Τι συμβαίνει με την ασφάλεια των πτήσεων?

  • Thread starter Thread starter pas7
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οταν καθεσαι στις 3 πρωτες σειρες(αναλογα με το αεροπλανο),συνήθως ακουγεται το GPWS
Οσο για τον φιλο,μου κανει ή για πληρωμένο μιτχαουζεν ή για υπερβολες στα λεγόμενα του φιλου του

george_dionysiou":25fwnipo said:
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι όταν πριν 10-15 μέρες έσβησαν οι μηχανές εν ώρα πτήσης αλλά ευτυχώς ξαναπήραν μπρος και η πτήση ολοκληρώθηκε κανονικά

το αεροπλανο εχει 4 κινητηρες..το μονο που μπορω να σκεφτω σαυτη την περιπτωση ειναι να επεσε η ασφαλεια και να την ξανασηκωσαν οι πιλοτοι ή να κοπηκε το ρευμα :roll:

παντως πιασε κανα δημοσιογραφο να του το πεις..αυτοι διψανε για τετοια και θα βγαλεις και φραγκα
 
@ george_dionysiou

-η αγαπημενη σου αερ.εταιρεια ειναι η OAL, οχι η OLA
-το πλησιεστερο σου α/δ εναι το LGTS,οχι το THES

ξεκινα με αυτα τα βασικα, μιας και οπως ειπες, δεν εχεις ιδιαιτερες γνωσεις, και μην προσπαθεις να πεισεις καποιους ανθρωπους που ξερουν 2-3 πραγματα παραπανω οτι πχ ενα τετρακινητηριο εχασε και τους τεσσερις κινητηρες, τους ξαναεκκινησε (στον αερα ολ αυτα) και μετα ολα καλα και δεν ακουσε κανεις τιποτα.
Και πες του φιλου σου οτι σε εχει βρει αδαη και σε δουλευει κανονικα.

Φιλικα.
 
ισως να παιζει και εδω ρολο η οικονομικη κριση που διανυουμε,αν απολυουν εμπειρα πληρωματα/τεχνικους και τους αντικαθιστουν με απειρους,αν αντι για γνησια ανταλλακτικα βαζουν απομιμησεις,αν υποχρεωνουν το προσωπικο για υπερωριες,αν...
 
Ας αφήσουμε το αμφιλεγόμενο παράδειγμα του φίλου και ας επιστρέψουμε στην ασφάλεια πτήσεων.
Έχω την εντύπωση ότι οι τρόποι και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται από την αεροπορική βιομηχανία γενικά, (από τους κατασκευαστές μέχρι την τελευταία εταιρεία) έχουν φτάσει στο όριό τους και δεν υπάρχει τρόπος για περαιτέρω βελτίωση και για αυτό τον λόγο κάθε χρονιά την τελευταία πενταετία είναι περίπου στα ίδια επίπεδα από πλευράς συμβάντων, θανατηφόρων ή μη.
Μήπως πρέπει να αναζητηθούν νέοι τρόποι προκειμένου να γίνει η υπέρβαση για ακόμα πιο ασφαλείς πτήσεις;
Τέλος, θέλω να πιστεύω, ότι δεν υπάρχει αεροπορική εταιρεία της ΕΕ, που να μη πληρεί τους κανόνες ασφαλείας, έστω τους ελάχιστους.
 
Με την σειρά μου και εγώ πιστευω πως είναι απλά ένα τυχαίο γεγονός τα τελευταία ατύχηματα.
Οσο για τον φιλαράκο πιο πάνω θα πω οτι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας! Δεν θέλω να παρεξηγηθώ αλλα κύριοι δεν είμαστε ούτε βλάκες ούτε ανεύθυνοι εμείς που υπογράφουμε αεροπλάνα κάθε μέρα. Δεν έχει πει κανένας και πουθενά για τα callouts οτι δεν ακούγονται στις πρώτες σειρές. In Flight Shutdowns, AP disconect, AT disconect, EGPWS problems..... συμβαίνουν κάθε μέρα και σε όλες τις εταιρείες! μην τα δραματικοποιούμε τα πράγματα, άλλωστε δεν υπάρχει κάποιος κυβερνήτης να πάρει ένα μη αξιόπιστο αεροσκάφος.

Τα BAE146 ή Avro RJ τα έχουν πολλές εταιρείες όπως Lufthansa (Cityline,Eurowings,Air Dolomity) , Swiss, Air France, and manymore........
 
Σε οτι αφορα τα ''ακουσματα'' απο το πιλοτηριο, αν στησει κανεις αυτι ακουει και διαφορα αλλα warnings (αν γνωριζει πανω κατω κ το ειδος του ηχου που πιθανως να ακουστει). Κ σε σειρες πιο πισω απο την πρωτη. Εαν εχει ισυχια, ειναι καλα μονωμενο το αεροσκαφος κ δεν εχουν βουλωσει τα αυτια ακους ορισμενα πραγματακια. Κ ειναι λογικο. Μια πορτα δεν εχει τονους ηχομονωσης. Κ αθορυβα Jet οπως τα BAe προσφερουν ηχομονωμενες πτησεις σε μεγαλυτερο βαθμο απο τα 734 πχ.

