jerry
Concorde-Class-Member
Ή στην αμερική με μια αμερικάνικη.
Ή η ανάγκη με έριξε στις αμερικάνικες κοινοπραξίες.
Παρότι έχω χρωστούμενα από παλαιότερα ριπόρτς και παρότι κινδυνεύω να υβριστώ που δε τα γράφω, αποφάσισα να επιστρέψω στις επάλξεις και στο τριμελές κοινό μου (όπως λέει και ένα μέλος) ας δοκιμάσουμε ένα πείραμα για almost real-time flight-reporting (που είχε ζητήσει το ίδιο μέλος)! Η πτήση αύριο και οι λεπτομέρειες του pre-flight-check ακολουθούν!
Κάποτε ένας φίλος είχε πει πως οι αμερικάνικες εταιρείες είναι τόσο βαρετές και προβλέψιμες. Συνήθως χρεοκοπούν, μπαίνουν στο chapter 11 και κάποια στιγμή βγαίνουν και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Η ρήση διαχρονική, απλά τώρα έχουν πλακωθεί στις συγχωνεύσεις (American/US, United/Contintental). Με τον κίνδυνο να χαρακτηριστώ "so boring" έπεσα και εγώ στην ανάγκη του συγχωνευμένου κολοσσού United/Continental. Αν τα έλεγα αυτά, ο ίδιος φίλος θα μου έλεγε: “Μα τι λες τώρα, θα ακούς Channel 9 και στις (8:40+5:27 = 14+) ώρες πτήσης”. Και ναι αυτός είναι λόγος να πετάξεις με UA (συν του ότι είχε την καλύτερη τιμή για να φτάσω στο Las Vegas μία μέρα πριν του Αγίου Βαλεντίνου για να τελέσω ένα γάμο ως άλλος Έλβις).
Τα πτητικά: BRU-IAD-LAS (με 772 και 739 αντίστοιχα, όχι πως θα είχαν πρόβλημα οι αμερικάνοι να βάλουν και το 739 σε transatlantic).
Τα προκαταρκτικά: Χωρίς να έχω πετάξει ακόμη, προσπαθώ να έχω θετική προδιάθεση: Θα έχουμε ένα κλασσικά χαρούμενο και χαλαρό αμερικανικό πλήρωμα, ο marsaller θα βαριέται και θα μας κάνει παρέα λέγοντάς μας ιστορίες από την ενδιαφέρουσα καριέρα του κ.ο.κ. Αλλά ας δούμε τα πράγματα αντικειμενικά. Η United έχει δύο πράγματα που όντως σε προδιαθέτουν θετικά.
Μπορείς να κάνεις κράτηση θέσης στο αεροπλάνο τη στιγμή της κράτησης (και φυσικά να την αλλάξεις οποιαδήποτε στιγμή, έχοντας διαθέσιμο το πλάνο). Η ιδέα πίσω από αυτό φαντάζομαι είναι να σε τρομοκρατήσουν με την ασφυξία της οικονομικής θέσης και να αναβαθμιστείς γρήγορα και εύκολα σε Economy Plus (με το αντίστοιχο τίμημα). Αλλά όχι, εμείς αντιστεκόμαστε και παλεύουμε για καμία ανοχή στην ανέχεια του επιβάτη απλής οικονομικής θέσης (όπως θα έλεγε ένας άλλος φίλος). Στη 41Α (seat pitch σταθερό 31 όπως θα έλεγε άλλος φίλος) βρίσκομαι εγώ, αν όλα πάνε καλά θα έχω κενή θέση δίπλα μου; Θα γίνω upgrade στην economy plus (ή μήπως θα πληρώσεις 129 δολλάρια για τις μεσσαίες θέσεις ή 149 δολλάρια για τις παραθύριες/διαδρομικές
; Και ναι η business είναι σχεδόν γεμάτη σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε.
Στην ίδια σελίδα βομβαρδίζεσαι με πληροφορίες για την πτήση σου (inseat power σε όλες τις θέσεις, yeiiii). Και συνειδητοποιείς πως θα ζήσεις και χωρίς αλκοόλ. Αλλά η λεπτομέρεια της United που κάνει τη διαφορά είναι το γεγονός πως σου επιτρέπει να δεις από που έρχεται το αεροπλάνο σου και ποιο είναι αυτό. Επί του προκειμένου το Boeing 777-200 Aircraft υπαριθμόν 2786 ή N786UA. Επίσης, αντί για το flightradar, μπορείς με μία μέθοδο inception/recursion να πας στα άδυτα της United και να δεις όλες τις προηγούμενες πτήσεις με πληροφορίες για καθυστερήσεις κλπ. Σταμάτησα κάπου στις αρχές του μήνα γιατί μελαγχόλησα με τους προορισμούς και άρχισα να σκέφτομαι και την ηλικία του 777: ενήλικο, 18 ετών.
03FEB: ORD-GRU
04FEB: GRU-ORD
05FEB: ORD-HKG
06FEB: HKG-SIN
08FEB: SIN-NRT-IAD, IAD-FRA
09FEB: FRA-EWR, EWR-FRA
11FEB: FRA-ORD, ORD-FRA
12FEB: FRA-IAD, IAD-BRU
13FEB: BRU-IAD
Τα πράγματα γίνονταν πιο ενδιαφέροντα στην πτήση του 739 από IAD για LAS. Εκεί το 739 υπαριθμόν 3459 (νηολογικά N38459) οργώνει την αμερικάνική ήπειρο απ άκρη σε άκρη μέρες τώρα. Νεότατο παραλαβής στα τέλη του 2012 είναι γερό και γιαυτό το utilization πρέπει να αγγίξει τα ύψη. Πάρτε μία γεύση.
Κατά τα άλλα το βρεφικό 739 μας έρχεται με power outlets σε όλες τις θέσεις και υποσχέσεις για Wifi (με το αντίστοιχο κόστος φυσικά) από τη United. Αν δεν είναι ακριβό θα το αγοράσω και θα σας ποστάρω live to report εν τη γενέσει του. Και εδώ φυσικά η δυνατότητα αναβάθμισης σε Economy plus (από 79 δολλάρια), ίσως για να αντέξεις το γεγονός πως δε σερβίρεται δωρεάν γεύμα σε μία πτήση 5.30 ωρών
Διότι και η συγχώνευση έχει έξοδα και η εγκατάσταση wifi σε όλα τα αεροπλάνα επίσης και τελοσπάντων αυτά για τώρα.
Checkin ηλεκτρονικό έγινε μεν, η United με ενημέρωσε δε πως αυτό το pdf που μου έστειλε δεν είναι boarding pass αλλά θα πρέπει να το παραλάβω στο αεροδρόμιο για να επιβεβαιωθεί και το διαβατήριό μου
Η συνέχεια (ας ελπίσουμε) αύριο!
Ή η ανάγκη με έριξε στις αμερικάνικες κοινοπραξίες.
Παρότι έχω χρωστούμενα από παλαιότερα ριπόρτς και παρότι κινδυνεύω να υβριστώ που δε τα γράφω, αποφάσισα να επιστρέψω στις επάλξεις και στο τριμελές κοινό μου (όπως λέει και ένα μέλος) ας δοκιμάσουμε ένα πείραμα για almost real-time flight-reporting (που είχε ζητήσει το ίδιο μέλος)! Η πτήση αύριο και οι λεπτομέρειες του pre-flight-check ακολουθούν!
Κάποτε ένας φίλος είχε πει πως οι αμερικάνικες εταιρείες είναι τόσο βαρετές και προβλέψιμες. Συνήθως χρεοκοπούν, μπαίνουν στο chapter 11 και κάποια στιγμή βγαίνουν και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Η ρήση διαχρονική, απλά τώρα έχουν πλακωθεί στις συγχωνεύσεις (American/US, United/Contintental). Με τον κίνδυνο να χαρακτηριστώ "so boring" έπεσα και εγώ στην ανάγκη του συγχωνευμένου κολοσσού United/Continental. Αν τα έλεγα αυτά, ο ίδιος φίλος θα μου έλεγε: “Μα τι λες τώρα, θα ακούς Channel 9 και στις (8:40+5:27 = 14+) ώρες πτήσης”. Και ναι αυτός είναι λόγος να πετάξεις με UA (συν του ότι είχε την καλύτερη τιμή για να φτάσω στο Las Vegas μία μέρα πριν του Αγίου Βαλεντίνου για να τελέσω ένα γάμο ως άλλος Έλβις).
Τα πτητικά: BRU-IAD-LAS (με 772 και 739 αντίστοιχα, όχι πως θα είχαν πρόβλημα οι αμερικάνοι να βάλουν και το 739 σε transatlantic).
Τα προκαταρκτικά: Χωρίς να έχω πετάξει ακόμη, προσπαθώ να έχω θετική προδιάθεση: Θα έχουμε ένα κλασσικά χαρούμενο και χαλαρό αμερικανικό πλήρωμα, ο marsaller θα βαριέται και θα μας κάνει παρέα λέγοντάς μας ιστορίες από την ενδιαφέρουσα καριέρα του κ.ο.κ. Αλλά ας δούμε τα πράγματα αντικειμενικά. Η United έχει δύο πράγματα που όντως σε προδιαθέτουν θετικά.



