Δεν υπονοώ τίποτα αλλά αν δεν κάνω λάθος οι της Α3 που MIGιάστηκαν (!) ήταν πρώην της ΟΑ. Για το αν γίνεται για το καλύτερο επέτρεψέ μου (χωρίς να κλήνω υπέρ καμιάς εταιρείας) να είμαι πολύ επιφυλακτικός απο την πορεία ιδιωτηκοποίησης στην Ελλάδα. Απλά γιατί η ανοιχτή αγορά και η ανταγωνιστικότητα στην Ελλάδα δε λειτουργεί στη πράξη (στα χαρτιά και τυπικά λειτουργεί) όπως στο εξωτερικό.
Επίσης σχετικοάσχετη ερώτηση: πιστεύεται οτι θα επιρρεαστεί το επίπεδο ασφάλειας στη νέα ΟΑ δεδομένης της άριστης ικανότητας της παλιάς (πιλότοι και τεχνικοί) και οτι ίσως γίνει mix στη νέα (exOA και non-exOA) ειδικά με έναν ιδιοκτήτη (MIG) που τώρα μαθαίνει αυτό το market sector ? Προς Θεού μην πάει το μυαλό σε καταστροφολογίες τύπου ΜΜΕ. Και επίσης ίσως φανεί αστείο αλλά πιστεύω οτι ένα μεγάλο κομμάτι (παλαιότερα ίσως μεγαλύτερο) θα είναι κολλήμένο με Έλληνες πιλότους και δε θα του αρέσει ν'ακούει "Mr Smith (άντε αν μιλάει Ελληνικά Ο κύριος Smith) welcomes you on board".
Επίσης σχετικοάσχετη ερώτηση: πιστεύεται οτι θα επιρρεαστεί το επίπεδο ασφάλειας στη νέα ΟΑ δεδομένης της άριστης ικανότητας της παλιάς (πιλότοι και τεχνικοί) και οτι ίσως γίνει mix στη νέα (exOA και non-exOA) ειδικά με έναν ιδιοκτήτη (MIG) που τώρα μαθαίνει αυτό το market sector ? Προς Θεού μην πάει το μυαλό σε καταστροφολογίες τύπου ΜΜΕ. Και επίσης ίσως φανεί αστείο αλλά πιστεύω οτι ένα μεγάλο κομμάτι (παλαιότερα ίσως μεγαλύτερο) θα είναι κολλήμένο με Έλληνες πιλότους και δε θα του αρέσει ν'ακούει "Mr Smith (άντε αν μιλάει Ελληνικά Ο κύριος Smith) welcomes you on board".