Θέσεις εργασίας στη Νέα Ολυμπιακή από τη MIG.

  • Thread starter Thread starter corfu75
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απο το σημερινο δημοσιευμα στην "EURO2day", μεχρι το τελος της εβδομαδας θα αναρτηθουν αγγελιες στην σελιδα της MIG, για την επιγεια εξυπηρετηση,εντωμεταξυ, οι πιλοτοι της Ο.Α εστειλαν ολοι μαζι τα βιογραφικα τους μεσω της ΕΧΠΑ ,και οχι μεμονομενα οπως θελει η MIG.Για να δουμε...!!!!
 
Τι λετε να κανουμε οι υπαλληλοι αεροδρομιου?Να στειλουμε βιογραφικα στις μεχρι τωρα προκυριχθεντες θεσεις ή να περιμενουμε ακομα να προκυριχθουν αλλες αποκλειστικα για την επιγεια εξυπηρετηση?
 
Aυτο εξαρταται απο το τι ζητα ο καθε ενδιαφερομενος.Αν εχεις τα προσοντα που ζητα για τις υπαρχουσες θεσεις που εχουν δημοσιευθει για το πτητικο εργο και την τεχνικη βαση στειλε.Τωρα αν σε ενδιαφερει για τον τομεα της επειγιας εξυπηρετησης(χαμ,εργατες,καθαρισμος,ραμπ κ.τ.λ) καλο θα ηταν να περιμενεις την επισημη ανακοινωση απο την ιστοσελιδα της MIG.Μην ξεχναμε πως, οταν η MIG ανακοινωσε τις προσληψεις δεν ειχε ακομα ερθει σε συμφωνια για το handling για το αν θα το αγοραζε αυτη.. η... swissport.Τελικα οπως ξερουμε το πηρε και αυτο η MIG.Aλλα και παλι κανε οτι νομιζεις και ενα τηλεφωνημα να τους κανεις σιγουρα θα ξερουν για ποτε θα τις δημοσιευσουν,εγω απλα το διαβασα απο το σημερινο δημοσιευμα της ΕURO2day.Καλη σου επιτυχια.
 
.....Το ότι έχουν ήδη μεταγραφεί στελέχη της Α3 στη MIG....ότι η MIG παίρνει στελέχη της Α3......
Oυτε μεταγραφες ειναι, ουτε η ΜΙG τους ειπε ελατε. Παραιτησεις ειναι ολες. Για τον ιδιο λογο που εφευγαν χειριστες καθε μηνα πριν αρκετα χρονια.Και αυτοι/ες που μενουν νοιωθουν σαν την γνωστη διαφημιση "πεταει" ο γαιδαρος? ,Your bus driver...καπελωμενοι.
Πως λοιπον θα εφαρμοσουν το ιδιο status επικοινωνιας και δοικησης στην καινουργια ετερεια, αφου για αυτο τον λογο παραιτηθηκανε και απο την στιγμη που οι 300 χειριστες της ΟΑ θα τους εχουν στο μικροσκοπιο γνωριζοντας απο που προερχονται, ΕΚΤΟΣ αν ο λογος που τους προσελαβαν ειναι για να εφαρμοσουν ακριβως την ιδια δοκιμασμενη πολιτικη. Λετε????????? Aς περιμενουμε μερικους μηνες να δουμε τις εκπληξεις.
 
30W":3mq4ad3t said:
.....Το ότι έχουν ήδη μεταγραφεί στελέχη της Α3 στη MIG....ότι η MIG παίρνει στελέχη της Α3......
Oυτε μεταγραφες ειναι, ουτε η ΜΙG τους ειπε ελατε. Παραιτησεις ειναι ολες.

Το εξηγείς καλύτερα αυτό???!!!!!

Δηλαδή , στα δικά μου Ελληνικά όταν κάποιος ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΘΕΙ αλλά αποχωρήσει εθελουσίως από μία εταιρεία τότε λέγεται ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ και δεν δικαιούται αποζημίωσης.
Όταν ο ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ πάει ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ σε μία άλλη ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ εταιρεία (και μάλιστα με αύξηση μισθού και bonus) τότε αυτό λέγεται ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ.
Πιστεύει κανείς εδώ μέσα ότι ότι τα σημαντικά αυτά στελέχη της Α3 παραιτήθηκαν έτσι , χωρίς πρόγραμμα η μελλοντική εξασφάλιση , γιατί "ξαφνικά" δεν του άρεσαν οι συνθήκες εργασίας που είχαν????
Πιστεύει κανείς ότι δεν είχαν πρώτοσυζητήσει με την MIG???

Φυσικά οι μέχρι σήμερα μεταγραφές στελεχών της Α3 συνδυάστηκαν με παραίτηση και άμεση πρόσληψη (με αυξημένες αποδοχές) στον ανταγωνιστή.
Αυτό που πρέπει να προσεχθεί είναι τα ΠΟΙΑ στελέχη μετεγράφησαν και ποιες θέσεις θα καταλάβουν στην νέα εταιρεία για να καταλάβουμε ποιο σχέδιο ανάπτυξης έχει σκοπό να εφαρμόσει η νέα ΟΑ.