03FEB: ORD-GRU
04FEB: GRU-ORD
05FEB: ORD-HKG
06FEB: HKG-SIN
08FEB: SIN-NRT-IAD, IAD-FRA
09FEB: FRA-EWR, EWR-FRA
11FEB: FRA-ORD, ORD-FRA
12FEB: FRA-IAD, IAD-BRU
13FEB: BRU-IAD
Τα πράγματα γίνονταν πιο ενδιαφέροντα στην πτήση του 739 από IAD για LAS. Εκεί το 739 υπαριθμόν 3459 (νηολογικά N38459) οργώνει την αμερικάνική ήπειρο απ άκρη σε άκρη μέρες τώρα. Νεότατο παραλαβής στα τέλη του 2012 είναι γερό και γιαυτό το utilization πρέπει να αγγίξει τα ύψη. Πάρτε μία γεύση.
Κατά τα άλλα το βρεφικό 739 μας έρχεται με power outlets σε όλες τις θέσεις και υποσχέσεις για Wifi (με το αντίστοιχο κόστος φυσικά) από τη United. Αν δεν είναι ακριβό θα το αγοράσω και θα σας ποστάρω live to report εν τη γενέσει του. Και εδώ φυσικά η δυνατότητα αναβάθμισης σε Economy plus (από 79 δολλάρια), ίσως για να αντέξεις το γεγονός πως δε σερβίρεται δωρεάν γεύμα σε μία πτήση 5.30 ωρών

Checkin ηλεκτρονικό έγινε μεν, η United με ενημέρωσε δε πως αυτό το pdf που μου έστειλε δεν είναι boarding pass αλλά θα πρέπει να το παραλάβω στο αεροδρόμιο για να επιβεβαιωθεί και το διαβατήριό μου

Η συνέχεια (ας ελπίσουμε) αύριο!