Ταξιδεύοντας με την BlueAir

  • Thread starter Thread starter Velerefontis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Cyverius":22jhms62 said:
Οι Ελληνάρες-Κυπριάρες έδωσαν πάλι κοψοχολιάσματα στο προσωπικό, οι μισοί σηκώθηκαν να πάρουν αποσκευές πριν καλά-καλά αγγίξει ο εμπρόσθιος τροχός το έδαφος :wall: και οι άλλοι μισοί χειροκροτούσαν μανιασμένα λες και ο πιλότος μας είχε προσγειώσει στο hudson river μετά από πρόβλημα στον κινητήρα :thx:

Καλά αυτό όταν συμβαίνει μου 'ρχεται να σηκωθώ και να αρχίσω τα ..@@* :rant:
Trip report θα έχουμε;
 
Είναι όντως ενοχλητικό φαινόμενο και εμφανίζεται σε πολλές πτήσεις που περιέχουν κατά πλειοψηφία ένδοξο Ελ-DNA... δεν έχουμε αεροπορική κουλτούρα :( .

Εκτενέστερο trip report χλωμόν, τα είπα εν συντομία παραπάνω και έχω αναρτήσει εκτός από εδώ και κάποιες επιπλέον φωτογραφίες στο Panoramio. Κρατάω δυνάμεις για το φετινό μεγάλο ταξίδι-θεσμό στo Αμέρικα (αν δεν χρεοκοπήσει η Ελλάς στο ενδιάμεσο :oops: )

Πάντως η σούμα είναι ότι και η Κύπρος και η BlueAir ήταν καλές επιλογές :great: .
 
ΜΑΝΟΣ ΖΥΓΟΤΕΓΟΣ":31ocnw7d said:
Η Παφος αξιζει για καλοκαιρινες διακοπες;
Εγώ πάλι θα έλεγα "όχι". Πήγα πέρσι και δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα. Το μεγάλο μείον της Πάφου (και της Κύπρου γενικότερα) είναι η παντελής έλλειψη Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Λεωφορεία δεν υπάρχουν (ίσως να είναι η μοναδική χώρα στον κόσμο που δεν έχει), ούτε ΚΤΕΛ για να πας από μια πόλη σε άλλη και για να μετακινηθείς χρειάζεσαι ή ταξί (πανάκριβο) ή ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με το τιμόνι δεξιά (με ότι αυτό συνεπάγεται). Στο τελευταίο μου ταξίδι είδα το χάρο με τα μάτια μου αρκετές φορές λόγω του ότι έπρεπε να οδηγείς ανάποδα, να κοιτάς ανάποδα, ακόμα και αρκετοί όροι του Κ.Ο.Κ. είναι ανάποδοι (πχ προτεραιότητα σε πλατεία έχει αυτός που κινείται ήδη μέσα σε αυτή κλπ). Μια στιγμή χαλάρωσης- απροσεξίας- στιγμιαίου μπερδέματος είναι αρκετή.
Από κει και πέρα, εσύ αποφασίζεις... :roll:
 
GP, το ότι δεν έχει ΜΜΜ δεν είναι θετικό, ωστόσο όπως ανέφερα οι αυτοκινητόδρομοι πάνε σχεδόν παντού και είναι υπερσύγχρονοι και δίχως διόδια. Η οδήγηση στα αριστερά φάνταζε και για μένα πρόκληση, αλλά, μετά το αρχικό σοκ, προσαρμόστηκα γρήγορα (ειδικά στον αυτ/δρομο δεν καταλαβαίνεις διαφορα). Η δε βενζίνη είναι συγκριτικά με Ελλάδα φτηνή με πλαφόν στα 0.96 ευρώ/λίτρο (τη φτηνότερη στην Ευρωζώνη την έχουν στα Κανάρια με 0.78/λίτρο).

Αν κάποιος δεν έχει πάει ποτέ Κύπρο αξίζει να την τσεκάρει αλλά ας αποφύγει το κατακαλόκαιρο (λόγω κίνησης και καύσωνα). Οι Κύπριοι είναι επαγγελματίες στη φιλοξενία και όχι άρπα-κόλα.
 
Συμφωνώ κι επαυξάνω, ως παρ' ολίγον Κύπριος (δύο φορές σώθηκα από βέβαιο γάμο με κυπραίες). Είναι πολύ δύσκολο να συναντήσεις ανάλογο αίσθημα φιλοξενίας, ακόμα και στην Ελλάδα (ίσως στην ορεινή και την Νότια Κρήτη έχεις περισσότερες πιθανότητες για κάτι ανάλογο). Έχοντας ζήσει εκεί αρκετά χρόνια, κάθε φορά που επιστρέφω βρίσκω πάντα κάτι το διαφορετικό και ενδιαφέρον. Το οδικό δίκτυο είναι καταπληκτικό, καλοσυντηρημένο, με ξεκάθαρη σήμανση (ακόμα και ο ασφαλτοτάπητας έχει σήμανση που δε φεύγει με την πρώτη βροχή) και οι πεζοί έχουν ακόμα προτεραιότητα στις διαβάσεις (!). Παρά το ότι οι Κύπριοι έχουν θεοποιήσει το αυτοκίνητο, το οποίο και θεωρουν προέκταση του εαυτού τους (το χρησιμοποιούν ακόμα και για να πάνε στο περίπτερο), ωστόσο ακόμα και για τις υπεραστικές μετακινήσεις, υπάρχουν τακτικά δρομολόγια μισθωμένων ταξί και minivans σε πολύ χαμηλές τιμές (http://www.travelexpress.com.cy). Η Πάφος φημίζεται για τα καλά ξενοδοχεία της, με τη Λεμεσό να την ακολουθεί σε απόσταση. Το Τρόοδος είναι πραγματικά πανέμορφο με αρκετά καλές τουριστικές υποδομές για τους επισκέπτες, αν και οι περισσότεροι το περιφρονούν (είναι αλήθεια ότι τα ελληνικά βουνά είναι πολύ πιο όμορφα). Η Λευκωσία φυσικά και δε σε αφήνει αδιάφορο (την Εντός των Τειχών Πόλη την έχω χιλιοπερπατήσει, τώρα ξεκίνησα και το κατεχόμενο τμήμα της).