Όσο για το ποιος θα έχει ποιον στο "μικροσκόπιο" μόνο σαν κατάλοιπο της παλαιολιθικής νοοτροπίας ΟΑ μπορεί να το εκλάβω .
Στις μοντέρνες εταιρείες ΟΛΟΙ αξιολογούνται και κανείς δεν μπορεί να θεωρεί ότι έχει κληρονομιά από το.........παρελθόν.
Όποιος το πιστεύει αυτό μάλλον δεν θα βρει θέση εργασίας στην νέα ΟΑ.
 
aas59":2qm09x4g said:
Όσο για το ποιος θα έχει ποιον στο "μικροσκόπιο" μόνο σαν κατάλοιπο της παλαιολιθικής νοοτροπίας ΟΑ μπορεί να το εκλάβω .
Στις μοντέρνες εταιρείες ΟΛΟΙ αξιολογούνται και κανείς δεν μπορεί να θεωρεί ότι έχει κληρονομιά από το.........παρελθόν.
Όποιος το πιστεύει αυτό μάλλον δεν θα βρει θέση εργασίας στην νέα ΟΑ.

Είναι γεγονός το ότι όσοι πιλότοι της Ο.Α προσληφθούν,θα προσληφθούν με ατομικές συμβάσεις στη νέα εταιρεία και σε αυτό άλλωστε συμφώνησαν στη προχθεσινή γενική τους συνέλευση.
Η αξιολόγηση του κάθε χειριστή ως προς το πτητικό κομμάτι της δουλειάς του,έχει αποδειχθεί από τη μέχρι τώρα πορεία τους όλα αυτά τα χρόνια και δε νομίζω ότι έχουν κάτι άλλο να αποδείξουν.
Αυτά τα χνάρια άλλωστε ακολουθούν και οι νεότεροι χειριστές της Αegean με τη μέχρι τώρα επίσης καλή τους πορεία.
Όσον αφορά 20-30 τεμπέληδες από το σύνολο των 450 περίπου δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος αναφοράς,μιας και οι ίδιοι αντιλαμβάνονται ότι δεν υπάρχει χώρος για αυτούς στη νέα εταιρεία.Ο μόνος δρόμος για αυτούς είναι αυτός της εξόδου και το γνωρίζουν καλά!
Οι υπόλοιποι δε δείχνουν να φοβούνται τις 10-20 ώρες παραπάνω δουλειάς το μήνα.
Αυτό που γνωρίζω από τους ίδιους ότι "φοβούνται" προς το παρόν,είναι η φύση των δρομολογίων και ιδίως ο συνδυασμός εσωτερικών - εξωτερικών δρομολογίων την ίδια ημέρα-πραγματοποιούνται ήδη και στην Ο.Α-ο οποίος θέλει προσοχή στον προγραμματισμό του για λόγους που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη αντοχή και την ασφάλεια των πτήσεων.
Σίγουρα κανείς δε θέλει στην πτήση του δυο πιλότους μπροστά να "κουτουλάνε" από την κούραση.
Να συμπληρώσω εδώ ότι οι απώλειες εκτός από τους παραπάνω θα περιλαμβάνουν και άλλους αξιόλογους-έμπειρότατους χειριστές που θα επιλέξουν να συνταξιοδοτηθούν ή να μεταταγούν στην Υ.Π.Α.(το τελευταίο βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση).
 
30W":3c7no2uv said:
.....Το ότι έχουν ήδη μεταγραφεί στελέχη της Α3 στη MIG....ότι η MIG παίρνει στελέχη της Α3......
Oυτε μεταγραφες ειναι, ουτε η ΜΙG τους ειπε ελατε. Παραιτησεις ειναι ολες. Για τον ιδιο λογο που εφευγαν χειριστες καθε μηνα πριν αρκετα χρονια.Και αυτοι/ες που μενουν νοιωθουν σαν την γνωστη διαφημιση "πεταει" ο γαιδαρος? ,Your bus driver...καπελωμενοι.

30W, πέστο κι έτσι. Αλλά ομολογώ πάλι με μπέρδεψες. Εκεί που λέγαμε για σημαντικά διοικητικά στελέχη έμπλεξες και τους χειριστές. Δηλαδή κάθε μήνα πριν από αρκετά χρόνια έφευγαν μαζί με τους χειριστές και διοικητικά στελέχη ή μόνο τώρα (και μάλιστα ομαδικά) που συμπτωματικά προσλαμβάνει η MIG?

Υ.Γ. off topic. Πολύ κόλλημα με τις διαφημήσεις...
 
