1. Η ΗellasJet από αρχές Νοέμβρη ως τέλη Μάρτη έφυγε από το Gatwick και πήγε Heathrow για τη χειμερινή σεζόν, οπότε λογικό είναι να μην κάνει δρομολόγια προς το πρώτο (κρίμα για μένα, γιατί με βόλευε με ένα τρενάκι, ενώ τώρα θα αλλάξω bus+train). Έβαλε μόνο 4 εμβόλιμα από Gatwick για να καλύψει την xmas ζήτηση.
2. Δεν ξέρω τί θα κάνει ως το Μάρτη, αλλά εμένα με έχει κακομάθει πλέον. Αν και εφόσον κλείσει ή αλλάξει χέρια, πράγμα που δεν το ελπίζω και δεν το εύχομαι, θα χει προλάβει να σηκώσει ψηλά τον πήχυ και δε θα καταδεχθώ να πετάξω με κάτι λιγότερο από Α320 προς London και ειδικά Boeing 737 (φτου κακά) και να πληρώνω 100 Euro παραπάνω και να παίρνω χειρότερο service ή να δώσω πάλι τα λεφτά μου στους Αγγλους της ΒΑ. Αρκετά τους σκάμε πάνω, αφήστε που χουν μπει και αυτοί στην μπούκα με τις απειλές. Δε θέλω να συμβιβαστώ έτσι.
3. Εξηγείστε πώς γίνεται να μην κερδίζει έναν επιβάτη προς Αγγλία η Hellas με 320, καλύτερη τιμή, ασύγκριτα καλύτερο service και ειδικά να τον χάνει από μια εταιρεία με πιο γερασμένο στόλο 737 (+A300), service και μεταχείριση ανάλογα του mood του πληρώματος, με αισθητά ακριβότερες τιμές (αφήνω την BA απέξω)... Και μην μου πείτε ότι το μοναδικό είναι η περίφημη safety και ότι έχει περισσότερα δρομολόγια προς Heathrow. Kαι αν λειτουργούσε σε συνθήκες πραγματικής αγοράς, θα χε κλείσει και γω δεν ξέρω πριν πόσο καιρό, κι αντ΄αυτού επιβιώνει με ενέσεις και έτσι στρεβλώνει τον ανταγωνισμό. Υπάρχουν άτομα που δεν ξέρουν καν ότι έχουν την Hellas για εναλλακτική λύση για LON<->ATH απέναντι σε OA, BA, Easy.... Σημειωτέον ότι το δρομολόγιό της προς το Παρίσι είναι το πιο αποδοτικό, καθώς έχει πάρει το 25% της συνολικής κίνησης προς τα εκεί.
Πάντως, όποιος δεν έχει δοκιμάσει έστω μια φορά την εμπειρία, έχει χάσει από τα πιο καλά. Θα χε πρόβλημα μετά να διαλέξει κάτι άλλο.HellasJet+320 all the way.
