενημέρωση στο τσεκίν ότι δε θα πετάξετε με LTU... Τσ τσ τσ... Υποβαθμισμένα πράγματα!

Ερασιτέχνες! Εδώ τουλάχιστον που το wet lease είναι θεσμός, οι ΟΑ το αντιμετωπίζουν με τη δέουσα σοβαρότητα και σεβασμό! Βέβαια, δε θα ξεχάσω όταν έφερα μία φίλη μου από το Παρίσι με ΟΑ, κι ενώ το σύστημα έδινε το 343, όταν έφτασε στο αεροδρόμιο και μπήκε μέσα στο L11 πήγε να σαλτάρει. Τί τα θες...

Μιλώντας για τέτοια αεροπορικά "κελεπούρια" σκεφτόμουν να δώσω €300 για να πετάξω με το OY-GRN που έκανε πτήσεις για τη SAS την προηγούμενη εβδομάδα αλλά λόγω funds δεν το κατάφερα τελικά.

Πάντα τέτοια!
 
Λύθηκα στα γέλια με το διάλογο στο gate :lol: :lol: :lol: Πολύ διπλωμάτης ο gate agent πάντως :lol:

Η επιβίβαση πραγματικά πολύ...σκοτεινή. Αλλά, ακόμα και με κεριά να φωτιζόταν η καμπίνα, όντας σε Tristar με 86 ευρώ όλα συγχωρούνται!
 
Εγώ πάντως θα ταξίδευα ακόμα και με χωρίς φώτα! :lol:
Απόλυτο φετιχ, το start up του Tristar, το οποίο είναι άκρως εντυπωσιακό και μοναδικό ηχητικά όταν το ακούς απ' έξω. Πόσο μάλλον όταν είσαι μέσα... :roll:
 
Akis":1wuh5gdo said:
Ξέχασα να πω, τα βλέμματα των εργαζομένων στα δύο αεροδρόμιο. Στο DUS την ώρα του taxi μας ακολουθούσαν δύο follow me, και σε όλη την διαδρομή στέκονταν άτομα με φωτογραφικές και χωρίς και θαύμαζαν το θηρίο.

Στο PMI μάλιστα, μάλλον δεν ήταν σωστά ενημερωμένοι, διότι το follow me μας έκανε μερικές βόλτες μέχρι να αποφασίσουν ότι θα μας βάλουν σε remote stand. Από όπου περνούσαμε οι εργαζόμενοι παρατούσαν την δουλεία τους και μας κοίταζαν με μεγάλα μάτια.

Άκη μάλλον ήταν πολύ σωστά ενημερωμένοι!!!
Απλά το follow me σας έκανε μερικές βόλτες παραπάνω για να σας δουν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι :lol: .
Μάλλον είχε "πέσει σύρμα" και περίμεναν όλοι να το δουν :wink: .
 
Νέα τεχνολογία σε ... παλιό αεροσκάφος!

Πριν μερικές βδομάδες διάβαζα σε ένα φόρουμ για ένα μηχάνημα με το οποίο μπορείς να καταγράφεις το δρομολόγιο που εκτελεί το αεροσκάφος στο οποίο επιβαίνεις (ή τρένο, ή αμάξι ...). Το θεώρησα ενδιαφέρον και ασχολήθηκα λίγο περισσότερο με το θέμα.

Για να κάνεις κάτι τέτοιο χρειάζεσαι ένα GPS logger. Είναι λίγο δύσκολα να βρεις ένα τέτοιο μηχάνημα και ο μόνος τρόπος που βρήκα ήταν το ebay. Αγόρασα λοιπόν το σχετικό μηχάνημα (κάντε αναζήτηση με „gps logger“ στο ebay, τιμή με αποστολή στα 50-55 EUR, ο τύπος που αγόρασα εγώ είναι το I-Blue 747 GPS logger). Μέσα σε τρεις μέρες μου ήρθε.