Να κανω μια ερωτηση?Γνωριζει κανεις ποτε και πως θα ανακοινωθουν τα αποτελεσματα της MIG μετα τις 24/3 ?
 
Δεν νομιζω να βγαλουν αποτελσματα με επιτυχοντες,επιλαχοντες και απορριπτεους σαν να ηταν(ΑΣΕΠ) Απο τι εχω καταλαβει θα κανουν κατα,τοπους interview.Tωρα το ποτε θα τα πραγματοποιησει.....αγνωστες αι,βουλε της MIG.
 
Γνώμη μου είναι ότι η όλη ιστορία με τις αιτήσεις, είναι βέλος στην φαρέτρα της Μιγκ. Eξηγούμαι. Τα συμβόλαια των υπαλλήλων, θα γραφτούν αλλιώς αν οι αξιόλογες αιτήσεις είναι πολλές, και αλλιώς αν οι αξιόλογες αιτήσεις είναι λίγες.

Αν δηλαδή θέλει (πχ) 12 επιμελητές πτήσεων, και στην ΟΑ + Α3 υπάρχουν συνολικά (πχ) 18 και κάνουν όλοι αίτηση και ταυτόχρονα κάνουν αίτηση και άλλοι 12 από εξωτερικό, με πολυετή εμπειρία σε μεγάλες εταιρείες, το συμβόλαια προφανώς θα είναι low ...σε όλα (αποδοχές-benefits κλπ). Το ίδιο σημβαίνει και για όλες τις θέσεις. Διοικητικές-ιπταμένων-μηχανικών, τα πάντα-όλα.

Είναι ο νόμος προσφοράς και ζήτησης. Ένα μπακάλικο που είναι μαγαζί-γωνία ή είναι το μοναδικό στη γειτονιά, έχει άλλες τιμές από ένα άλλο που είναι στου διαόλου την μάνα ή έχει άλλα τρία μπακάλικα στον ίδιο δρόμο.

Γνώμη μου είναι ότι όταν κάτσανε να φτιάξουν τα μπάτζετ, τους προέκυψε μεγάλος άγνωστος Χ. Όλοι ξέρουμε ότι το μεγαλύτερο κόστος σε μία αεροπορική εταιρεία είναι οι εργαζόμενοι (με εξαίρεση το περασμένο καλοκαίρι, όπου τα κάυσιμα γίνανε πρόσκαιρα το μεγαλύτερο κόστος). Όταν λοιπόν αρχίσανε να υπολογίζουν αυτό το νούμερο, βρήκαν ευκολότερο να προσπαθήσουν να μάθουν με τι εχουν να κάνουν. Γι'αυτό και οι ανακοινώσεις προσλήψεων (τόσο νωρίς) εξέπληξαν τους πάντες. Η Μίγκ θα πετύχει δύο πράγματα: 1) Εντυπωσιάζει 2) Μαθαίνει εύκολα και με ακρίβεια πόσο γεμάτα είναι τα "πανέρια" από τα οποία θα "ψωνίσει". Ποιοτικά και ποσοτικά.

Η πλειοψηφία των υπαλλήλων της ΟΑ, είναι αυτό που θέλει η Μίγκ. Είναι η εύκολη λύση και αυτή που θα δημιουργήσει λιγότερα προβλήματα στην κυβέρνηση (την όποια), πράγμα που ο Βγενόπουλος δεν θέλει με τίποτα. Η πρόταση που θα ρίξει στον κάθε εργαζόμενο στο τραπέζι, θα πρέπει να είναι (φυσικά) η φτηνότερη δυνατή. Αυτό εγκυμονεί τον κίνδυνο να του γυρίσουν πολλοί την πλάτη. Αν ξέρει ότι θα μπορέσει ( απο τις αιτήσεις), να βρεί άλλους, θα πεί στους υπαλλήλους της ΟΑ να πάνε στο καλό. Αν από την άλλη δεί ότι δεν θα μπορέσει να βρεί εκτός ΟΑ κόσμο για του κάνουν την δουλειά, θα πρέπει να δώσει πιό πολλά.

Αυτά προς το παρόν ήταν ο άγνωστος Χ. Συμπερασματικά θα έλεγα ότι μην περιμένετε απαντήσεις στις αιτήσεις άμεσα. Μία εταιρεία, όταν κάνει προκύρηξη προσλήψεων και δέχεται βιογραφικά, μόλις περάσει η διορία και αφού έχει ξεσκαρτάρει τις αιτήσεις, αρχίζει να καλεί σε συνεντέυξεις. Η Μίγκ μόλις περατωθεί η λήψη αιτήσεων, θα κάτσει κάτω να γράψει τις προσφορές για κάθε θέση, ανάλογα με τις αιτήσεις.

Αν η εικόνα της ποιότητας των αιτούντων δεν είναι καθαρή, ίσως κάνει ΚΑΙ τις συνεντεύξεις για κάποιες θέσεις
 
Top