Θέσεις εργασίας στη Νέα Ολυμπιακή από τη MIG.

  • Thread starter Thread starter corfu75
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν υπονοώ τίποτα αλλά αν δεν κάνω λάθος οι της Α3 που MIGιάστηκαν (!) ήταν πρώην της ΟΑ. Για το αν γίνεται για το καλύτερο επέτρεψέ μου (χωρίς να κλήνω υπέρ καμιάς εταιρείας) να είμαι πολύ επιφυλακτικός απο την πορεία ιδιωτηκοποίησης στην Ελλάδα. Απλά γιατί η ανοιχτή αγορά και η ανταγωνιστικότητα στην Ελλάδα δε λειτουργεί στη πράξη (στα χαρτιά και τυπικά λειτουργεί) όπως στο εξωτερικό.

Επίσης σχετικοάσχετη ερώτηση: πιστεύεται οτι θα επιρρεαστεί το επίπεδο ασφάλειας στη νέα ΟΑ δεδομένης της άριστης ικανότητας της παλιάς (πιλότοι και τεχνικοί) και οτι ίσως γίνει mix στη νέα (exOA και non-exOA) ειδικά με έναν ιδιοκτήτη (MIG) που τώρα μαθαίνει αυτό το market sector ? Προς Θεού μην πάει το μυαλό σε καταστροφολογίες τύπου ΜΜΕ. Και επίσης ίσως φανεί αστείο αλλά πιστεύω οτι ένα μεγάλο κομμάτι (παλαιότερα ίσως μεγαλύτερο) θα είναι κολλήμένο με Έλληνες πιλότους και δε θα του αρέσει ν'ακούει "Mr Smith (άντε αν μιλάει Ελληνικά Ο κύριος Smith) welcomes you on board".
 
Και βέβαια δε θα του αρέσει,όπως έχει αποδειχθεί άλλωστε από πειράματα τύπου Hola και άλλων μισθοφόρων που κατά καιρούς παρέλασαν στην πολύπαθη αυτή εταιρεία...
Μερίδα των επιβατών με το που έβλεπε μόνο και μόνο τα διαφορετικά χρώματα στο αεροπλάνο,αρνούταν να επιβιβαστεί!
Τώρα όσον αφορά το θέμα ασφάλεια πιστεύω ότι στην αρχή τουλάχιστον θα διατηρήσει ικανό αριθμό από το "παλιό" έμπειρο προσωπικό της Ο.Α,γιατί πολύ απλά,παρά την ανεργεία που μαστίζει το εξωτερικό,αυτό είναι αρκετά δυσεύρετο στο εσωτερικό!
Ήδη η Aegean καλώς έπραξε και έδωσε κάποιες αυξήσεις στους νέους συγκυβερνήτες της,ενώ το ίδιο έγινε και για τους κυβερνήτες των RJ που είχαν αρκετή μισθολογική διαφορά από τους άλλους στα 320/737.
Για τους μηχανικούς της δε ξέρω αλλά πιστεύω ότι κάτι θα δώσει και σε αυτούς,αν δεν έχει ήδη δώσει...
 
OA269":2olkiige said:
Δεν υπονοώ τίποτα αλλά αν δεν κάνω λάθος οι της Α3 που MIGιάστηκαν (!) ήταν πρώην της ΟΑ.

Μην ορκίζεσαι...
Εδώ TRI/TRE παρατάνε τους γλάρους και γίνονται MiG... :D
 
Αυτο ειναι εντυπωσιακο γιατι οι περισσοτεροι Ελληνες TRI/TRE της Α3 (τουλαχιστον μεχρι προσφατα) πινουν νερο στην υγεια της!!! :mrgreen:
 
Από τι φαίνεται η Mig δεν αστιεύται! Βλέπουμε δυναμικές κινήσεις που σκοπό έχουν να δούμε την ΟΑ πάλι ψηλά! Συντονισμένη δουλειά! :great:
 
Προσωπική μου άποψη ότι όλες αυτές οι μεταγραφές δεν θα συμβάλλουν στη δημιοργία μιας διαφορετικής και καλύτερης εταιρείας. Ουσιαστικά δηλαδή προσπαθούν να αντιγράψουν τον τρόπο λειτουργίας της Α3? Δεν ξέρω αν μου επιτρέπεται τέτοιος σχολιασμός και αν όχι παρακαλώ τους διαχειριστές να διαγράψουν το σχόλιο αλλά συγκεκριμμένα η μεταγραφή της Cabin Crew Manager ήταν εντελώς άκυρη κίνηση. Η συγκεκριμμένη κυρία έχει δημιουργήσει τόσα χρόνια ένα απαίσιο κλίμα, για να πας μπροστά και να χεις την εύνοιά της πρέπει να είσαι γλύφτης και ρουφιάνος. Αυτά θέλουνε στην Νέα Ολυμπιακή?Κρίμα..
 
Σε κάποιες εταιρείες που ...θυμάμαι , αυτό το να πας μπροστά εννοούσε "χρειάζεσαι χαρτάκι από την κλαδική"...........

Άστο αγαπητή.
Νομίζεις πως την μεταγραφή της εν λόγω κυρίας (και όποιες άλλες ακολουθήσουν) τις διοργανώνει ο Α.Β????

ΟΧΙ βέβαια.

Ο Νέος Δ.Σ (εκ μεταγραφής) τα διοργανώνει και φυσικά θα φτιάξει μία ΟΑ στο μοντέλο που έφτιαξε την άλλη (Δηλαδή ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ και ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΗ ).
Αν μή τι άλλο γιαυτό μετεγγράφει................
 
Η Αegean απέδειξε ότι μια εταιρία αεροπορική στην Ελλάδα μπορεί να δουλέψει και να σταθεί .Αν τώρα φεύγουν κάποια στελέχη της για την MIG δεν πειράζει εξάλλου σε 2-3 χρόνια θα είμαστε πάλι όλοι μαζί σε μια εταιρία .Η Ελλάδα δεν χωρεί δυο έτσι και αλλιώς. καλή τύχη σε όλους όσοι πετουν σε αυτή την χώρα
 
Γνωρίζετε μήπως τι θα γίνει με τις αιτήσεις για το προσωπικο εδάφους? (check-in, συνοδοι εδάφους) Διάβασα στην εφημερίδα ότι η προκήρυξη για τις θέσεις αυτές θα έβγαινε σήμερα, αλλά στη σελίδα της MIG δεν είδα να αναφέρεται κάτι... Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση :)
 
Top