Το logger έχει διαστάσεις 7,5x4,5 cm περίπου και μπαίνει άνετα στην τσέπη. Μαζί με το σχετικό πρόγραμμα που υπάρχει στο κουτί του, μπορείς να ρυθμίσεις ορισμένα πράγματα, π.χ. κάθε πότε να αποθηκεύει στοιχεία και ποια στοιχεία να αποθηκεύει. Το μηχάνημα πρέπει να έχει επαφή με κάποιον δορυφόρο ώστε να μπορεί να λειτουργεί. Αν υπάρχει επαφή τότε έχει ένα πορτοκαλί λαμπάκι που αναβοσβήνει.

Μετά το ταξίδι απλά συνδέεις το μηχάνημα με τον Η/Υ και κατεβάζεις τα στοιχεία. Με το πρόγραμμα που υπάρχει στο κουτί του μηχανήματος, μπορείς να φτιάξεις αρχείο kmz το οποίο το ανοίγεις στο google earth. Το πρόγραμμα όμως δεν είναι τόσο καλό, οπότε συνιστώ την σελίδα http://www.gpsvisualizer.com.

Από την παραπάνω σελίδα έφτιαξα το παραπάνω αρχείο το οποίο δείχνει το δρομολόγιο και σε διάφορες αποχρώσεις το ύψος. Μερικά παραδείγματα υπάρχουν στα παρακάτω link.



Πέρα από τις όμορφες εικόνες του google earth μπορείς να δεις και ορισμένα στοιχεία. Όπως έγραψα παραπάνω τον διάδρομο απογείωσης, το cruising altitude, την cruising speed κτλ κτλ.

Είναι ένα όμορφο παιχνιδάκι που πλέον θα το έχω σε κάθε μου πτήση μαζί μου για να καταγράφω ορισμένα στοιχεία.

Ότι άλλο θέλετε, ρωτήστε.

Το αρχείο για όσους θέλουν να το δουν στον υπολογιστή τους:
https://www.airliners.gr/extras/Tristar.kmz (save as...)
 
Ίσως η ερώτησή μου είναι λίγο χαζή, αλλά, δεν έχω ιδέα από αυτά, θα ήθελα να μάθω λεπτομέριες επειδή μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον να φτιάχνω τέτοιου είδους "αρχείο" με τα ταξίδια μου.

Για να λειτουργήσει το gps logger χρειάζεται να έχεις και gps ή μόνο το μηχάνημα αυτό αρκεί?

Επίσης καλό θα ήταν να βάλεις μια φωτό του gps logger για να είμαστε σίγουροι ότι "βλέπουμε" το σωστό αντικείμενο στο ebay.
 
Το μηχάνημα από μόνο του είναι δέκτης gps. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι όντως μόνο το μηχάνημα. Το ανοίγεις και είναι οκ. Πάντως καλό θα είναι να έχεις θέση στο παράθυρο ώστε να διευκολύνεις την επαφή του μηχανήματος με τους δορυφόρους.

Και η φωτογραφία που ζήτησες:

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12915
 
Άκη, θα ήθελα να ρωτήσω αν το πλάτος της καμπίνας επιβατών είναι όντως μεγαλύτερο από αυτό ενός Β777-200 ή απλά μου φαίνεται λόγω ύψους.

Το λέω αυτό γιατί με εντυπωσίασαν η φωτογραφίες και μου φάνηκε πολύ άνετο για διαμόρφωση 3-4-3.
 
Δεν μπορώ να συγκρίνω, μιας και δεν είχα την χαρά να πετάξω με ένα 777. :cry: Από στοιχεία που βρήκα στο internet:

TriStar: 5,97 m
Β777: 6,19 m

Πιστεύω το ύψος τους αεροσκάφους να δείχνει το αεροσκάφος πλατύτερο από ότι είναι στην πραγματικότητα. Ίσως να ξέρεις κάποιος άλλος καλύτερα.
 
Thanks, Akis.
Χρήσιμο το GPS Logger, αλλά σχεδόν όλα τα GPS κάνουν log τη διαδρομή, ακόμη και τα πιο βασικά. Tα Logger είναι βέβαια πιο φθηνά γενικά.
Εάν κάποιος ενδιαφέρεται για GPS, ας ψάξει και για πλήρες GPS και όχι μόνον Logger.
 
Top