Για την οδήγηση, δεν το έχω δοκιμάσει με δεξιοτίμονο αυτοκίνητο και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αν οδηγούσα αυτόματο, δε νομίζω να είχα πρόβλημα.

Γενικά η Κύπρος θα σας εκπλήξει ευχάριστα, αρκεί να μην πάτε καλοκαίρι που είναι μια κόλαση 45 βαθμών Κελσίου. Όλες τις άλλες εποχές θα το ευχαριστηθείτε.
 
Δεν μπορώ να συνεισφέρω στην ουσία της συζήτησης, καθότι δεν αξιώθηκα να βρεθώ προς τα εκεί, αλλά σχετικά με τα δεξιοτίμονα έχω να δηλώσω πως:

Τον Οκτώβριο βρέθηκα στην Αγγλία με ένα αμάξι να με περιμένει (το αγόρασα από φίλο που έτυχε να αποχωρεί από το νησί τον καιρό που εγώ ήρθα) και καμία εμπειρία στο θέμα "οδήγηση στα αριστερά".
Την πρώτη μέρα, κι αφού άκουσα τα βασικά από άλλο φίλο σχετικά με τις διασταυρώσεις και τα roundabouts, πήγα μέχρι το σουπερμάρκετ, περίπου ένα τέταρτο οδήγηση.
Τη δεύτερη μέρα πήγα απροβλημάτιστα μέχρι το γραφικό York, 270km από εδώ που βρίσκομαι. Κανένα πρόβλημα, και θεωρώ τον εαυτό μου στον μέσο όρο από άποψη μαθησιακής ικανότητας στην οδήγηση.
Συμπέρασμα: Μη το φοβάστε, δεν είναι καθόλου δύσκολο. Θα συνιστούσα πλοήγηση, όμως για να έχετε -1 έγνοια.
 
Δεύτερη πρόσφατη εμπειρία με την Blue, αυτή τη φορά για Λονδίνο-Stansted (από Μακεδονία). Οι πτήσεις ήταν on-time. Εξίσου θετικές εντυπώσεις από το φιλικότατο πλήρωμα, πραγματικά με το χαμόγελο στα χείλη, ενώ και οι πιλότοι είχαν μεγάλα κέφια στην περιγραφή, αλλά και στις προσγειώσεις. Τα αεροσκάφη ήταν αρκετά ρετρό (αυτό της επιστροφής με γύρισε στη δεκαετία του 90, οπότε και άνηκε στην μακαρίτισσα Ansett Australia) και υπεραρκετά άδεια (στην πτήση του πηγαιμού όλοι και όλοι 15 επιβάτες ήτοι αντιστοιχία 3 επιβάτες προς 1 μέλος πληρώματος). :shock:

Έτσι εξηγείται και η παύση της απ'ευθείας πτήσης προς Λονδίνο. :( Η easy κέρδισε εύκολα κατά κράτος, με τα νεότευκτα αεροσκάφη, τα πυκνά δρομολόγια και το καλύτερο image. Μόνη ελπίδα low-cost ανταγωνισμού η έλευση της Ryan στο SKG. (*αν και δε χαλιέμαι καθόλου και με το VOL, πάνω-κάτω ίδια απόσταση είναι 8) )
 
Μα συγνωμη αλλα πως να παει καλα το δρομολόγιο οταν μου το ξεκίνησε το μήνα Οκτώβριο και με μηδεν διαφήμιση?
Αν εκμεταλλευόταν την καλοκαιρινή περιοδο που εχει και πιο πολλη κινηση το δρομολογιο ισως να γινοταν πιο γνωστη και σαν εταιρία και να επιανε. Αλλα ετσι και εν μεσω χειμερινης περιοδου και κρισης φυσικα και πηγε άπατο...
 
Δεν θαλεγα πως ήταν..μηδέν η διαφήμιση.Και στο ίντερνετ επεσε αρκετή, και στον έντυπο τύπο στη Θεσ/νίκη, και σε ραδιοφωνικούς διαγωνισμούς και στη Φιλοξένια εκανε promotion..Aλλά ο Σερ Στέλιος τους έφαγε ζωντανούς..Η Blue δεν είναι και εντελώς άγνωστη γιατί τη χρησιμοποιούν αρκετοί Κύπριοι για Πάφο και Ρουμάνοι για Βουκουρέστι. Απλά το μάρκετινγκ της easy και το brandname είναι 100 φορές ισχυρότερα και έχουν πολύχρονη παρουσία και επιρροή στο επιβατικό κοινό της Ελλάδας(την ξερουν και οι κότες) σε αντίθεση με την Blue.
 
Top