Αλλα πισω στο θεμα της ασφαλειας πτησεων. Ο καθενας δικαιουται να πιστευει οτι θελει για οποια εταιρεια θελει.
 
Ανησυχουν οι υπαλληλοι της ΑΣΤΡΑ συμφωνα με τον george dionysiou για την ασφαλεια των πτησεων.Οι επιβατες της ΟΑ που πετουν με τα νοικιαρικα(βλεπε Bulgaria air, Air Via ,Seagle air ) θα πρεπει να αισθανονται μεγαλυτερη ασφαλεια οταν δεν ακουν κανενα ηχογραφημενο μηνυμα στα ελληνικα για τα μεσα διασωσης??Ή μηπως τα αεροσκαφη της Hellas Jet που νοικιαζει η ΟΑ ειναι πιο καινουργια απο τα αεροσκαφη της ΑΣΤΡΑ?Για την ιστορια, To SX-BVK ειναι κατασκευασμενο τον 04/1990 και το SX-ΒVL τον 03/1990.
 
"ξεκινα με αυτα τα βασικα, μιας και οπως ειπες, δεν εχεις ιδιαιτερες γνωσεις, και μην προσπαθεις να πεισεις καποιους ανθρωπους που ξερουν 2-3 πραγματα παραπανω οτι πχ ενα τετρακινητηριο εχασε και τους τεσσερις κινητηρες, τους ξαναεκκινησε (στον αερα ολ αυτα) και μετα ολα καλα και δεν ακουσε κανεις τιποτα.
Και πες του φιλου σου οτι σε εχει βρει αδαη και σε δουλευει κανονικα."
Ευχαριστώ φίλε για το αδαής όπως και τον αλλο φίλο για το πληρωμένο μιτχαουζεν. Αλλά ούτε αδαή θεωρώ τον εαυτό μου (λογικο!) ούτε λεφτα βγάζω. Μετεφερα κάποια λεγόμενα στο φορουμ σας χωρις να θέλω να φανώ ο έξυπνος της παρέας (αν και αδαής). Και τα λεγόμενα τα μετέφερα γιατι δεν είναι θέμα ενός ατόμου αλλά όλα τα πηγαδάκια της εν λόγω εταιρείας αυτά συζητάνε και το ανησυχητικό είναι ότι τα συζητάνε με αγωνία και αγχος για την ασφάλεια των επιβατών και τη δική τους πάνω απ'ολα. Δεν γνωρίζω ούτε αν έπεσε η ασφάλεια όπως αναφέρει ένας φίλος ούτε τι σχέση έχει το radar με το warning για εμπόδια. Τώρα αν ξέρω ή αν δεν ξέρω το ICAO Code δεν νομίζω να σώσει και κανέναν. Αντιθέτως αυτά που ξέρετε ή όχι πολλοί απο εδώ μπορούν να σώσουν πολύ κόσμο.
Απ' οτι κατάλαβα (πραγμα που ηταν και το ζητούμενο μου) μόνο με δημοσιογράφο ισως βρεθει μια άκρη.
Όπως ειπα και στο προηγουμενο post δεν ξέρω πολλά πραγματα ίσως ουτε λίγα. Η ανυσηχία μου με εκανε να στειλω post. Το οτι δεν ακουσε κανεις τιποτα δεν το ανεφερα καν μιας και δεν το ξέρω και ουτε με ενδιαφερει. (ισως αποτελεί πειστηριο αλλά anyway δεν το ξέρω)
"Οσο για τον φιλαράκο πιο πάνω θα πω οτι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας! "
Συμφωνώ με αυτό που λές και ίσως αυτό να μου προκαλεί ανησυχία. Αλλά όπως και να΄χει μαθαίνω πράγματα από τα διάφορα post σας και σας ευχαριστώ γι'αυτό.
 
Μιλάμε για την Ασφάλεια των Πτήσεων ή για την Astra? Ας ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ λοιπόν στο θέμα της ασφάλειας των πτήσεων! :rant:
 
Αν θέλει ο φίλος σου που εργάζεται σε αυτή την εταιρία ας επικοινωνήσει με το φόρουμ. Ας δημιουργήσει έναν λογαριασμό ή ας γράψει κάτι να στο στείλει να το δημοσιεύσεις εσύ. Με κανονικούς αεροπορικούς όρους, πλήρη ορολογία (οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν γνώσεις και εμπειρία) και, το σημαντικότερο, θα πάρει μια γνώμη για το τι μπορεί να κάνει.

Στο φόρουμ γράφουν ιπτάμενοι, εργαζόμενοι σε αεροπορικές εταιρείες, χειριστές, συνοδοί, ακόμα και δημοσιογράφοι (ναι, δεν λείπουν από πουθενά). Πες στον φίλο σου να μας διηγηθεί γραπτώς ΑΚΡΙΒΩΣ τι συνέβη στα εν λόγω περιστατικά και η υπόθεση θα πάρει το δρόμο της, να είσαι σίγουρος. Και εννοείται, με πλήρη κάλυψη του ανθρώπου που θα κάνει την καταγγελία.
 
Top