Τι σκεφτονται μερικοι screeners..

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
xristos":2kp26qe1 said:


Όταν την είχα θήξει αυτή τη φωτογραφία σε πολύ παλαιότερο θέμα, με είχαν κράξει κάποιοι από δω μέσα με τη δικαιολογία ότι ήταν από τις πρώτες που μπήκαν στο site... Απ'ότι βλέπω τώρα στα λόγια μου έρχεστε...Γελάει καλύτερα κάποιος...
 
Μα η "δικαιολογία" είναι η ίδια. Αυτό ουσιαστικά λέει και ο Χρήστος.
Ναι βρε παιδιά... Ποιος είχε πριν 11-12 χρόνια internet... και πόσο μάλλον, ποιος planespotter είχε internet;!...άσχετα αν έχουμε φτάσει σήμερα να συσχετίζουμε (κακώς κατά τ' εμένα) το planespotting με το internet.
Αυτές ήταν οι καλύτερες διαθέσιμες φωτογραφίες, αυτές ανεβαιναν
Καλό είναι πάντως που παραμένουν, και από αρχειακής άποψης... αλλά και για να μας δείχνουν την εξέλιξη του site.
Οπότε δεν έρχεται ο Χρήστος στα λόγια σου. Ίσα-ίσα που υποστηρίζει την παλαιότητα των φωτογραφιών όπως εκείνοι που σε "έκραξαν" παλιότερα. :wink:
 
Αυτή η φωτό που μάλιστα τραβήχτηκε το 2008 πόσα πλήρωσε? :P :wall:
 
Κοιτα να δεις ( :3: ), απο φωτογραφικης αποψεως η φωτο που παραθετεις, στεκεται μια χαρα. Και "ζυγισμενο" ειναι το καδρο,και ο οριζοντας ισιος, και η φωτομετρηση σωστη. Απο αποψεως περιεχομενου,τωρα, εμενα προσωπικα δε μου λεει τιποτε η φωτο (ΟΚ, το φτερο ενος Α300 απο μεσα, και στο εδαφος. Big deal!). Αν ημουν screener,παρ'όλ'άυτα, δεν θα την εκοβα. :wink:
 
Καλησπέρα !

Για χρόνια ολόκληρα απέφευγα να ανεβάζω στο διαδύκτιο εικόνες για πολλούς και διάφορους λόγους, μέχρι πρόσφατα που ξαναδοκίμασα στο Α.net -από πείσμα, αλλά και γιατί το θεωρώ σαν πιό "σοβαρό". Το rejection rate που έχω κυμαίνεται από 50-55%, δηλαδή μου απορρίπτουν κάτι παραπάνω από μία στις δύο φωτογραφίες, παρότι κατά την άποψή μου, οι φωτογραφίες μου είναι από καλές έως πολύ καλές. Το κακό με εμένα, είναι ότι υστερώ στο post-processing και μάλλον εκεί είναι που παίζεται το παιχνίδι.
Βέβαια, πολλές φορές παρατηρώ να ανεβαίνουν φωτογραφίες άλλων που η σύνθεση είναι κακή, αλλά πίσω από τη μηχανή βρίσκοταν κάποιος επαγγελματίας φωτογράφος του ευρύτερου αεροπορικού χώρου και παρότι θα μπορούσαν να την έχουν απορρίψει άνετα λόγω κακής σύνθεσης/κεντραρίσματος κτλ.κτλ. υποψιάζομαι ότι παίζονται συμφωνίες εμπορικού τύπου μεταξύ του σάιτ και του/των φωτογράφων αυτών. Δεν αναφέρομαι βέβαια σε φωτογραφίες, π.χ. του Tim De Groot ή του Steve Morris -που είναι συνήθως εξαιρετικές- αλλά κάποιων άλλων, τα ονόματα των οποίων δε θέλω να αναφέρω.
Έχουν υπάρξει βέβαια και περιπτώσεις που μου έχουν έρθει κάποιες γελοίες απορρίψεις -μερικές από τις καλύτερες εικόνες μου δεν έχουν ανέβει γι'αυτό το λόγο- ενώ έχουν ανέβει και κάποιες άλλες που δεν περίμενα ότι θ'ανέβουν. Ο λόγος πίσω απ' αυτό, ίσως να έχει να κάνει με τις "ανοχές" των screeners που μάλλον είναι διαφορετικές για τον καθένα ( κάποιοι είναι πιό αυστηροί από άλλους ) και το διαφορετικό εξοπλισμό προβολής των εικόνων που χρησιμοποιούν αυτοί σε σχέση μ'εμένα ( οθόνες ).
Άλλοι πιθανοί λόγοι, είναι τα κακά compression που εφαρμόζουν ορισμένα προγράμματα κατά τη διάρκεια του resizing, παρότι πάντα επιλέγω την καλύτερη δυνατή ποιότητα.
Όποιοι και να είναι πάντως οι λόγοι γι αυτές τις απορρίψεις, δυστυχώς το A.net έτσι λειτουργεί και όπως είπε κι ένας φίλος πρόσφατα είτε το αποδέχεσαι είτε όχι. "Μη σκάς γι'αυτό, γιατί αν τους πάρεις σοβαρά θα στεναχωριέσαι χωρίς να αξίζει τον κόπο".
Πάντως, εγώ το έχω πάρει προσωπικά και θα πρέπει να μάθουν να ζουν με τις εικόνες μου ! :D Δυστυχώς γι'αυτούς είναι χαμένοι από χέρι ! :lol:
Ένα άλλο θέμα είναι αυτό των διασυνδέσεων/links. Μπορεί π.χ. να ανεβάσεις μία εξαιρετική -κατά γενική ομολογία- εικόνα και παρότι κάνει αρκετά views, μπορεί να βρίσκεται μόνιμα πίσω από άλλες που φωτογραφικά είναι αδιάφορες -π.χ. καθίσματα/εσωτερικοί χώροι α/φών- γιατί αυτές λινκάρονται σε πρακτορεία ταξειδίων που τις δείχνουν σε πελάτες τους οι οποίοι ενδιαφέρονται να δουν αν είναι άνετο το εσωτερικό του αεροσκάφους που θα πετάξουν.
Επίσης, κάποιοι επαγγελματίες φωτογράφοι του χώρου, π.χ. AirTeamImages, λινκάρονται καλύτερα για να πουλάνε τις εικόνες τους.
Τέλος είναι και το κατά πόσο κάποιος ενδιαφέρεται να δει καλές εικόνες ή απλά φωτογραφίες αεροσκαφών. Αν π.χ. λινκάρω εδώ στο Α.gr μία εικόνα της νέας "Olympus Airlines" ( τρόπος του λέγειν ), την οποία μπορεί να έχω ανεβάσει στο ελληνικό airpics.net, θα κάνω 300 views/ ώρα, ακόμα κι αν αυτή είναι η χειρότερη φωτογραφία μου! Ελάχιστοι όμως θα κάνουν αναζήτηση για τις υπόλοιπες εικόνες μου και θα τις ανοίξουν, ακόμα κι αν σ'αυτές βρίσκονται αρκετές που είναι πολύ καλές επαγγελματικού επιπέδου.

Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα κι εκεί κι εδώ....

Ηλίας Διακουμάκος
 
Για δείτε αυτή τη φώτο και πείτε μου την άποψη σας, σχετικά με το αν πρόκειται για φώτο δίχως εστίαση ή πρόκειται για τους τεράστιους όγκους καυσαερίων-φωτιάς που προκύπτουν από τους μετακαυστήρες και έχουν σχήμα «κώνου» με μεγάλη διάμετρο προς τα πίσω; Λάβετε υπόψη επίσης ότι το αεροσκάφος βρίσκεται σε απότομη στροφή (tight-turn)!
 
Κατά την άποψή μου πρόκειται για απλά κακής ποιότητας φώτο.. Δεν επιρρεάζει το καυσαέριο και την κάνει να φαίνεται blurred γιατί π.χ. στην μύτη και στην κοιλιά (που τα καυσαέρια δεν έχουν μπει ακομα μπροστα) ειναι ηδη blurred και κακης ποιότητας.
Δυο παρόμοιες που βρήκα στα γρήγορα:
http://www.airliners.net/photo/USA---Ai ... 1197864/M/
http://www.airliners.net/photo/USA---Ai ... 1230266/M/
Ειναι εμφανής η διαφορά ποιότητας.. Η φώτο που μας έδειξες, μοιάζει σαν να ειναι screen capture απο κάποια βιντεοκάμερα.
 
MerNion":1icah9fg said:
...Η φώτο που μας έδειξες, μοιάζει σαν να ειναι screen capture απο κάποια βιντεοκάμερα.
Ή σα να έχει μεγεθυνθεί έτσι ώστε να "δείχνει σωστό" το κάδρο, με αποτέλεσμα την απώλεια σε ποιότητα και την εμφάνιση "θορύβου".
 
Αν και δεν ασχολούμαι με το spotting, αδυνατώ να κατανοήσω την "καλλιτεχνική αξία" της παρακάτω φωτογραφίας, που απλά επιτεύχθηκε με λίγο παραπάνω exposure :

http://www.airliners.net/photo/AirBridg ... 3074eb0c58

Απλά καταλαβαίνω τον "πόνο" όσων κατά καιρούς έχουν φάει ban από το συγκεκριμένο site.
 
Top